Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Pe mar 05, 2010 4:00 pm

malo ste zašli iz debate.. pa vendar:
potrjujem besede ~toMmy~a. passat variant 2002 čipan na 162KM in 390Nm je kljub temu, da slabše prednje gume slabše pospešujejo vedno boljše imeti zadaj boljše gume.
sem se že znajdel v situaciji, ko so bile slabše zadaj in predvsem ob dolgih hitrih ovinkih je kljub namernem izzivanju (neprometna, pregledna cesta) prišlo do stanja, ko avta nisem še po 4. nihanju riti uspel zravnati. če pa bi v tistem momentu krize še zaviral kot to počne večina neizkušenih bi se lahko zelo slabo končalo.
velika razlika je že med passatom in 2007 octavio karavan, ki ima že dosti lažji zadek in prečno postavljen motor. golfa sicer nisem vozil je pa a3 s prednjim pogonom recimo nemogoče oddrsavati z ritjo. tako, da splošna teorija kako menjati gume ne drži vedno.
po mojem mnenju je treba spoznati svoj avto, vsekakor pa ne imeti prevelikih razlik med gumami, skrbeti za pritisk in koneckoncev ne šparati na stvareh, ki odločajo o kritičnih situacijah...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe mar 05, 2010 4:58 pm

esem je napisal/-a:To o vožnji po svojem pasu je bila samo delovna predpostavka, ki bi za res nepregledne ovinke (saj so o tem govoril?) morala držati za vse voznike, ki imajo kaj v glavi. Zato ti ni potrebno podtikat namigovanja o "pošlihtanosti". Tudi (in celo lažje) znotraj svojega pasu lahko voziš po robovih gum. Če pa v ne povsem nepreglednih ovinkih izkoriščaš delno tudi nasprotni pas, je pa to možno samo, če vidiš dovolj naprej - in tu moja razlaga spet drži. Poglej še enkrat sliko in boš videl, da se precej dalj vidi v levem ovinku - torej imaš tam sploh možnost za sekat ovinek in ga s tem tudi hitreje speljat. Morda si pa en od tistih voznikov, ki pred desnim ovinkom zapelje čisto do levega roba cestišča (ne pasu), da lahko ovinek sploh spelje?
Še kaj za razložit?


Kako in kam zapeljem je težko posploševat in je zelo odvisno od mojega razpoloženja(hitrosti), od preglednosti, od razgibanosti ceste, razmer itd. Govora ni bilo nujno o čisto nepreglednih ovinkih in v glavi imam tudi kaj.

Tvoja teorija sicer lepo zgleda na papirju ampak v praksi pri hitri vožnji(sklepajmo, da se takšna prakticira ob manjši redkosti prometa in ob preglednosti lahko "sekamo ovinek") se zgodi naslednje:
Recimo, če bi levi ovinek na tvoji sliki bil čisto nepregleden, kot je skicirano, bi v njega pri zelo hitri vožnji do točke preglednosti bil prisiljen vozit po liniji, ki ti jo dopušča tvoj pas(v praksi na naših cestah je to ponavadi daleč od idealne linije=toliko večje sile na avto). Pred točko preglednosti moraš torej popuščat plin oz. zavirat in avto začne "rinit" ven iz ovinka. Potem, ko že upočasniš, se ti nenadoma odpre pregled na cesto in recimo da začneš pospeševat, da bi spet pridobil hitrost in gume spet trpijo.
Če pripelješ iz nasprotne smeri v desni ovinek in je dovolj prostora za vsaj delno zajet ovinek imaš lahko linijo dosti bližjo idealni, v centru se lahko malo bolj približaš notranjemu robu in kmalu se ti opre pregled in brez ogrožanja varnosti zapelješ tudi koliko čez črto na levi pas in s tem lahko dodatno sprostiš sile na gume. Torej če znaš solidno vozit, so sile v desnem ovinku pri visoki hitrosti lahko praktično zanemraljive, medtem ko moraš v levega za tako majhne sile vozit bistveno bolj umirjeno.

Če se ne strinjaš, se pa pač ne strinjaš, vem kaj čutim v avtu pri različnih izpeljevanjih različnih ovinkov! ;) Dosti OFF-a na ta račun iz moje strani.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe mar 05, 2010 5:08 pm

Jerch_ je napisal/-a:malo ste zašli iz debate.. pa vendar:
potrjujem besede ~toMmy~a. passat variant 2002 čipan na 162KM in 390Nm je kljub temu, da slabše prednje gume slabše pospešujejo vedno boljše imeti zadaj boljše gume.
sem se že znajdel v situaciji, ko so bile slabše zadaj in predvsem ob dolgih hitrih ovinkih je kljub namernem izzivanju (neprometna, pregledna cesta) prišlo do stanja, ko avta nisem še po 4. nihanju riti uspel zravnati. če pa bi v tistem momentu krize še zaviral kot to počne večina neizkušenih bi se lahko zelo slabo končalo.
velika razlika je že med passatom in 2007 octavio karavan, ki ima že dosti lažji zadek in prečno postavljen motor. golfa sicer nisem vozil je pa a3 s prednjim pogonom recimo nemogoče oddrsavati z ritjo. tako, da splošna teorija kako menjati gume ne drži vedno.
po mojem mnenju je treba spoznati svoj avto, vsekakor pa ne imeti prevelikih razlik med gumami, skrbeti za pritisk in koneckoncev ne šparati na stvareh, ki odločajo o kritičnih situacijah...


No končno je nekdo lepo potrdil o čem sem govoril, razlika med obnašanjem zadnjega konca dveh avtov je lahko ogromna, tako da je posploševanje na vse avte nesmiselno.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov