-Tomaz- je napisal/-a:Kupujem letne pnevmatike, bral sem teste in forum. Prišel do sledečih zaključkov
Kaj priporočate, imam bolj dinamično vožnjo (gume kdaj tudi cvilijo), na leto naredim cca. 12.000 km.
lp
pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi
speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi
In ti si to ocenu na pogled?
-Tomaz- je napisal/-a:Skoraj sem že odločen za Bridgestone, vendar kljub vsemu - kakšna je razlika v porabi? Po številkah v tabelah je velika razlika, kako se to pokaže v praksi?
noj je napisal/-a:No, jaz imam 14 dni na avtomobilu pirelli p7 cinturato. Za neko res dobro oceno je še mogoče prezgodaj, vendar sem jo že malo stestiral po suhem in mokrem. Pnevmatika se obnese odlično, drži se presenetljivo dobro tudi, ko se pretirava. Bi pa rad povedal, da če želiš res dobro vodljivost in odlično gumo, nadeni gor večja platišča, saj je ta dimenzija daleč od športnosti ne glede na pnevmatiko...
pskoda je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi
In ti si to ocenu na pogled?
In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih
speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi
In ti si to ocenu na pogled?
In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih
Pol mi pa ti velepametni mulc razloži kakšne gume imam jaz na avtu in kako se športna guma razlikuje od ostalih.?
Prvo kot prvo potenza ni nič bolj športna od p7, drugo kot drugo se je na testih odrezala celjo bolje, zato ker pa ima bridgestone trše bočnice ne pomeni da je športnejša od pirellija ?
Pa naslednjič predn se greš smešit s takimi izjavami se malo pozanimaj katere gume ima kdo na avtu in koliko leti izpita ima, ne pa da misliš da si požrl vso znanje tega sveta z očkovo corso s continentalkami, ki po tvoje itak niso športne gume ali so? ne vem kako se to vidi?![]()
navadn napihnjeni b****r si dragi moj in nič drugega.
pričakujem odgovore kako se loči športna guma od ostalih in katere gume sem jaz uporabljal oziroma jih uporabljam.
p.s..nankang je če gledamo po videzu itak ful športna guma...ali je res?
pskoda je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če imaš dinamično vožnjo sigurno Potenzo, obraba pa tudi ni tako huda. Na novem mercedezu (novo mesto - adria) v salonu sem videl tole Pirelli Cinturato P7 in mi čisto nič športna oz je sigurno konkurenca B Turanzi
In ti si to ocenu na pogled?
In kaj je to kaj takega?
Gumo lahko že v osnovi oceniš na pogled, ne rečem o voznih lastnostih, ampak se že na pogled vidi, da guma ni za terabje po ovinkih. Če ne verjameš poglej potenzo in P7.
Sploh se pa že vidi, da ti sploh ne uporabljaš gume tega ranga, ker se športne gume že vizualno razlikujejo od ostalih
Pol mi pa ti velepametni mulc razloži kakšne gume imam jaz na avtu in kako se športna guma razlikuje od ostalih.?
Prvo kot prvo potenza ni nič bolj športna od p7, drugo kot drugo se je na testih odrezala celjo bolje, zato ker pa ima bridgestone trše bočnice ne pomeni da je športnejša od pirellija ?
Pa naslednjič predn se greš smešit s takimi izjavami se malo pozanimaj katere gume ima kdo na avtu in koliko leti izpita ima, ne pa da misliš da si požrl vso znanje tega sveta z očkovo corso s continentalkami, ki po tvoje itak niso športne gume ali so? ne vem kako se to vidi?![]()
navadn napihnjeni b****r si dragi moj in nič drugega.
pričakujem odgovore kako se loči športna guma od ostalih in katere gume sem jaz uporabljal oziroma jih uporabljam.
p.s..nankang je če gledamo po videzu itak ful športna guma...ali je res?
Zelo se razloči, pa kaj čem ti razlagat, ker vidim da si pameten da je kar hudo. Če si pa mal zgornje poste prebral si lahko opazil, da imam kar prav da ni za preganjanje po ovinkih. Če te že zanima, sem do zadnjega centa plačal svojo corso in to brez kakršne koli pomoči ali pufa in seveda tvoje pomoči (se že vidi foušarija).
Ti dobesedno drkaš (se lepo vidi po kartončkih ali se tudi to ne vidi) in nočeš razumet kaj sem hotel povedati, zakaj je potenza športna bolj kot p7. Najbolje se vidi po bolj zaobljenih robovih in seveda trših bošnih robovih, po tradeware (če sploh veš kaj te številke pomenijo oz če sploh obstaja in kaj pomeni to), itd
Zdaj pa nehajva, ker nočem imet tako lepo okrancanega avatarja kot ti
-Tomaz- je napisal/-a:Danes sem še malo premišljeval in se povsem drugače odločil. "Dirkam", če temu sploh lako tako rečem, mogoče 5% vse vožnje, tako da sem se odločil za šparovno varianto Michelinke...
In prvi vtisi - glede na to, da sem imel zimske Sava s3, bom naredil primerjavo kar med njima![]()
Precej bolj "ravna" vožnja, volan mi ne vleče več levo in desno po luknjah, bolj glasno v kabini, vse ostalo popolnoma isto. Lahko rečem, da sem bil na prejšnjem avtu z BFgoodrich precej bolj zadovoljen.
Ker pa se tema razvija v dirkaško debato, bom še vprašal:
Trše bočnice - a to mislite stranski del gume? Pred časom sem malo bral o tem, baje da še najbolj koristi, če je feltna nekoliko širša in se s stem znebiš "balon" efekta... Če to ni to, se opravičujem ker sem brcnil v temo.
Izgled gume - če guma gleda čez feltno sigurno ni dirkaška...
-Tomaz- je napisal/-a:Danes sem še malo premišljeval in se povsem drugače odločil. "Dirkam", če temu sploh lako tako rečem, mogoče 5% vse vožnje, tako da sem se odločil za šparovno varianto Michelinke...
In prvi vtisi - glede na to, da sem imel zimske Sava s3, bom naredil primerjavo kar med njima![]()
Precej bolj "ravna" vožnja, volan mi ne vleče več levo in desno po luknjah, bolj glasno v kabini, vse ostalo popolnoma isto. Lahko rečem, da sem bil na prejšnjem avtu z BFgoodrich precej bolj zadovoljen.
Ker pa se tema razvija v dirkaško debato, bom še vprašal:
Trše bočnice - a to mislite stranski del gume? Pred časom sem malo bral o tem, baje da še najbolj koristi, če je feltna nekoliko širša in se s stem znebiš "balon" efekta... Če to ni to, se opravičujem ker sem brcnil v temo.
Izgled gume - če guma gleda čez feltno sigurno ni dirkaška...
Kaj pa si vzel, Michelin Primacy HP?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov