Energetik81 je napisal/-a:Petersilj je napisal/-a:V teoriji je sila trenja (oz. lepenja v mirovanju) neodvisna od velikosti površine. Mislim pa, da je pri pnevmatikah stvar malo bolj kompleksna in je verjetno nek optimum širine, nad katero in pod katero so lastnosti še samo slabše.
Meni se tudi tako dozdeva. Če po mizi vlečeš leseno klado, za silo ni važno, al ma stično površino 1m2 ali 1cm2, važna je samo teža klade in hrapavost obeh površin.
Pri gumah je pa verjetno važno še število lamel, blokov, kanalov, ki se spreminja s širino. Zato je verjetno res nek optimalni razpon širin za neko težo avta.
lp
no sej neki takega mi je razlagu da mora bit neki optimalen razpon glede na težo. po vseh postih ki sem jih prebral, moram rect da se strinjam z vecino in da sem ze sam tako razmisljal. u bistvu naj bi veljalo sirse = boljse razen v primerih ki ste jih navedli.
ampak vseeno mislim da 195 za 1100 kg avto ni pretirano?! sploh ni pretirane razlike glede na to da sem prej mel 185.
aja, pa hvala moderatorjem da ste premaknili post tja kamor spada
