KATERO ZNAMKO LETNIH PNEVMATIK SI LASTITE OZ. BI PRIPOROČILI ZA SEZONO 2012?

1.) BFGoodrich
2
1%
2.) Blackstone
1
0%
3.) Bridgestone
42
16%
4.) Continental
47
18%
5.) Dunlop
22
8%
6.) Duro
0
Brez glasov
7.) DWT
0
Brez glasov
8.) Falken
7
3%
9.) Firestone
0
Brez glasov
10.) Federal
4
2%
11.) Fulda
10
4%
12.) Goodyear
27
10%
13.) Kumho
10
4%
14.) Michelin
29
11%
15.) Nokian
9
3%
16.) Pirelli
18
7%
17.) Sava
4
2%
18.) Semperit
0
Brez glasov
19.) Vredestein
5
2%
20.) Kleber
0
Brez glasov
21.) Yokohama
10
4%
22.) Tigar
4
2%
23.) Sebring
0
Brez glasov
24.) Uniroyal
11
4%
 
Skupaj glasov : 262
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Pe jun 05, 2009 9:31 pm

Mi zna kdo povedat, zakaj je guma Kumho Ecsta KU-31 v dimenziji 225/40 R18 toliko cenejsa od Bridgestone Potenza RE 050 A

Kumho 95eur
http://www.avto.net/2004/pnevmatike/ogl ... id=2857218

Bridgestone 130eur - 150eur.

Glede na teste je B nekoliko boljsa (a ne veliko):
B: http://www.reifendirekt.de/review/144/B ... stcom.html

K: http://www.reifendirekt.de/review/144/K ... stcom.html

Tako na hitro bi se gladko odlocil za cenejso...

Se je potrebno Kumho Ecst-e izogibati? Ima kdo kaksne izkusnje z njo?

Hvala,
D
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe jun 05, 2009 10:13 pm

Nikakor se ti je ni treba izogibat, zelo solidna guma, ne najboljša ampak za večino voznikov dovolj dobra. brez skrbi nabav.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne jun 21, 2009 5:16 pm

Zanima me kakšne izkušnje imate z gumo Michelin HP Primacy? Sprašujem zato, ker po mojem občutku niso kaj boljše od prejšnih, ki sem jih imel, Bridgestone Turanza.
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Ne jul 19, 2009 2:27 pm

svetilnik je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje imate z gumo Michelin HP Primacy? Sprašujem zato, ker po mojem občutku niso kaj boljše od prejšnih, ki sem jih imel, Bridgestone Turanza.

Sem jih mel na avtu kake 3 mesce v dimenziji 225 45 17.
Zlo dobra guma, tud na mokrem je bil dober oprijem! Samo malo glasne so bile. Priporocam nakup!

Jaz pa se odlocam med Dunlop sport maxx 225 35 19 in Goodyear eagle f1 asymetric istih dimenzij. Katera je po vasem mnenju boljsa oz. ima kateri kaksne izkusnje z katero od teh? Majo vse dunlop sport maxx letev za zascito platisca?
Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Ne jul 19, 2009 5:40 pm

MatejW je napisal/-a:
svetilnik je napisal/-a:Zanima me kakšne izkušnje imate z gumo Michelin HP Primacy? Sprašujem zato, ker po mojem občutku niso kaj boljše od prejšnih, ki sem jih imel, Bridgestone Turanza.

Sem jih mel na avtu kake 3 mesce v dimenziji 225 45 17.
Zlo dobra guma, tud na mokrem je bil dober oprijem! Samo malo glasne so bile. Priporocam nakup!

Jaz pa se odlocam med Dunlop sport maxx 225 35 19 in Goodyear eagle f1 asymetric istih dimenzij. Katera je po vasem mnenju boljsa oz. ima kateri kaksne izkusnje z katero od teh? Majo vse dunlop sport maxx letev za zascito platisca?


Zgrešil ne boš z nobeno izmed teh. Če pa že dunlop pa mogoče probaj novo sport maxx TT, ki je po tekalni površini zelo podobna GY-jevi asymetric.

Vsekakor pa obe zelo dobri gumi


EDIT: Zgleda da je sport maxx TT samo v 17 in 18 colski različici zaenkrat...
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po jul 20, 2009 8:00 am

Prokarjon je napisal/-a:Zgrešil ne boš z nobeno izmed teh. Če pa že dunlop pa mogoče probaj novo sport maxx TT, ki je po tekalni površini zelo podobna GY-jevi asymetric.

Vsekakor pa obe zelo dobri gumi


EDIT: Zgleda da je sport maxx TT samo v 17 in 18 colski različici zaenkrat...

V skoraj vseh testih ki sem jih pogledal, je dobil GY eagle f1 asymmetric bolse rezultate. Tak da se bom odlocil za slednjo.
Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Po jul 20, 2009 11:02 am

MatejW je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:Zgrešil ne boš z nobeno izmed teh. Če pa že dunlop pa mogoče probaj novo sport maxx TT, ki je po tekalni površini zelo podobna GY-jevi asymetric.

Vsekakor pa obe zelo dobri gumi


EDIT: Zgleda da je sport maxx TT samo v 17 in 18 colski različici zaenkrat...

V skoraj vseh testih ki sem jih pogledal, je dobil GY eagle f1 asymmetric bolse rezultate. Tak da se bom odlocil za slednjo.


Po performansah verjetno res malo, drugače pa naj bi bila po vzdržljivosti in porabi maxx boljša.

Če mene vprašaš ni nobena od teh različna med sabo za 5%
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po jul 20, 2009 11:10 am

Prokarjon je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:Zgrešil ne boš z nobeno izmed teh. Če pa že dunlop pa mogoče probaj novo sport maxx TT, ki je po tekalni površini zelo podobna GY-jevi asymetric.

Vsekakor pa obe zelo dobri gumi


EDIT: Zgleda da je sport maxx TT samo v 17 in 18 colski različici zaenkrat...

V skoraj vseh testih ki sem jih pogledal, je dobil GY eagle f1 asymmetric bolse rezultate. Tak da se bom odlocil za slednjo.


Po performansah verjetno res malo, drugače pa naj bi bila po vzdržljivosti in porabi maxx boljša.

Če mene vprašaš ni nobena od teh različna med sabo za 5%

Sej v ceni tud ni neke razlike :)
Res pa je, da GY nima letve za zascito platisca, medtem ko jo Dunlopova ima!
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jul 20, 2009 2:51 pm

Vzemi GY. ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 3:16 pm

GY asymetric ni za terat po ovinkih kot GSD 2 ali 3, ker guma ima premalo zaoblene robove in slabšo ojačitev (sliši se kot jambranje), B RE050A pri isti hitrost se še nič ne sliši, pa še dlje zdrži kot GY. Jaz sem zelo navdušen nad conti sportcontact 2, bolj kot pa na sportcontact 3
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Po jul 20, 2009 4:00 pm

pskoda je napisal/-a:GY asymetric ni za terat po ovinkih kot GSD 2 ali 3, ker guma ima premalo zaoblene robove in slabšo ojačitev (sliši se kot jambranje), B RE050A pri isti hitrost se še nič ne sliši, pa še dlje zdrži kot GY. Jaz sem zelo navdušen nad conti sportcontact 2, bolj kot pa na sportcontact 3


A lahko to malo bolj razložiš, kaj se dogaja z lego avtomobila, kako se obnaša guma. S tvojega posta pač ne razberem ene koristne informacije oz. argumenta zakaj je nekaj "bolje" drugo pa "slabše" .
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po jul 20, 2009 5:19 pm

pskoda je napisal/-a:GY asymetric ni za terat po ovinkih kot GSD 2 ali 3, ker guma ima premalo zaoblene robove in slabšo ojačitev (sliši se kot jambranje), B RE050A pri isti hitrost se še nič ne sliši, pa še dlje zdrži kot GY. Jaz sem zelo navdušen nad conti sportcontact 2, bolj kot pa na sportcontact 3

Pri goodyearu oglasujejo, kot da ima pnevmatika zelo dober grip v zavojih...
http://www.youtube.com/watch?v=M98eweo5920
23. sekunda
Unique Active Cornergrip Technology that enhances driving performance on corners and straights
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 5:20 pm

_Pancho_ je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:GY asymetric ni za terat po ovinkih kot GSD 2 ali 3, ker guma ima premalo zaoblene robove in slabšo ojačitev (sliši se kot jambranje), B RE050A pri isti hitrost se še nič ne sliši, pa še dlje zdrži kot GY. Jaz sem zelo navdušen nad conti sportcontact 2, bolj kot pa na sportcontact 3


A lahko to malo bolj razložiš, kaj se dogaja z lego avtomobila, kako se obnaša guma. S tvojega posta pač ne razberem ene koristne informacije oz. argumenta zakaj je nekaj "bolje" drugo pa "slabše" .


Ti bom mal bolj enostavno povedal. Moje mnenje je, da je GY asymetric recimo umesna različica med Potenzo in Turanzo in da je B RE050A veliko bolj športna (trša vožnja, hitrejše odzivanje) kot pa z GY, ki ima mehkejše robove, sploh se pozna če imaš višino gume 45 ali več. Glede samega oprijema v mokrem, suhem in obrabi, bi še vedno dal B pred GY. To so seveda moje iskušnje, vi pa glejte teste ki so zelo različni
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 5:25 pm

MatejW je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:GY asymetric ni za terat po ovinkih kot GSD 2 ali 3, ker guma ima premalo zaoblene robove in slabšo ojačitev (sliši se kot jambranje), B RE050A pri isti hitrost se še nič ne sliši, pa še dlje zdrži kot GY. Jaz sem zelo navdušen nad conti sportcontact 2, bolj kot pa na sportcontact 3

Pri goodyearu oglasujejo, kot da ima pnevmatika zelo dober grip v zavojih...
http://www.youtube.com/watch?v=M98eweo5920
23. sekunda
Unique Active Cornergrip Technology that enhances driving performance on corners and straights


Saj ne rečem, da ima slab oprijem, samo z Potenzo RE050A je ne moreš primerjat, pejt probat pa boš videl razliko, še posebno v obnašanju avtomobila (hitrejše odzivanje B)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jul 20, 2009 5:31 pm

Sam sem imel dobre izkušnje z Bridgestone Potenzo S03PP, slabe z RE050A in dobre z GY Assymetric. Seveda ne dosežejo S03PP.

Vsekakor je Assymetric dosti boljša - generalno gledano - pnevmatika od GSD3.

To je izključno moje mnenje.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 5:38 pm

simply je napisal/-a:Vsekakor je Assymetric dosti boljša - generalno gledano - pnevmatika od GSD3.


Tole se pa čisto strinjam. Zame je GSD3 bolj šminkerska guma, zelo pobira kamenče, hitra obraba in če je cestišče hladno slabo prime (prvi poletni dnevi)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jul 20, 2009 6:06 pm

a lahko kdo kaj pove o yokohami.recmo
YOKOHAMA S.DRIVE AS01
YOKOHAMA ADVAN SPORT
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po jul 20, 2009 6:11 pm

pskoda je napisal/-a:Saj ne rečem, da ima slab oprijem, samo z Potenzo RE050A je ne moreš primerjat, pejt probat pa boš videl razliko, še posebno v obnašanju avtomobila (hitrejše odzivanje B)

Zato pa je tudi drazja =)
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 6:19 pm

MatejW je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Saj ne rečem, da ima slab oprijem, samo z Potenzo RE050A je ne moreš primerjat, pejt probat pa boš videl razliko, še posebno v obnašanju avtomobila (hitrejše odzivanje B)

Zato pa je tudi drazja =)


No tukaj je pa kompromis ali B ali GY pa kakšna runda v bifeju
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 20, 2009 6:26 pm

abbe je napisal/-a:a lahko kdo kaj pove o yokohami.recmo
YOKOHAMA S.DRIVE AS01
YOKOHAMA ADVAN SPORT


S.drive ima podobne lasnosti kot Toyo T1-R, samo kar je s.drive bolša kot Toyo pri majšem profilu npr od 3mm navzdol, za advan sport pa ne vem ker je nisem imel
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov