vojkostar je napisal/-a:no ja tud UG 7/8 za sneg ni popolna (nevem a smo se v tej temi al eni drugi razpisal) je pa dobra v mokrem, za sam sneg je pa tud sava s3 skor bolša, nek sm že napisov da sm na svojem jajčku mev zadi 7 let staro savo spredi pa 4 leta, pa sm brez (večjega) problema pršu v hrib medtem ko se je kolega z 2 let staro ug7+ kr namatrov lih za glih. je pa neprimerno bolša v mokrem, tam me je pa sava hudo nesla, zato je ne kupim več, tako da trenutno sm na fuldi ki je super za sneg in kr vredu za mokro
lizard je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:Nekdo je omenil, da je podobna Dunlop 3D, upam da to (vsaj kar se lastnosti tiče) ne drži. Sicer z 3D nimam izkušenj, imam pa bogate izkušnje z WS M3, ki so ena velika žalost.
Nihče ni napisal tega, ampak je napisal, da je profil podoben, vendar to ne drži, kar sem lepo pokazal s slikami različnih profilov. Tudi nesmisleno je sodiiti Dunlop 3D, ki je še lansko leto bila na vseh testih v top 3, na podlagi izkušenj z neko drugo Dunlopovo gumo. Po nepotrebnem se namreč širijo napačne informacije.
buggy je napisal/-a:ce sem prav gledal test za 205/55/16 dimenzijo gume je UG8 ravno v snegi najboljsa..ocitno je pri vsaki dimenziji v navezi z drugim avtom druga guma favorit.
Katera guma v dimenziji 205/55/16 pa je po vasem najboljsa za sneg in da ni v ostalih okolisciniah ravno poden?
lizard je napisal/-a:Za v sneg so najboljše Continental ContiWinterContact TS830 z oceno 1'9, sledijo Dunlop 4D (enako je veljalo tudi za 3D) z oceno 2'1, potem pa prideta GY Untragrip 8+ in Michelin Alpin A4 z oceno 2'4.
Tako, da za v sneg sigurno Conti ali Dunlop.
lizard je napisal/-a:buggy je napisal/-a:ce sem prav gledal test za 205/55/16 dimenzijo gume je UG8 ravno v snegi najboljsa..ocitno je pri vsaki dimenziji v navezi z drugim avtom druga guma favorit.
Katera guma v dimenziji 205/55/16 pa je po vasem najboljsa za sneg in da ni v ostalih okolisciniah ravno poden?
Sem ravno v drugi temi zapisal ocene iz testa od ADAC-a:lizard je napisal/-a:Za v sneg so najboljše Continental ContiWinterContact TS830 z oceno 1'9, sledijo Dunlop 4D (enako je veljalo tudi za 3D) z oceno 2'1, potem pa prideta GY Untragrip 8+ in Michelin Alpin A4 z oceno 2'4.
Tako, da za v sneg sigurno Conti ali Dunlop.
lizard je napisal/-a:buggy je napisal/-a:ce sem prav gledal test za 205/55/16 dimenzijo gume je UG8 ravno v snegi najboljsa..ocitno je pri vsaki dimenziji v navezi z drugim avtom druga guma favorit.
Katera guma v dimenziji 205/55/16 pa je po vasem najboljsa za sneg in da ni v ostalih okolisciniah ravno poden?
Sem ravno v drugi temi zapisal ocene iz testa od ADAC-a:lizard je napisal/-a:Za v sneg so najboljše Continental ContiWinterContact TS830 z oceno 1'9, sledijo Dunlop 4D (enako je veljalo tudi za 3D) z oceno 2'1, potem pa prideta GY Untragrip 8+ in Michelin Alpin A4 z oceno 2'4.
Tako, da za v sneg sigurno Conti ali Dunlop.
maarkec je napisal/-a:glede kje je izdelana pnevmatika je to eno veliko sranje, itak v tem primeru ima goodyear licenco oz. firmo na poljskem in jih tam izdelujejo, princip, izdelava, oz, recept je isti povsod, so pa večinoma v dimenziji 15 col vsaj kar se tiče goodyear ultra grip 8+ delane na poljskem tko da nehajte govorit bedarij glede kvalitete kje je delana pnevmatika
lp
uros11 je napisal/-a:90% se pozimi vozimo po suhem, 9% po mokrem, 1% po snegu. V snegu se vozimo počasneje in previdneje. Za moje pojme je bolj važno, kako guma drži na mokrem, kjer je S3 podenj, kot da tisti 1% v snegu drži kot ne vem kaj, v 9% imam občutek, da te bo osmodilo s ceste, na suhem pa tudi ni ravno nek presežek .
ejsim je napisal/-a:Hja dobro, to je res, ampak nekomu je pa vendarle zelo pomembno obnašanje v snegu.. Če živiš v kaki vasici, po možnosti višje ležeči, kjer imaš 2-3 km hriba in ovinkov in kjer prvi plug (traktor seveda, pa še to je samo 1 traktor za 5 okoliških vasi), pelje ob 8h zjutraj in zvečer zadnjič ob 21h, potem ti je še kako pomembno.
Verjemi, da se ti ne bi dalo vsako jutro nekaj dni zapored, ob 5-6h natikati verig na avto, po tem ko si 30-45 min čistil sneg na dvorišču.. Pa potem recimo zvečer početi isto, ko se vračaš od nekje. Sicer lahko avto pustiš nekje nižje in greš 2 km peš po hribu, ampak si moker, premražen, pa še po avto moraš iti zjutraj (če ti ga plug ne zasuje), po možnosti se ti prenosnik zmoči, ko ga nosiš po snegu, ker ga seveda ne boš puščal v avtu, itd.. Tko da, ne vse metati v isti koš. Jaz če bi živel v Ljubljani (ali podobnem mestu), bi tudi gledal samo na lastnosti v mokrem in pa na obrabo, sploh ko imaš javni prevoz blizu in ti ni treba do prve postaje pešačiti par kilometrov... Lani sem kar nekaj krat zvečer vozil (in k sreči prišel do doma) po cca 15 cm snegu na cesti (pač toliko snega, da je avtomobil nasedal po snegu, pa ni nevem koliko nizek), podobno tudi zjutraj okrog 6h-7h.
madpanter je napisal/-a:ejsim je napisal/-a:Hja dobro, to je res, ampak nekomu je pa vendarle zelo pomembno obnašanje v snegu.. Če živiš v kaki vasici, po možnosti višje ležeči, kjer imaš 2-3 km hriba in ovinkov in kjer prvi plug (traktor seveda, pa še to je samo 1 traktor za 5 okoliških vasi), pelje ob 8h zjutraj in zvečer zadnjič ob 21h, potem ti je še kako pomembno.
Verjemi, da se ti ne bi dalo vsako jutro nekaj dni zapored, ob 5-6h natikati verig na avto, po tem ko si 30-45 min čistil sneg na dvorišču.. Pa potem recimo zvečer početi isto, ko se vračaš od nekje. Sicer lahko avto pustiš nekje nižje in greš 2 km peš po hribu, ampak si moker, premražen, pa še po avto moraš iti zjutraj (če ti ga plug ne zasuje), po možnosti se ti prenosnik zmoči, ko ga nosiš po snegu, ker ga seveda ne boš puščal v avtu, itd.. Tko da, ne vse metati v isti koš. Jaz če bi živel v Ljubljani (ali podobnem mestu), bi tudi gledal samo na lastnosti v mokrem in pa na obrabo, sploh ko imaš javni prevoz blizu in ti ni treba do prve postaje pešačiti par kilometrov... Lani sem kar nekaj krat zvečer vozil (in k sreči prišel do doma) po cca 15 cm snegu na cesti (pač toliko snega, da je avtomobil nasedal po snegu, pa ni nevem koliko nizek), podobno tudi zjutraj okrog 6h-7h.
Mam isto zadevo, sem prejšno leto, kar nekajkrat pešačil. Še dobro da nerabim laptopa nosit s seboj, je bilo pa jeba ko sem mel polni prtlažnik fasunge , letos bom še riskiral z bridgestone lm30 (majo še 6mm profila), naslednje leto pa kupim neko drugo gumo pa makar S3 da nebom več pešačil v hrib
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov