Premium niso slabe, to zagotovo ne, vendar pomoje niso vredne razlike v ceni... sploh ekstremni primeri, ko je cena premium znamke 2× ali celo več dražja od neke srednje gume (NOKIAN, UNIROYAL, Fulda...)
V preteklosti sem pogosto kupoval premium, ne tako draga dimenzija in razlika ni velika in se premium še verjetno res splača. Pri večjih (dražjih) dimenzijah, pa so cenovne razlike kar velike in se postavi vprašanje, kaj hudiča plačaš pri premium, sploh, ker kasneje ugotoviš, da ni vse zlato, kar se sveti...
CONTINENTAL ima načeloma vrhunske zimske gume, vendar novejše niso več to, kar so bile včasih...
TS 850 (ki sem jo dobil zraven nove škode, pri škoda dealerju) je bila res vrhunska guma!! Super na suhem, mokrem, snegu, res špica - made in Germany. Zato sem ponovno nabavil isti model, isto dimenzijo, dal na isti avto. Ampak guma se ni obnašala enako. Bila je precej slabša na snegu. Edina razlika, ki sem jo lahko ugotovil, je bil napis "made in Romania"... Ali je krivo zgolj to, ali so spremenili zmes (na slabše), ne vem... ampak razlika je bila opazna!! Saj če bi prej vozil neko povprečno gumo, sploh ne bi opazil, ampak prve so bile res vrhunske!!
Podobno pri TS 830P, prvi set odličen (ne vem države proizvodnje), drugi načeloma tudi (made in Portugal), vendar 3. sezono opazen upad oprijema na mokrem in cviljenje v suhem.
GY UG 8 perfomance je lepo obdržala lastnosti 3 sezone, OK opazil se je upad oprijema na snegu (3 - 4 mm profila), ampak mokro, suho je držala še vedno suvereno in brez cviljenja.
Sava eskimo HP2, zelo dobra guma, cenovno zanimiva, lastnosti pa nič kaj slabše kot GY ali CONTI... ampak res pa je, da je 3 sezono tresla (1 par) in dobila je razpoke po tekalni površini
pa je bila made in Germany... - ampak je pa skoraj 1/2 cenješa od contija...
Zdaj imam pa NEXEN (zimske) in 1. sezono nimam pripomb... oprijem na nivoju, cena ugodna, edino boki so mogoče malenkost mehkejši... Kaj bo pa letos pokazala, bomo pa videli.