/////ALPINE je napisal/-a:Definitivno A. Najbolje je imeti zimske gume za zimo in letne za poletje, ker glede oprijema gum je velika razlika. Letne gume so mehkejše in imajo pri teh stopinjah boljši oprijem ceste, zimske gume so trše in imajo boljši oprijem po zimi. In še večja možnost je da boš ostal v snegu če imaš celoletne, ker se med poletjem veliko obrabijo.
MaRko81 je napisal/-a://///ALPINE je napisal/-a:Definitivno A. Najbolje je imeti zimske gume za zimo in letne za poletje, ker glede oprijema gum je velika razlika. Letne gume so mehkejše in imajo pri teh stopinjah boljši oprijem ceste, zimske gume so trše in imajo boljši oprijem po zimi. In še večja možnost je da boš ostal v snegu če imaš celoletne, ker se med poletjem veliko obrabijo.
močnu si tukaj brcnu v temo ...nmal si narobe definirau vse skup - kontra bo prau
/////ALPINE je napisal/-a:MaRko81 je napisal/-a://///ALPINE je napisal/-a:Definitivno A. Najbolje je imeti zimske gume za zimo in letne za poletje, ker glede oprijema gum je velika razlika. Letne gume so mehkejše in imajo pri teh stopinjah boljši oprijem ceste, zimske gume so trše in imajo boljši oprijem po zimi. In še večja možnost je da boš ostal v snegu če imaš celoletne, ker se med poletjem veliko obrabijo.
močnu si tukaj brcnu v temo ...nmal si narobe definirau vse skup - kontra bo prau
kako misliš kontra ?
nejc1 je napisal/-a:Poznam kar nekaj ljudi, ki dela manj kot 10000 km letno in ima letne in zimske gume posebej. Ne šparajte na gumah
esem je napisal/-a://///ALPINE je napisal/-a:MaRko81 je napisal/-a://///ALPINE je napisal/-a:Definitivno A. Najbolje je imeti zimske gume za zimo in letne za poletje, ker glede oprijema gum je velika razlika. Letne gume so mehkejše in imajo pri teh stopinjah boljši oprijem ceste, zimske gume so trše in imajo boljši oprijem po zimi. In še večja možnost je da boš ostal v snegu če imaš celoletne, ker se med poletjem veliko obrabijo.
močnu si tukaj brcnu v temo ...nmal si narobe definirau vse skup - kontra bo prau
kako misliš kontra ?
To, kar je odebeljeno, je ravno obratno.
Lepo bi bilo, če bi pisali o stvareh, o katerih imate vsaj nekaj pojma ali da bi bili manj površni. BTW - to o trdoti/primernosti gum poleti/pozimi je pisalo na forumu že neštetokrat in res ni nujno, da nekateri pred pisanjem postov nič ne preberejo oz vejo - potem pa spet vse znova.
hnoda je napisal/-a:Zakaj je najslabša varianta zimske celo leto? Po mojem če prevoziš okrog 10k kilometrov na leto, se bolj splača imeti le zimske. Zato sem se tudi odločil za to varianto, prej ko sem delal več km pa sem menjaval letne in zimske.
Tako kot avtor prispevka (pohvala za samostojno razmišljanje!) bi sicer tudi sam kupil celoletne gume, a jih v moji dimenziji pač nimajo.
lp
hnoda je napisal/-a:Zakaj je najslabša varianta zimske celo leto? Po mojem če prevoziš okrog 10k kilometrov na leto, se bolj splača imeti le zimske. Zato sem se tudi odločil za to varianto, prej ko sem delal več km pa sem menjaval letne in zimske.
Tako kot avtor prispevka (pohvala za samostojno razmišljanje!) bi sicer tudi sam kupil celoletne gume, a jih v moji dimenziji pač nimajo.
lp
hnoda je napisal/-a:Zakaj je najslabša varianta zimske celo leto? Po mojem če prevoziš okrog 10k kilometrov na leto, se bolj splača imeti le zimske. Zato sem se tudi odločil za to varianto, prej ko sem delal več km pa sem menjaval letne in zimske.
Tako kot avtor prispevka (pohvala za samostojno razmišljanje!) bi sicer tudi sam kupil celoletne gume, a jih v moji dimenziji pač nimajo.
lp
nebivedu je napisal/-a:M+S guma ne more biti letna guma že zaradi opisa M+S, ki naj bi v osnovi pomenil Mud + Snow, torej blato in sneg. In po moje SNEG nima nič skupaj z poletnim vremenom in vročino. Če pa to proizvajalci zanemarjajo, pa nismo krivi kupci gum.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost