No, kdo mi zna razvozlati starost gum iz teh dveh slik... na eni sliki je guma z etiketo še iz tovarne na kateri piše 1105, druga slika pa prikazuje DOT ??
Problem je bil, da je bil v paketu datum odtisnjen na notranji strani in nisem videl,....nisem pa hotel odpakirat....
Fora pa je ta, da sem reklamiral prvič in je bilo brez problema, pa sploh nisem preveril datum proizvodnje, mogoče so bile pa še mlajše od teh Drugač pa gume se pa obnesejo super..priporočam..sam zdej ta sneg malo j....
odlicen nakup...pnevmatika ponuja odlicno razmerje med kvaliteto in ceno...
imam pa 215/40/17...tiha, po mokri podlagi dokaj dobra, na suhi...se nisem imel j**c in ne ugodnih temperatur...(hladne razmere na cestah)
lahko pa povem da se je njena sestra...Ziex 512 obnesla vec kot odlicno, sicer v 205/40/17...menjal sem jih samo zaradi tega ker mi pise v homolo...215/40/17 in ne 205/40/17 <-- se vedno na prodaj...zs...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
No ker je tema tam zaklenjena še vedno iščem vaša mnenja o gumi falken ze 912.Zanima me obnašanje na mokrem, nebi se branil kakega linka do testa te gume.
Hvala lp,V
icko30 je napisal/-a:Za malo težje avte je Fk-452 odlična. Paziti je treba le da je max. napihnjena po tabeli za posamezni avto. Raje kakšno desetinko več. lp
Je res, samo če ti nakadno homologiraš neko dimenzijo pnevmatik, ti tista tabela nič ne koristi, ker ni nove demnzije gor.
Pumpaš po občutku, nižje profilne gume so bolj napumpane, potem pa vidiš kako se obnaša na cesti.
stench...a ni bilo tako da si jih malo majn filal ??...iz prakse...kolko vem...vedno kaksne 0.15bara majn...zaradi lege...in pol po obcutku vidis ce ti bolj pobira sredino, ce rob pa zraven napolnis...oz. obratno...ker je vse skupaj prevsem odvisno od teze avte in dimenzij pnevmatik...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
to bi naj blo pravilo za pnevmatike ki so filane z plinom...in pozimi...poletje pa nekaj majn..zaradi segrevanja, zrak se ob visanju temerature razteza...no, osebno sem se vedno drzal tega pravila..pa ni blo problema...je pa zdaj spet tukaj, kolko je sama sirina gume ter teza avta...nisem pa se zasledil na netu, kaksnega pisanega pravila...kot samo besedo cloveka...eni tako drugi drugace...pnevmatika ki je prevec nafilana se baje ne obnasa vredu...leti samo po sredini in je premalo nalezne povrsine...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
Kolko sem se jaz informiral, je treba več napumpat.To je isto kot na specialki, ko maš zelo tanke gume, morajo tudi bit zelo napumpane. Seveda je pa tlak odvisen od avta in njegove teže in razporeditve teže. Jaz imam več napumpane gume in mi lepo enakomerno pobira.
valdo74 je napisal/-a:No ker je tema tam zaklenjena še vedno iščem vaša mnenja o gumi falken ze 912.Zanima me obnašanje na mokrem, nebi se branil kakega linka do testa te gume. Hvala lp,V
No js sm glih namonteru Falken Ze-912 v dimenziji 205 55 16 in sm čist zadovoljen z njimi res pa je da jih na mokrem še nism meu priložnosti sprobat. Drugač sm pa bral nekje da je model 912 dost izboljšan proti starejšemu 512 ampak s temi pa nimam izkušenj. Je pa res da za ta denar k so te Falken nemorš dobit nč bolšga. Sm bral tut o raznih Nankang pa Starform al kaj so že pa jih povsod odsvetujejo, so pa v istem cenovnem rangu kot te Falken, tko da zgrešit nemorš z njimi razn če si profi driver :P
Jaz jih mam že tretjo sezono.
Guma vedno superiorna tako v dežju kot po suhem, edino kar sem pogruntal nekej v sredini druge sezone, ko je bila obraba nekje na polovici recimo, da so ji performance padle na mokre in suhem, vendar so potem ko so se spet obrabile prišle spet na stari nivo.
Na suhem in mokrem si jaz ne upam probat meje zdrsa, me je pa parkrat guma rešila. Se pa mora ograt, ker dokler je hladna je zgolj povprečna.
In pa glede na to da je smrekca profil je dosti tiha (je pa to odvisno od asfalta, kje je sploh ne slišiš na kakšnem pa tuli skoraj kot sirena.
Naredil sem pa nekje 18k km z njimi in naslednje leto bom moral menjat, tako da mi bodo zdežale nekje 22 do maks 25k km.