stiloman je napisal/-a:Kako je pa glede porabe se veliko pozna če je F ali E???
To je za moje pojme le teorija oz. marketing. V praksi razlike v porabi ne boš opazil, ker je ni.
stiloman je napisal/-a:Kako je pa glede porabe se veliko pozna če je F ali E???
INFINITI je napisal/-a:Jaz jo imam tudi tretjo v indentični dimenziji, pa ni niti malo otrdela, ravno nasprotno grip je fenomenalen na mokrem v ovinku.
stiloman je napisal/-a:Kako je pa glede porabe se veliko pozna če je F ali E???
hippo je napisal/-a:stiloman je napisal/-a:Kako je pa glede porabe se veliko pozna če je F ali E???
Kolikor sem uspel nekje zaslediti, naj bi bila razlika v porabi med A in F razredom 0,4 litre na 100km, tako da razen če ne delaš res ogromno km ni tako pomembno. Bolj je važen ta drugi podatek o zavorni poti v dežju. Tam so razlike med razredih po 3 metre/razred.
RedBaron je napisal/-a:hippo je napisal/-a:stiloman je napisal/-a:Kako je pa glede porabe se veliko pozna če je F ali E???
Kolikor sem uspel nekje zaslediti, naj bi bila razlika v porabi med A in F razredom 0,4 litre na 100km, tako da razen če ne delaš res ogromno km ni tako pomembno. Bolj je važen ta drugi podatek o zavorni poti v dežju. Tam so razlike med razredih po 3 metre/razred.
Ma teli razredi za oprijem v morkerm... menda sploh ne merijo zavorne poti v mokrem, ampak samo neko zakasnitev pri zaviranju (kar koli že to pomeni), v primerjavi z refernčno gumo.... tako da so testi še vedno zakon.
Aja, nisem se odličil za Michelin, ampak za GY UG8 performance... v mokrem so super, bomo vidli kak bojo šle po snegu...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov