roberto-82 je napisal/-a:lizard je napisal/-a:roberto-82 je napisal/-a:Samo je vseno bulš da loviš"rit",kot pa "nos",če ma avto spredaj pogon.Jaz jih tudi menjam vsako leto zadnje naprej prednje nazaj.Nikoli pa ne menjam leve in desne strani (pri tistah gumah ,ko je to mogoče)![]()
In pri katerih ni mogoče?
Pri smernih gumah ,kot so ti že povedali nekateri uporabniki pred mano.Oz.jih je mogoče obrnit samo je potrebno gumo demontirat kar je pa posledično spe strošek (cca30€)
jay-vidiš kje vse se da živet![]()
![]()
![]()
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...
Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?
Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi
speedfreak je napisal/-a:Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...
Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?
Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi
Tle je bolj govora o legi na cesti, ne pa o sami trakciji, tu je zgodba vsekakor obrnjena, najboljše je itak vse 4 gume dobre.
Borcix je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...
Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?
Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi
Tle je bolj govora o legi na cesti, ne pa o sami trakciji, tu je zgodba vsekakor obrnjena, najboljše je itak vse 4 gume dobre.
Saj nisem nič slabega mislil, samo da dobiš "lego" na cesti moraš sploh speljati, ali?![]()
Pa brez zamere.
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...
Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?
Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi
NejcZ je napisal/-a:Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...
Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?
Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi
Pa mi ti povej.. kateri del lažje kontroliraš pri zdrsu, prednji ali zadnji? Stvar je dvostranska
~toMmy~ je napisal/-a:Vem, da je recimo pri golfu V vsekakor dosti bolje imeti boljše gume spredaj! Razlogov je pa več kot dovolj. Če že kaj izgubi stik s podlago, je to prvi konc, ki ob pretiravanju pač podkrmari, zadnjega nikoli ne zanese, čeprav ni esp-ja. Pri zaviranju je večina obremenitve na prvem paru koles in je zaradi tega logično katere gume so bolj pomembne kar se tega tiče. Pri speljevanju na spolzki podlagi s sprednjim pogonom je tudi logično katere gume opravijo delo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov