GiGi1985 je napisal/-a:denko4 je napisal/-a:
Veliko voznikov se vozi le po mestu, nekateri delajo le 10k km na leto, ne divjajo po ovinkih, itd. Takim se ne splača nabava letnih pnevmatik in vsako leto dvakratno plačevanje montaže in centriranja gum.
Ta 'utemeljitev' pa je le poteza trgovca, kako privabiti čimveč kupcev.
se popolnoma strinjam. 2x letno premontažo, centriranje in po možnosti še hramba gum, na koncu stane toliko kot en soliden komplet gum. a to da pa voziš 5 let in več staro gumo (ker če se malo voziš je itak ne zradiraš) je pa varno? Pa pri zaviranju so bolj pomembne odlične zavore kot pa gume same.
In zakaj bi plačeval premontažo? Ko nabaviš avto, daš še 160€ za jeklene feltne in imaš lepo 2 kompleta. Mi tako delamo že ves čas, doma zamenjam komplet v pol ure, zastonj.
In kaj če delaš "samo" 10tkm na leto in počasi voziš? Enkrat in samo enkrat pa boš mogoče s temi 8 metri prednosti rešil življenje kakega pešca ali pa celo sebi.
In niso potrebne premium gume (=drage). Med najboljše se na testih ADAC vedno več uvrščajo tudi take, ki imajo samo 2/3 cene najdražjih. (npr. Fulda : Michelin)
In to z zavorami si krepko sfalil. Večina sodobnih zavor je sposobna veliko večje zavorne sile kot jo sploh omogočata kombinacija asfalt + guma. Zato Je predvsem pomembno, kakšne gume imaš na avtu. Ker samo z njimi lahko vplivaš na zavorno pot - poleg hitrosti seveda. (na asfalt nimamo vpliva).