Malce se moram javiti, da pojasnim še drugo plat zgodbe
Kot prvo, se naprej opravičujem stranki, za vse morebitne slabe občutke
Dejstvo je, da je stranka prišla proti koncu delovnega časa ter bila precej zadržana glede tega, po kaj je sploh prišla. S starim šefom, ki je star preko 70 let in ne opravlja storitev več sam, je morda govorila vsega skupaj cca 10 ali 20 sekund.
Ko je zapeljala avto na dvigalko, je odšla, in se vrnila ko je bilo vozilo že skoraj končano.
Sama storitev je bila opravljena profesionalno, celotna premontaža vseh pnevmatik na vozilu je bila opravljena v kar hitrih 13 minutah
»zelo nestrpen« – opravičujemo se za vtis nestrpnosti => to bi rekel da je bil glavni vzrok nesporazuma, saj proti koncu delovnega časa človek rad ve, ali bo še kaj za delati, ali pa lahko zapre vrata
Brez zamere in še enkrat, se opravičujem vsem za morebitne slabe vtise. Kdor nas pozna, ve, da se trudimo z ugodnimi cenami, hitro montažo in brezplačnim shranjevanjem gum. Povsem človeško gledano pa se vedno lahko zgodi kaj nepredvidenega in nehotenega. Sicer pa, vsako leto smo malce boljši in se trudimo malo bolj
