im nobody je napisal/-a:zimsko letnih sploh ni
Glede na obliko tekalne površine (profila) lahko pnevmatike delimo na letne, zimske in kombinirane (all season) pnevmatike.
Poznane so še pnevmatike brez profila (slicks) in pnevmatike z žeblji M+S&E (spykse), ki pa v Sloveniji niso dovoljene.
Zimske pnevmatike nosijo zakonsko določeno dodatno oznako M + S (pojavljata se tudi različici M&S in M.S., črki pa sta začetnici angleških besed za blato (mud) in sneg (snow).
Simbol snežinke poleg napisa M+S nosijo pnevmatike, ki izpolnjujejo kriterije posebnega testa v zimskih razmerah in tako dosegajo visoko raven oprijema, zavorne poti, vodljivosti in drugih kriterijev, ki so pomembni pri vožnji v zimskih razmerah....
Oznaka M+S se na prvi pogled zdi sicer zelo primerna, a ker ni zakonsko določenih predpisov ali standardov, kakšne lastnosti mora pnevmatika izpolnjevati, lahko praktično to oznako na pnevmatiko vtisne vsak izdelovalec, ki si tako zaželi. Tako je na trgu precej pnevmatik z oznako M+S, a je jasno, da v zimskih razmerah te pnevmatike zaradi svojih konstrukcijskih lastnosti ne bodo dobro opravile svoje vloge. A če imate pri nas na avtu pnevmatiko z oznako M+S, vas policist ne sme kaznovati.
To pa so takoimenovane Celoletne, kombinirane, zimsko letne ali all season pnevmatike - kakorkoli si sami razlagate.
Poleg M+S napisa se lahko na bočnici pojavi še napis kot ALL SEASON ali ponazorjeni štirje letni časi in vse to samo pri pnevmatikah namenjenim celoletni uporabi (kombinacija letnih in zimskih).
Nekaj primerkov all season pnevmatik : Goodyear Vector,Vredestein Quatrac,Toyo Vario, Debica Navigator, Dunlop SP4, Pirelli P2500, Nokian All Weather, Kumho Solus, Matador MP, Hankok Centum ...
Samo toliko bi rada dodala, ker si mi zadnjič ni dalo tako obširno pisati .
Lp, A