X-Hair je napisal/-a:Zradiral Firehawh SZ90"micro". Iz dna srca ti svetujem, da začneš gledat po drugem proizvajalcu, ne samo po drugem modelu gume. SZ90 od začetka resnično drži v božjo mater. V mokrem je enostavno fenomenalna. Ampak samo prvih nekaj mm gume. Pride dan, ko je blo nekaj gladko. OK si rečem, verjetno bolj gladka cesta, ni še dovolj sprana, je bilo premalo dežja,....tudi klic kolega, ki se je ob zaviranju ustavil sredi križišča me je sprijaznil da je očitno gladko. Naslednji dež isto, pa spet, .... WTF?!?! Grem gledat gumo in še 3-4mm profila.Če pogledamo z vidika, da guma pri 4mm zgubi dobro lastnost splavanja, potem so mislili v pravo smer. Ampak mi nismo na dirkališču in bi rad gumo, ki bo kolikortoliko delala konstantno od nove do 1mm. Sem se pogovarjal z bolj izkušenim voznikom in je rekel, da sem malo zajebal nakup, sicer bom pa že vide kako bo. Mogoče so se po xy letih kaj spremenili. Je tudi sam imel 1x eno Firehawk, ki mu je na polovici samo spustila. Jaz se nisem moral upreti, da je nisem kupil. Po demonstraciji kolega enostavno preveč navdušen in potem pri 3-4mm tudi zeeeeelo razočaran. On bo letos videl kaj se mu bo zgodilo in srčno upa, da sem jaz imel škart robo.
![]()
Dimenzija 195/50/15.
Kljub temu, da se je po 10km Hrušce že poznalo "micro" posledice se je, dokler je držala, rabila presenetljivo malo. Že skoraj prepričani, da smo končno dobili spet eno gumo, ki se ji lahko reče guma v rangu Potenze S-03.
http://s2.mojalbum.com/starcek-foto_770 ... 558365.jpg
Boki trdni, športni.
http://s2.mojalbum.com/starcek-foto_770 ... 558368.jpg
Ampak vse te dobre lastnosti, spodbije oprijem. Za v smeti v glavnem.
X-Hair je napisal/-a:Vsekakor. Sicer ne vem katere gume voziš sedaj, ampak najbrž boš moral od začetka dodajat veliko volana v ovinek. Mene je to zelo motilo, dokler nisem probal v malo bolj ekstremnih pogojih, kjer dodaš ravno toliko volana. Na cesi srečaš razne flikce na asfaltu, sploh pridejo do izraza v mokrem, ma s to gumo jih ni bilo. Sam akcija![]()
Dam še eno primerjavo na resnično gladkem asfaltu. Spredaj SZ90, zadaj Limchelin Pilot Exalto PS2. Je šla rit brez pomoči zavore. Dam spredaj Rainsport2 je šel nos naprej, zadaj se Limchelin lepo upira. Se voziva s kolegom po mokrem nekje na krasu. Lepa dinamika in postane mehek volan. Takra sem imel spredaj in zadaj Limchelin. OK ni panike itak je rahli, rahli ovinek desno in se ga baazni dalje. Zadaj kolega blenda in jaz si mislim, ja ja vem, gladko je. Najbrž je bil to vzrok blendanja. Se ustaviva in ja, njemu je šla rit. Spredaj SZ90 zadaj Exalto PS2. Bolj je gladek asfalt, bolj pride v ospredje SZ90. Naslednjič na isti cesti na krasu, Houston we have a problem. Limchelin zadaj, spredaj SZ90. Ista dinamika kot takrat, spredaj občutek resnično fenomenalen. Guma faking ne trzne.To res drži in sekundo za tem, sem lovil rit.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov