dominic je napisal/-a: kar povzroca segrevanja zraka v gumi in posledicno se tudi pri tem dviga tlak...
zakelj je napisal/-a:Zdravo.... imam gume toyo poxes t1r.....205/45/16.... in me zanima koliko morajo biti polnjene...
sašo5 je napisal/-a:dominic je napisal/-a: kar povzroca segrevanja zraka v gumi in posledicno se tudi pri tem dviga tlak...
gume se še pri nas na vasi ne filajo več z zrakom, ampak plinom_prav zaradi zgoraj navedenega razloga.....
lizard je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:dominic je napisal/-a: kar povzroca segrevanja zraka v gumi in posledicno se tudi pri tem dviga tlak...
gume se še pri nas na vasi ne filajo več z zrakom, ampak plinom_prav zaradi zgoraj navedenega razloga.....
Ne zavajaj ponovno, sem ti že v tej temi (viewtopic.php?f=55&t=61330&start=20) odgovoril, da se dviga tlak praktično enako gumam polnjenin s plinom in z zrakom. Mimo kemije in fizike pač ne gre.
lizard je napisal/-a:CAPS-aš da ti kri priteče s prstov,
lizard je napisal/-a: bi se meritve mogle skladati z izračuni.
lizard je napisal/-a:kot prvo nama sploh ne bi uspelo nafilat gumo s čistim dušikom (oz. kot rečeš ti - plinom), saj bo vedno ostalo v gumi vsaj nekaj zraka - to je že prvi nateg vulkanizerjev.
lizard je napisal/-a:
Torej če bi v gumo res nekako spravil čisti dušik, bi imel nekaj prednosti: ne bi bilo vode/vlage, ne bi bilo kisika, ki omogoča gorenje (čeprav še nisem videl da bi se avtomobilska guma vžgala in zaradi tega eksplodirala), kisik lažje prehaja strukturo gume kot dušik, torej guma
sašo5 je napisal/-a:lizard je napisal/-a: bi se meritve mogle skladati z izračuni.
"bi se mogle" - pa se ne ker......
sašo5 je napisal/-a:explodira zaradi tega, ker se pregreje, pregreje se pa zaradi tega, ker filana z zrakom iz kompresorjev že po mesecu dni (filana rec na 2.2) spusti na 2.0
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov