Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Bula na gumi

Napisal/-a pinny Sr jul 21, 2010 7:22 am

Že naslov use pove :). Včeraj ko sem avto opral in gume mažem, sem na zadni levi gumi opazil manjšo bulo. Ker z tem še nikoli nisme imel izkušenj, hvala bogu, ne vem točen kako pa kaj. Verjetn se z tem ni najbolj varno več voziti. Zdej ker pač avto jutri rabim ker grem v Italijo, me zanima kaj je temu storiti. Sej sicer se verjetn že en čas vozim z tako gumo pa vseeno. Če s eguma preseka sem enkrta bral da se neka filka gor lepi, glede bule pa ne vem neč :). Za kj tazga tud morda obstaja kaka alternativa al rešitev?
Pa moda še kako gumo iz izkušenj priporočate, imam Fiat Bravota t-jet in sedaj gor gume Pirelli P Zero Nero, letnik so pa 0508, prevoženih ene 40.000km. Sj guma kot guma skor :D, nabavil jih pač zarad testa ker so ble 1. ampak potem mi jih je spredaj lizal na notranjem robu, zadaj pa malo po zunanjem. Sem optiko rpeveril in bla ok, morda tud zarad tega pobiral gume ker sem jih pumpal na 2.3 sedaj jih pač na 2.7, ker pač je to neka sredina po navodilih avta. Zdj pa ne vem če bi spet iste gor dal če bom menjal al kako.
Torej kaj priporočate, lih nekih čunga lunga gum pa nebi deval gor:).
guma je pa 225/40/18
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jul 21, 2010 7:50 am

2.7 ? :shock: toliko še jaz na enoprostorcu nisem imel napumpanih, ker ko sem se 1x v to spustil,me je nabijalo kot da se vozim po lojternatem vozu :lol:

enako se sorodniku zgodilo, da so gume dobile bule, ko smo se peljali 200km/h konstantno skoraj iz kamnika v mb :lol: ampak tisto je že par let nazaj, pa tudi gume niso ble kake kvalitete in pa manjša cola
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr jul 21, 2010 7:54 am

ja v navodilih mi piše manj obremenjen avto 2.6, polno obremenjen pa 2.9, tk da sm se odloču za neko sredino :)
sem pa v poizvedbi za gumami, tako da malo vem kako reči stojijo, pa če ne prej pa ko se vrnem nazaj domov nabavim zadnji dve gumi novi :)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jul 21, 2010 8:18 am

pomoje si tole s pritiskom mal zajebu...
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Sr jul 21, 2010 8:28 am

sem se ravnkar vrnu od vulkanizerja, pa prav tip da je to verjetn zarad materiala to pršl, da ni bla guma nabita, sj tud na gumi ni ničesar videt, tk da reku da se lohk kamot vozim. Bom pa zadevo spremlu če se bo kj povečvala, pa bom kuj menju :).
Glede gum je pa tud reku d ami jih verjetn zarad premal napumpanja pobiralo, da nekje normalno bi nej blo 2.5 ali 2.6.
Grem danes na pumpa pa dam use na 2.55 :)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr jul 21, 2010 8:31 am

Pač nimajo vsi avtomobili enako, treba je upoštevat da je več enoprostorcev z različno težo. Eni imajo 1500kg pa vse tja do 2000 kg. Tko da če mu tako piše, to ne more biti krivo. Pa guma vsekakor se ne sme pri takemu pritisku poškodovat. Prej gre za kako napako pri proizvodnji, kjer je ojačitvena stena (žička) popustila. Če greš v italijo ti priporočam nakup nove, da ne boš imel kakšne probleme.
SIcer boš moral dve novi gumi kupit, da se bo avto enakomerno vozil. Sicer mi smo tudi že večkrat eno novo kupili, pa tri stare imeli gor, pa ni bilo nobenih razlik da bi avto zanašalo na kako stran ali pa ga zanašal v različno smer pri močnejšem zaviranju. Je pa tvoja odločitev kako boš naredil, tukaj bojo močno kritizirali da muraš nujno nov par kupit. Seveda pa glej da bo isti model gume.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr jul 21, 2010 8:34 am

Sam jaz se vseeno nebi preveč zanašal na vulkanizerja, kar je rekel. Dve leti nazaj sem imel isti primer da smo imeli bulo na gumi. Italijanske avtoceste nasploh imajo boljši asfalt od nas in je tudi precej bolj grob do gume. In rezultat pri 135 kmh čisto na levem četrtem prehitevalnem pasu, mi je gumo razneslo.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Sr jul 21, 2010 11:15 am

če ma guma bulo pomen da je pršlo do deformacije žičk ki so v gumi, katere držijo samo obliko. Na tvojem mestu bi gumo menjal saj se ti lahko v nasprotnem primeru dogodi nesreča da ti spusti al pa še huj raznese .. in ponavadi se to zgodi pri velikih hitrosti - velika temperatura zaradi trenja.

lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr jul 21, 2010 11:30 am

2,7 bara nimaveze z bulo. Če si jo ruknu ali pa je napaka, uveljavljaj reklamacijo če so jo pred kratkim kupil. Na tvojem mestu bi menjal gumo, če pa ne voziš veliko po avtocesti jo pa prestavi zadaj kjer manj trpi
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Pe jul 23, 2010 5:49 am

bula-mehanska poškodba verjetno robnik ali udarna luknja...
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov