Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po jun 15, 2009 12:20 pm

Lahko bi tudi napisal, za katere dimenzije gum gre in kateri avto.
Itak da se optika spremeni zaradi lukenj, izboklin... Če ti avto stoji v garaži, se verjetno ne spremenila...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Po jun 15, 2009 1:03 pm

Ne razumem kako lahko eni polnite gume po občutku. Če nimaš knjižice ali pa nalepke nekje na avtu s predpisanimi tlaki, pogledaš na internet. Skoraj vsak proizvajalec pnevmatik ima podatke za vsak avto na svoji internetni strani. Nazadnje sem to gledal pri Fuldi.
 
Uporabniški avatar
_Mihc_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To feb 13, 2007 11:59 pm
Kraj: Logatech

Napisal/-a _Mihc_ Po jun 15, 2009 2:03 pm

Kupi Michelin Pilot Exalto, men se zlo obnesejo, tud od več drugih sem slišal, da majo dobre izkušnje z njmi, zlo dobr držijo avto na cesti, tihe so...

Drgač pa ja, če je preveč napumpana, se sredina tekalne površine pnevmatike izboči, logično, če je premalo, se pa vboči, rezultati so znani.

En koristen link mogoče
http://www.gume-direkt.com/Identifying.html
Zadnjič spremenil _Mihc_, dne Sr jul 08, 2009 1:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Po jun 15, 2009 2:07 pm

_Mihc_ je napisal/-a:Kupi Michelil Pilot Exalto, men se zlo obnesejo, tud od več drugih sem slišal, da majo dobre izkušnje z njmi, zlo dobr držijo avto na cesti, tihe so...

Drgač pa ja, če je preveč napumpana, se sredina tekalne površine pnevmatike izboči, logično, če je premalo, se pa vboči, rezultati so znani.

En koristen link mogoče
http://www.gume-direkt.com/Identifying.html


x2

Meni osebno najboljše gume do sedaj..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Po jun 15, 2009 2:15 pm

...jaz pa ne razumem kako nisi vedel da imaš premalo napumpane gume...pa ja čutiš razliko v vožnji pri manjkajočem 1 baru , lega se totalno spremeni, pa kot so že napisali imaš nalepko zihr v avtu, drugače bi pa lahko vulkanizerja vprašal, itak bi jih on moral napolniti do te mere , da je varno voziti...šlamparija
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jun 15, 2009 2:16 pm

a_sist je napisal/-a:
_Mihc_ je napisal/-a:Kupi Michelil Pilot Exalto, men se zlo obnesejo, tud od več drugih sem slišal, da majo dobre izkušnje z njmi, zlo dobr držijo avto na cesti, tihe so...

Drgač pa ja, če je preveč napumpana, se sredina tekalne površine pnevmatike izboči, logično, če je premalo, se pa vboči, rezultati so znani.

En koristen link mogoče
http://www.gume-direkt.com/Identifying.html


x2

Meni osebno najboljše gume do sedaj..


Evo michelinke http://www.youtube.com/watch?v=DI5aWeCaDQQ
Možno je pa tuti, da toyo niso bile pravilno skladiščene (vlaga,sonce,...)
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po jun 15, 2009 2:45 pm

Lahko, da ti niso pravilno optike nastavili in ti je gume žrlo, ker se niso kotalile naravnost in če je bilo še samo 1.8 tlaka, ti je tako lepo požrlo zunanje robove, še bolj pa verjetno zunanji rob, saj se je guma zelo upogibala v ovinkih. S premajhnim tlakom se guma tudi bolj segreje, saj se dogajajo večje deformacije gume, kar privede do še mehkejše gume in hitrejše obrabe. Toyo Proxes T1R sem tudi sam imel in res je, da se malce hitreje obrabljajo.

Povej nam dimenzije gum in težo avta, pa ti bomo povedali približen tlak.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 15, 2009 2:46 pm

ales66 je napisal/-a:Ne razumem kako lahko eni polnite gume po občutku. Če nimaš knjižice ali pa nalepke nekje na avtu s predpisanimi tlaki, pogledaš na internet. Skoraj vsak proizvajalec pnevmatik ima podatke za vsak avto na svoji internetni strani. Nazadnje sem to gledal pri Fuldi.


zato ker proizvajalci gledajo veliko na udobje
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jun 16, 2009 11:32 am

Meni tut ni jasno kao si se lahko na čigumijih vozil in tega nisi porajtal na voznih lastnostih. Za kater avto sploh gre ?

Sam imam gume napumpane s tlakom, ki je predviden za polno naloženo vozilo, čeprav nikol ni. Drgač sploh ni vozno.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To jun 16, 2009 11:48 am

jest imam s temi toyo prevoženih cca 40.000 kilometrov in bodo še za kakšno sezono, ne vem zakaj imaš že pri toliko malo kilometrih zanič, lahko, da je res premali tlak v pnevmatikah ali pa slabo nastavljena optika vozila......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jun 22, 2009 7:56 pm

Premalo napumpane gume plus dinamicna voznja po ovinkih plus toyo ki se ze same po seb hitro obrabljajo pa maš to kar maš....nič posebnega, samo naslednje gume pumpaj vsaj 2.3 ali raje več...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Po jun 22, 2009 8:14 pm

Toyo Proxes sem jaz uničil v eni sezoni oz. ca. 15.000 km. Brez burnoutov in škripajočih speljevanj, samo s hitro vožnjo po ovinkih... :oops:
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po jun 22, 2009 8:31 pm

Če sta oba robova na gumi fuč, potem je kriv premajhen tlak. Če pa je samo eden, potem je optika. In koliko profila je še na sredini ostalo?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jun 22, 2009 8:31 pm

mel iste gume pumpal sem jih 2,5 bara in jih niti ne pretirano žulil v ovinke pa je robove v eni sezoni kar dobro pobralo,tako da so razlog ovinki ali pa nepravilno nastavljena optika.
 
jimbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To maj 30, 2006 5:45 pm

Napisal/-a jimbo123 Sr jun 24, 2009 10:29 am

Danes sem bil na optiki na AMZS v Mariboru, ker ste jih vsi tako hvalili.
Očitno je bilo nekaj narobe z optiko kar je povzročalo tako močno obrabo gum. Tako so mi rekli na AMZS. Tlak bi tudi lahko prispeval k obrabi gum vendar ne v takšni meri kot je to bilo pri meni pravijo.

Torej popravili so nastavitve pri STEKU.
Spremenili pa so mi nastavitve tudi pri ZAOSTAJANJU in sicer na slabše. Delavec mi je nekaj zgovarjal rekel da ZAOSTAJANJE nima nobenega vpliva. Gre pa za zelo veliko odstopanje. Kaj naj naredim? Naj grem nazaj ali naj pustim tako kot je.
Klical sem tudi že na AMZS v Lenart, da še tam vprašam kako je s tem ZAOSTAJANJEM pa mi rečejo da se to pri starejših avtomobilih sploh ne da nastavit. Moj letnik je 2001 (očitno prestar?).
Ko sem se peljal domov sem opazil da mi avto vleče na stran. Bi lahko bilo to posledica tega ZAOSTAJANJA. Razlika med desno in levo gumo je kot vidite v priponki za skoraj 2 stopinji. Kako bo ta vleka na stran vplivala na obrabo gume?

Priložil sem scan optike.
Prosim za nasvet.

Še odgovor za tiste, ki so spraševali zakaj nimam napumpane gume na 2,3.
Zato ker če jih imam na 2,3 potem čutim vsak kamen in vsako flikanje na cesti. Če jih imam napumpane manj je vožnja udobnejša in tudi oprijem s cestiščem je boljši. Vsaj takšen občutek imam jaz. Bom pa jih od sedaj naprej pumpal na 2,3 če menite da je tako najboljše.
Priponke
Scanned at 24.6.2009 11-12 (3).jpg
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Sr jun 24, 2009 12:12 pm

jimbo123 je napisal/-a:Danes sem bil na optiki na AMZS v Mariboru, ker ste jih vsi tako hvalili.
Očitno je bilo nekaj narobe z optiko kar je povzročalo tako močno obrabo gum. Tako so mi rekli na AMZS. Tlak bi tudi lahko prispeval k obrabi gum vendar ne v takšni meri kot je to bilo pri meni pravijo.

Torej popravili so nastavitve pri STEKU.
Spremenili pa so mi nastavitve tudi pri ZAOSTAJANJU in sicer na slabše. Delavec mi je nekaj zgovarjal rekel da ZAOSTAJANJE nima nobenega vpliva. Gre pa za zelo veliko odstopanje. Kaj naj naredim? Naj grem nazaj ali naj pustim tako kot je.
Klical sem tudi že na AMZS v Lenart, da še tam vprašam kako je s tem ZAOSTAJANJEM pa mi rečejo da se to pri starejših avtomobilih sploh ne da nastavit. Moj letnik je 2001 (očitno prestar?).
Ko sem se peljal domov sem opazil da mi avto vleče na stran. Bi lahko bilo to posledica tega ZAOSTAJANJA. Razlika med desno in levo gumo je kot vidite v priponki za skoraj 2 stopinji. Kako bo ta vleka na stran vplivala na obrabo gume?

Priložil sem scan optike.
Prosim za nasvet.

Še odgovor za tiste, ki so spraševali zakaj nimam napumpane gume na 2,3.
Zato ker če jih imam na 2,3 potem čutim vsak kamen in vsako flikanje na cesti. Če jih imam napumpane manj je vožnja udobnejša in tudi oprijem s cestiščem je boljši. Vsaj takšen občutek imam jaz. Bom pa jih od sedaj naprej pumpal na 2,3 če menite da je tako najboljše.


Ja dober, pa si jih napumpi mal manj, sam tok ko si mel ti je res prenizko. In to je tut eden izmed razlogov za obrabo po robovih! Če ne veš je prenizek tlak v pnevmatikah lahko tudi usoden, kajti ob močnem zaviranju pride do izjemnega trenja in zvijanja in lahko pnevmatika eksplodira. zato je še vseno bolje malo preveč kot premalo. Če pa čutiš vsako luknjo si pa ne kupuj APEXov, pol pa gume met spuščene da bo bolj mehko, jebemtiš.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če jun 25, 2009 12:35 pm

a_sist je napisal/-a:
_Mihc_ je napisal/-a:Kupi Michelil Pilot Exalto,


Tako. Resnično guma ki me je fascinirala. Sicer v tistem filmčku sem hotel pokazat da sm bil razočaran še preden so mi jo namontiral. Ma ni kake hude panike. Resnično športna guma. Drži v božjo mater, v dežju pa 2x božjo mater :mrgreen:

Če je dobra guma to ne pomeni, da bo večna na avtomobilu. Pomeni, da jo bo treba naslednje leto po nov komplet. Slaba guma pa ti zdrži več let. Če je tvoja guma po 10.000km neuporabna potem je nekaj narobe s tabo, gumo ( težko verjamem, se pa zgodi), čist premejhn tlak. Proxes so že tko znane da so zvijajo in je treba malo bolj pumpat da ohranjaš robove. Ti si mel tlaka 1.8. :shock: Tukaj se ti je točno pokazalo da tovarna nima prav. Avtomobile, ki jih tovarna izda, se bojo vozili po ravnini, počasi, po ovinkih, po različnem asfaltu in z različnimi vozniki. Misliš da se da dobit univerzalni recept, da bi bili vsi zgoraj našteti zadovoljeni. Pomoje ne. Zato je pa treba opazovat, kako se guma obrablja in se potem ukrepa. Lani sem delal optiko in čez zimo znucal zimske. Malo me je skrbelo, ker je bila notranja stran kar obrabljna na način vožje in po teh naših ovinkih. Sem pričakoval da ne bo zunanjih robov. Ob montiranju novih letnih, sem premeril gumo, in po vsakih nekaj 1000km merim kako se mi obrablja, da popravimo če bo kaj za popravit. Vsak sam se mora prilagoditi cesti, vožnji in asfaltu. Sedaj pa po nov par sprednjih gum in ne pozabi jih napumpat na vsaj 2.6. ;)
SlikaSlika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jun 28, 2009 4:20 pm

Nazaj pejt na optiko in jih vprašaj za konkreten razlog zakaj so šli zaostajanje iz odličnih rezultatov zbijat na nek šmorn??Prej sta bila oba ista zdaj pa je vse skupaj en QRAC in sploh če ti avto vleče moraš it nazaj pa naj rihtajo!!
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal So jul 04, 2009 1:14 pm

Če te moti vsaka grbina, ko imaš tlak 2,3 napumpaj potem spredaj 2,2 in zadaj 2.1 in bo razlika takoj opazna. Vožnja bo bolj udobna in primerna za tvoj okus.
Se vidmo ko se zagledamo.
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost