Nove Conti TS800 imajo 8-8,3mm, sem zmeril oktobra, ko sem nove montiral. No, po več kot 1 mesecu (pri meni okoli 1000km) imajo povsem enak profil oziroma se še celo vidijo ostanki vulkanizacije na vrhu profila. Jih nisem zuncal niti malo, pa sem ene 2 tedna vozil tudi pri 20°C+ (oktober).mišek je napisal/-a:0,5mm v 1500km?? Ni to malo huda...
Jaz sem lani z TS 830 Conti naredil 7779km, sprednje so imele potem 7,3mm zadnje pa 8,7mm. Nove sem pa pozabil zmerit....Ampak po tem takem so morale imet več kot 9mm
Letos delam pa krepko preko 2000km na mesec, že bol proti 3000. Bomo videli kako bo šlo po njih. So pa letos zadnje spredaj in obratno.
mišek je napisal/-a:0,5mm v 1500km?? Ni to malo huda...
Jaz sem lani z TS 830 Conti naredil 7779km, sprednje so imele potem 7,3mm zadnje pa 8,7mm. Nove sem pa pozabil zmerit....Ampak po tem takem so morale imet več kot 9mm
Letos delam pa krepko preko 2000km na mesec, že bol proti 3000. Bomo videli kako bo šlo po njih. So pa letos zadnje spredaj in obratno.
mišek je napisal/-a:Ce je velik ovinkov in da jih se bol na ostro vozis je sigurno to tezja naloga za gume. Isto klanci. Za premagovanje klanca mora biti vecji navor na kolesih, posledicno morajo gume prenasati vecje obremenitve. Podobno je, ce pospesujes ali zaviras. Sploh da je bol toplo, ce takrat bol na moc zaviras z zimsko gumo lahko ze kar v vzratnem ogledalu vidis sledi gum na asfalfu. Pa ceprav sploh ni prislo do kakrsnega koli blokiranja, abs se ni prisel do funkcije.
Zato pa, mirna voznja, brez ostre voznje cez ovinke, s tem tudi potreba po zaviranju zelo pade, in pa zmerna pospesevanja. To pomeni prihranek na vsem, gorivo, gume, zavore, in vsi sklopi avta so manj obremenjeni.
luka11 je napisal/-a:Imam zdaj nove Sava Eskimo HP2...to je pa druga pesem. Te držijo tudi v mokrem in toplem vremenu, ne samo po snegu. Za enkrat super zadovoljen...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov