medomedo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So mar 22, 2008 11:29 am

clio II-enzo h-pnevmatike

Napisal/-a medomedo So mar 22, 2008 12:28 pm

Zanimam se za nakup alu platišč za mojga cliota letnik 2002. Odloču sm se da bi uzel platišča enho h 15 col. Sam zdej sem neki za ta tuv na netu gledu in tam pise da lahko dam gor gume 195/45/15, js bi pa rad dal gor 195/50/15. A mi bojo homologirali ce dam gor 50 visine al ne...to je najbolj standardna mira pa se fulpoceni so. Pa tud tle pr vas na forumu sem zasledil da 45 višine naj ti nebi homologirali ker odstopa za vec kot 2% od standardne mire, oz. od tze k jo mam js zdej gor (175/65/14)

Js nevem vec kaj naj nardim, zato lepo prosim če mi kdo lahko svetuje.

Hvala!!!
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre So mar 22, 2008 12:38 pm

jaz sem normalno homologiral 195/50 R15. Imel sem feltne s pravim TUVom, kjer je bila vpisana ta dimenzija.

Drugace pa ce pogledas na tire calculator, dimenzija 195/50 odstopa 1,2%, 195/45 pa kar 4,6% prot 175/65 R14 tako da bi prej rekel da 45 tezje homologiras?
Slika
 
medomedo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So mar 22, 2008 11:29 am

Napisal/-a medomedo So mar 22, 2008 12:45 pm

Ja sej js tud tko razmisljalm, sam mi je ze vulkanizer reku da 195 ne gre gor, sam 185 in zato sm sow gledat ta tuv. Cudno se mi zdi...

Kje si pa ti feltne nabavu?
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre So mar 22, 2008 1:39 pm

zakaj ne bi slo 195? :shock: gre normalno...lufta je tud se dost, se 205 gor spravis.
Jah feltne sem kupil rabljene od Riala, potem pa sem dobil na netu TUV. Edino ce je vulkanizer rekel zato, ker imas samo 185 se homologirano? Da se s homologacijo komot uredit, na tem cliotu zdaj imam 195/45 R16 pa gre tudi brez problema gor (ce je mislil kaj zaradi prevelikih dimenzij? :roll: )
Slika
 
medomedo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So mar 22, 2008 11:29 am

Napisal/-a medomedo So mar 22, 2008 2:20 pm

hvala hvala....

A mi lahko se poves kje na netu si dobil ta certifikat, pa vulkanizer mi je reku da ne rabim novih distnčnikov, ker baje naj bi šlo prav na te originalne distančnike, a je res to? Ker sm dubu eno zlo ugodno varjanto teh feltn, sam mi je rku un da mi ne da nc druzga zravn....sam feltne.


Kaj pa pnevmatike....kaj priporocate (195/50/15)?
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre So mar 22, 2008 7:05 pm

dobil sem ga tukaj na forumu, v temi TUVi (ne vem zdle tocno v katerem oddelku), drugace pa lahko kaksnega prodajalca prasas (npr. Sitar, pa ti posljejo papirje pa seveda nekaj zaracunajo).
Zdaj za distancnike je verjetno mislil tiste obrocke samo? Mozno, da je malo prevelika luknja...ko sem 15ke gor montiral so mi tudi rekli, da bi bilo fino dat te centrirne obrocke (oz. po njihovo distancnike), ce ne bo treslo vse skupaj, pa sem jih dal. Potem kasneje sem kupil 16ke, in zdaj na temu imam druge 16ke pa ni nihce omenjal nobenih obrockov :roll: tako da ne vem kaj je fora, verjetno od feltn odvisno :oops:

gume pa ne vem, jaz sem imel 15ke Barum Bravuris, pa so bile kar OK, zdaj mam pa michelinke (najdrazje, ampak se pozna razlika)
Slika
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov