svetilnik je napisal/-a:Znano je, da morajo biti gume segrete, da imajo dobro lego na cesti, toda zakaj poleti po razbeljeni cesti v ovinkih tako zelo drsijo? To velja za vse pnevmatike kot, da bi bilo delovanje le teh popolnoma drugačno kot pri F1.
svetilnik je napisal/-a:Znano je, da morajo biti gume segrete, da imajo dobro lego na cesti, toda zakaj poleti po razbeljeni cesti v ovinkih tako zelo drsijo? To velja za vse pnevmatike kot, da bi bilo delovanje le teh popolnoma drugačno kot pri F1.
Templar je napisal/-a:Ti to resno al nas tak malo zajeba***?
Pnevmatike za F1 imajo s temi, ki so na osebnih avtomobilih toliko skupnega kot puding in kefir. Osnova in štempiljka sta enaka vse ostalo pa ne.
F1 pnevmatike imajo višjo delovno temperaturo, ker so obremenitve na njih dosti večje kot na osebnih avtomobilih in tudi zdržijo samo cca 100-150km. Temu je prilagojen tudi material, ki oprijem dosega s tem da se troši na stezo. Povprečna hitrost ki jo v svoji življenjski dobi mora preživet F1 pnevmatika je enaka ali višja od najvišje hitrosti, ki jo zmore povprečno osebno vozilo (160-190km/h). Pnematika se pri vožnji zaviranju pospeševanju segreva zaradi trenja, ki nastaja pri zvijanju in silah ki delujejo na njih(moči motorjev so dosti večje...)
Pnevmatike za osebna vozila so narejene za dosti manjše obremenitve posledično a tudi za daljše razdalje. Povprečna hitrost osebnega vozila na tipični vožnji v službo in nazaj tudi če greš po AC ne presega 70km/h. Zato so tudi delovne temperature pnevmatik NIŽJE. Tudi sile in vozne razmere v primerno polni pnevmatiki ne morejo zagret pnevmatike niti na približno tako temperaturo kot so pri F1 če so "hladne".
Torej, delovna temperatura pnevmatik za osebna vozila je znatno nižja kot pri dirkalnih pnevmatikah zaradi različne narave vožnje. Če se navadne pnevmatike začnejo pregrevat postane material preveč prožen se posledično radira, ker pa ni narejena za take temperature se ne oprime na lasten odpad ampak začne drset, ker na mesto da bi grabla se material samo obrabi na asfaltu. Pri nekaterih je možno da se razna olja, ki se uporabljajo začnejo zaradi vročine izločat in drsi tudi zaradi tega. Imaš pa še tretjo možnost in to je, da je zaradi obrabe cesta zguljena do grobega sloja, kjer pa se večinoma uporablja apnenec(sploh na obali, ker ga je v izobilju), ki pa se zliza in suh drsi že sam po sebi, da ne govorimo o tem, da je porozen za vodo in drsi še bolj ko se napije vode.
Na koncu še, itak, da so principi navadnih in dirkalnih gum različni!!! HALO!
abbe je napisal/-a:svetilnik je napisal/-a:Znano je, da morajo biti gume segrete, da imajo dobro lego na cesti, toda zakaj poleti po razbeljeni cesti v ovinkih tako zelo drsijo? To velja za vse pnevmatike kot, da bi bilo delovanje le teh popolnoma drugačno kot pri F1.
zamenjaj zimske gume za letne.poleti se vozi z letnimi..
svetilnik je napisal/-a:Je pa res, da imamo na obali malo bolj zlizan asvalt kot v notranjosti države.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost