maniaxxx je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:maniaxxx je napisal/-a:je pa res, da avta nista identična, tako da test ni čisto verodostojen
Eden je čipana formula TDI, katero vozi Steven Seagal, drugo je pa WRC Foki, katerega vozi sorodnik Čakije Norisa
Proti superiornosti golfa tudi sam Čak nima šans
Alo, pa ravno Focus po podvozju velja za superšportnika v tem razredu!
maniaxxx je napisal/-a:Ravno pri zavorni poti je razlika med letno in zimsko, in predvsem zaradi tega se enostavno ne počutim prijetno z zimskimi in pika. Pa tudi v vodljivosti je razlika, gumo na mejo spravit pa ni tako nemogoče in ne zahteva vratolomnih hitrosti kot nekateri trdite, tudi to lahko preizkusimo če želite.
Aja, ko smo že pri tem,da rata letna trda pri nizkih temperaturah. Letna je VEDNO trša od zimske in drugo, med vožnjo se guma segreje, tudi pozimi sem že imel zelo tople gume kdaj pa kdaj....zakaj bi bila trda potem že?
Res je, da na suhem dobrem asfaltu ni problem segret tudi letne gume in takrat ne dvomim v oprijem.
Kar se tiče vodljivosti in zavorne poti pri nižjih temperaturah, to velja, dokler govorimo o dobrem (suhem) asfaltu, v nasprotnem primeru se ne strinjam. Drugače pa dva zanimiva testa, v prvem tip še nazorno razloži razliko v obnašanju pri zaviranju, v drugem je pa zanimiv tudi komentar o vodljivosti.
http://www.youtube.com/watch?v=elP_34ltdWI
http://www.youtube.com/watch?v=JyI_ymD3XCA