Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Če mar 22, 2007 10:59 am

jest mam tut te gume v dimenziji 215/45/17 in so pri 170km/h tihe kot miš.....tko da s temi gumami nimam problemov z glasnostjo ;)
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Če mar 22, 2007 11:12 am

kaWsk je napisal/-a:
pi je napisal/-a:jaz mam tudi Toyo t1r vendar ne zaznavam kakšnega večjega hrupa.. bolj me moti to, da pri hitri spremembi smeri avto čudo reagira (kot da bi mel volan prazen hod, oz. kot da nebi mel nizkoprofilnih gum gor---sem zaradi snega dal nazaj zimske in tega ni občutiti, tako da na podvozju ziher ni okvare..) Kdo lahko kaj pove če je pri teh gumah na smrekico tako ali???? guma pa je 195/50/15

Gume mam napolnjene na 2.4 spredaj in 2.1 zadaj...Je možno, da se te gume morejo še bolj polnit?


t1r naj bi mele dost mehak rob...


hmm, če pa piše da majo ojačan rob na njihovi strani se mi zdi..
Slika
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Če mar 22, 2007 11:17 am

kaWsk je napisal/-a:
pi je napisal/-a:jaz mam tudi Toyo t1r vendar ne zaznavam kakšnega večjega hrupa.. bolj me moti to, da pri hitri spremembi smeri avto čudo reagira (kot da bi mel volan prazen hod, oz. kot da nebi mel nizkoprofilnih gum gor---sem zaradi snega dal nazaj zimske in tega ni občutiti, tako da na podvozju ziher ni okvare..) Kdo lahko kaj pove če je pri teh gumah na smrekico tako ali???? guma pa je 195/50/15

Gume mam napolnjene na 2.4 spredaj in 2.1 zadaj...Je možno, da se te gume morejo še bolj polnit?


t1r naj bi mele dost mehak rob...


Sam res.....kere buče so pa to......še prov ojačan rob majo :roll:
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Če mar 22, 2007 11:28 am

ma jaz jih bom napolnil na 2.6 spredaj pa zadaj pa da vidimo :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če mar 22, 2007 11:31 am

Jest bi reku, da ti guma drgne nekje po blatniku, če maš zdej širše kot prej. Ne verjamem da bi zaradi malce drugačnih felten bilo kaj narobe z ležaji in to pri taki majhni hitrosti. Sigurno se ni toliko spremenilo težišče, da bi bili obremenjeni ležaji. Ja kaj pa ko je avto polno naložen, pa greš s 100km/h čez kakšno grbino po AC, pa takrt so sile velik večje, pa je vse v redu.

Lp
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1392
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Napisal/-a zuzek Če mar 22, 2007 2:15 pm

Ne spoznam se lih ampak 100% guma drgne v blatnik, da nisi ti mogoče pregledal tako, da si avto dvignil pa so se gume normalno vrtele, ko si pa avto spustil pa prime v blatnik :D
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Če mar 22, 2007 2:31 pm

pa najprej daj centrirne obročke not, te pa se dalje meni...nebreš brez tega ugotavljat če...brat jih je enkrat pozabil dat, pa je vulilo, pajtlalo...
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Če mar 22, 2007 2:43 pm

Samo eno stvar rečem "KAMIKAZEEE" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Če mar 22, 2007 4:08 pm

Če se pojavlja tak zvok, pa, če smrdi po zažgani gumi, je možnost samo ena. Tvoj avto ima po vsej verjetnosti originalna platišča 5.5J, zdaj pa si dal gor 7J, širina felge pa ne gre samo navzven ampak tudi navznoter. Zato ti guma nasede na notranji strani, to pa lahko rešiš samo tako, da z distančniki razširiš kolotek, ali pa zamenjaš platišča, ki bodo imela manjši ET. Centrirni rinki pa so samo zato, da platišče sede v center in zato ne trese volana.
 
jimbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To maj 30, 2006 5:45 pm

Napisal/-a jimbo123 Če mar 22, 2007 7:04 pm

Vsi tisti kateri ste menili da so krivi ležaji imate prav. Upam da bo ostano pri tem in da še ni narobe kaj drugega. Danes sem bil pri mehaniku. Vsedel se je avto, se malo peljal in mi rekel, da imam levi ležaj zanič. Zamenjal mi ga bo lahko komaj v sredo in podrobneje pogledal, če ni narobe še kaj drugega. Tako da več zveste naslednji teden.

Kar se tiče distančnikov pa tole. Šel sem gledat v TUV za moja platišča in opazil da tam piše da so pravi distančniki za moj avto in platišče tisti z zunanjim robom 69,1mm in notranjim 54,1 mm. To sem tudi povedal Vulanizerstvu Lašič iz Brežic kjer sem kupil platišča. Prodajalec mi je rekel da mi bo poslal prave. Torej distančniki takšnih dimenzij se dajo kupit v trgovini in jih ni potrebno dati delat.

Danes sem si doma dvignil avto. Blatniki niso problem ker je še dovolj prostora. Malo bolj me skrbi razdalja od gume (notranji del gume) do feder oz. amortizerja (5 mm). Za zdaj še gre. Zadnja kolesa se obračajo brez problema. Sprednja kolesa pa ne tako gladko. Mislim da se mi zavore (disk ploščice) drgnejo ob disku. Kot da bi vozil z rahlo pritisnjeno zavoro. To bi bil potem lahko razlog zakaj so sprednji diski in platišča tako vroči. Zadnja platišča so mrzla. Bom v sredo vprašal mehanika zakaj je to tako oz. kako se da ta problem rešit.

Pa še tisto o vonju po zažganih gumam.
No danes ni nič smrdelo. Mehanik pa mi je rekel da je možno da so mi zavore kje zablokirale.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če mar 22, 2007 7:51 pm

Hočm pivo, ker sm prvi pogruntal za ležaj :lol: . V soboto bom na največjem slovenskem prazniku in me lahko najdeš tm. He, he, šala prjatu :P :P
Me pa veseli, da ste odkrili napako ;) Zdej vem, kašn zvok je prhaju vn :wink:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če mar 22, 2007 8:28 pm

Po dveh straneh še vedno govoriš o distančnikih :roll:

Distančnik se uporablja za razširitev koloteka.

Ti rabiš CENTRIRNE OBROČKE, da se platišče lepo namesti točno na sredino. S tem se tudi deloma razbremenijo vijaki, saj ne rabijo prenašati vseh sil, ki delujejo na kolo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če mar 22, 2007 8:45 pm

jimbo123 je napisal/-a:Vsi tisti kateri ste menili da so krivi ležaji imate prav.
Pa še tisto o vonju po zažganih gumam.
No danes ni nič smrdelo. Mehanik pa mi je rekel da je možno da so mi zavore kje zablokirale.


Vseeno meni tukaj nekaj ni logično ...
Na poti do vulkanizerja in pred tem se je avto peljal normalno brez kakeršnega koli hrupa , zvoka in blokiranja zavor. Po namestitvi novih Alu platišč pa se zvok, hrup , blokiranje koles, vonj po gumi kar pojavi :roll:
Slučaj :?: Mybi
Poročaj naprej ;)
 
Robi LJ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr avg 10, 2005 7:05 pm

Toyo Proxes T1R

Napisal/-a Robi LJ Če mar 22, 2007 8:48 pm

Fotr ma take gume na Xsari 195/55/15, pa niso glasne in se prov dobr držijo ceste ne glede na to da je njegova Xsara zver 2.0 HDi 130 KM, ima Tuning box :-), po mojem je najstarejši voznik s tuningboxom HAHAHAHA

LP Robi
 
Nikica_Suzy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po feb 26, 2007 10:08 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Nikica_Suzy Če mar 22, 2007 10:59 pm

joj ja js sm tut ze hotla popizdit glede tega ... to niso distancniki to so CENTRIRNI OBROCKI :D ma js sm pa dobla prevelike in to zunanji fi notranji je bil pravi :) pa smo jih sam mal postruzl in je :) mam enako toyo proxes t1r pa se mi zdijo rahlo glasnejse (sicer vozenih sele 60km, pa se od tega 30km po 15cm snega, in nazaj prehod na zimske), kar se mi zdi tudi logicno v primerjavi z goodyear UG7, ki so mehke in ozje :D

ps: ja pa meni jih vulkanizer sploh ni hotu montirat brez pravih CENTRIRNIH OBROCKOV! centitral mi je komplet, pa zimskega zmontiru nazaj :D
 
jimbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To maj 30, 2006 5:45 pm

Napisal/-a jimbo123 Pe mar 23, 2007 9:22 am

alanq4 je napisal/-a:Po dveh straneh še vedno govoriš o distančnikih :roll:

Distančnik se uporablja za razširitev koloteka.

Ti rabiš CENTRIRNE OBROČKE, da se platišče lepo namesti točno na sredino. S tem se tudi deloma razbremenijo vijaki, saj ne rabijo prenašati vseh sil, ki delujejo na kolo.


Sorry. Na avte se ne spoznam preveč. Ves čas govorim o distančnikih zato, ker mi je vulkanizer rekel da moram imet nove "distančnike" oz kot ti praviš CENTRIRNE OBROČKE, ker ti "distančniki" (tiste katere ste videli na slikah) ne pašejo na moj avto.
Če bi mi vulkanizer rekel, da rabim CENTRIRNE OBROČKE potem bi to tudi napisal.
 
jimbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To maj 30, 2006 5:45 pm

Napisal/-a jimbo123 Pe mar 23, 2007 9:48 am

ANJCI je napisal/-a:Vseeno meni tukaj nekaj ni logično ...
Na poti do vulkanizerja in pred tem se je avto peljal normalno brez kakeršnega koli hrupa , zvoka in blokiranja zavor. Po namestitvi novih Alu platišč pa se zvok, hrup , blokiranje koles, vonj po gumi kar pojavi :roll:
Slučaj :?: Mybi
Poročaj naprej ;)


Lahko ti povem da je mama imela en čuden primer s čisto novimi zadnjimi paktnami.
Mislim da se je vozila kakšne 3 mesece v službo potem pa ji je enkrat na poti domov paktne na zadnjem desnem kolesu dobesedno raztrgalo. Do službe ima samo kakšnih 12 km, in ni rally voznica. :P Vozi pa mali avto kio ki pride. :P

Shit happens, so flow with it.
 
Nikica_Suzy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po feb 26, 2007 10:08 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Nikica_Suzy So mar 24, 2007 11:03 am

ja sj pri meni je bilo tudi tako, ko ni pasalo je vulkanizer stalno nabijal o nekih distancnikih .... pa klicem kolega in mi je pojasnu da verjetno rabim prave centrirne obrocke in to je to :) nevem zakaj vulkanizerji govorijo temu distancniki :P
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So mar 24, 2007 12:52 pm

jimbo123 je napisal/-a:
ANJCI je napisal/-a:Vseeno meni tukaj nekaj ni logično ...
Na poti do vulkanizerja in pred tem se je avto peljal normalno brez kakeršnega koli hrupa , zvoka in blokiranja zavor. Po namestitvi novih Alu platišč pa se zvok, hrup , blokiranje koles, vonj po gumi kar pojavi :roll:
Slučaj :?: Mybi
Poročaj naprej ;)


Lahko ti povem da je mama imela en čuden primer s čisto novimi zadnjimi paktnami.
Mislim da se je vozila kakšne 3 mesece v službo potem pa ji je enkrat na poti domov paktne na zadnjem desnem kolesu dobesedno raztrgalo. Do službe ima samo kakšnih 12 km, in ni rally voznica. :P Vozi pa mali avto kio ki pride. :P

Shit happens, so flow with it.


pogost pojav pri starih kiah in deawoojih (matiz) ;) :P
Slika
 
jimbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To maj 30, 2006 5:45 pm

Napisal/-a jimbo123 Če mar 29, 2007 2:52 pm

Mehanik me je prestavil na ponedeljek tako da lahko povem kaj več takrat, če slučajno koga zanima.
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov