Mah ta naš zakon je itak mal zgrešen. Najbolj se mi je trapast zdel, ko so lani okrog 15. novembra vsi čakal v dolgih vrstah na montažo zimskih gum, medtem ko je blo zunaj +20°C in sonce.

Jaz sem montiral zimske gume šele v prvi polovici decembra, ko so temperature vsaj malo padle (pa še to mi je zdaj sploh žal, da sem jih glede na to kakšna je zima in da avta vedno ne potrebujem), zdaj pa isto razmišljam, da bi dal še ta teden letne gor in do 15. marca pač imel s sabo še verige (zaradi tega istega zakona in naših vrlih policajev, ki pri +20°C preverjajo, če imaš s sabo verige

).
Sicer bi bilo pa tudi zelo lepo, če bi naši mediji kdaj spregovorili o tem, da je zimska guma pozimi pravzaprav slabša od letne, RAZEN seveda na snegu in ledu. Dosti je bilo namreč slišati od raznih kvazi strokonjakov glede tega, kako letna guma pri določeni temperaturi izgubi prožnost, oprijem in nevem kaj še... Določeni testi so seveda to ovrgli (vir: Avtomagazin). Letna guma se je v vseh pogledih izkazala za boljšo, tako na suhem kot na mokrem, tako pri temperaturah nad ničlo, kot tudi pod ničlo. Ampak očitno so država, gumarski lobi in mediji tolk močni, da ima potem folk zakoreninjeno v glavah nekaj kar ni res. Tudi zaradi tega je bilo letos že toliko nesreč, ker folk vozi (nori) v prepričanju da jim zimska guma pri cca. 0°C nudi boljši oprijem kot letna oz. isti oprijem kot letna guma poleti.
Lahko samo še rečem, da ste pametno naredili tisti, ki ste pustili gor letne gume in ki avta nujno ne rabite za službo ipd.
