Napisal/-a žabar Sr mar 17, 2010 3:13 pm
Ledi glede tvojega problema o obtezenju gum in platisc.
Zal ti moram povedati da je velik procent platisc zvitih oziroma neuravnotezenih. Z vsemi vulkanizerji ki sem se pogovarjal so rekli da je razmerje 50:50.
Cenovni rang platisc nima cist nobene veze. Momo, Aez, Tomason, Mak, ... Moznost zvitega platisca obstaja enaka povsod.
Najlazje se to preveri pri vulkanizerju ... Ce bi ti dal to "problematicno" gumo na neko drugo platisce in ne bi bila neuravnotezena pomeni da je problem v tem 1 platiscu. Ce je neuravnotezena na vseh platiscih samo 1 guma, ostale pa ne pa je problem v gumi.
Samo malo se moras poigrat.
Zdej pa se malo na temo, Vozim falken FK452 ze drugi komplet in dokler jih bodo proizvajali ne grem na druge gume. Razlogov je vec. Glavna sta pa ta da je primerljiva po performansah z veliko drazjimi gumami, cenovno pa je tudi 30% cenejsa od konkurence.
Zavedati se morate da Falken v Evropi, predvsem pa v sloveniji ni tako znana kot je drugod po svetu. To pa ne pomeni da guma ni dobra. Njihova prisotnost v motorsportu v USA in na Japonskem, ter priljubljenost japonskih tunerjev pove dovolj. Za vse ostalo pa predlagam da povprasate strica googla, boste dobili ogromno informacij.
Ce niste vsak vikend na pisti in ce rabite zelo dobro gumo in vam prepoznavnost gume na forumih in parkingih ni najpomembnejsa je Falken po mojem mnenju najboljsa izbira, se posebej zaradi "bang/buck" razmerja.