Za zavarovalnico je sprejemljivo samo tisto, kar piše v homologaciji ali pa nalepka za nižji hitrostni razred. Ker indeks nosilnosti in hitrostni razred sta med seboj povezana. V mojem primeru mora pnevmatika zdržati hitrost 210 km/h ko je guma obremenjena s 630 kilogrami. Torej če ima moj avto idealno razporeditev teže 50:50 bo tehtal 2500kg, ko bom prišel na mejo pnevmatik... Še ena mazda na strehi
. Vem vse skupaj se sliši neumno, so pa pri meni vsaj nekako zadeli hitrostni razred, ker končna je nekaj čez 200 oznaka pa H.
Lahko te potolažim, ker dokler so hitrostni razredi do Vja-240km/h niso tako velike razlike med dejansko hitrostjo avtomobila ki jo zmore in hitrostjo katero zmore pnevmatika. Kolega ima škodo rs 184 tdi in ima zahtevano hitrost Y-300 km/h, torej več kot 60km/h več kot pa škoda zmore, če odštejemo prepad in prosti pad
. Pri meni je slabih 10km/h višji hitrostni razred, pri tebi pa 23km/h kar je za moje pojme sprejemljivo.
Pa pri vsem tem nisem upošteval varnostnega koeficienta, da je ravno ne raznese pri 211km/h ali pa 631kg. Če mene prašaš je čisto dovolj Q glede na dovoljeno hitrost in indeks nosilnosti 10% višji od mase vozila ob maximalni nosilnosti. Ampak me noben ne praša, zato nalepka ali pa to kar piše v homologaciji