Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po jan 25, 2010 4:26 pm

nalcoq4: če mi poveš zakaj, te bom poslušal, lahko ti pa povem da me še nikoli ni odneslo. ko me bo, bom sporočil
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Po jan 25, 2010 4:32 pm

Kje morajo biti boljše gume je stvar STABILNOSTI avta in ne oprijema.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 25, 2010 5:19 pm

Spet bo kregarija :roll: . Js vozim po X-hair nasvetu, sprednje zližem, kupim nove za zadaj in tako celo življenje :-P ( oziroma na 2 sezone menjam vse 4 )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 25, 2010 5:54 pm

roberto-82 je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:
roberto-82 je napisal/-a:Samo je vseno bulš da loviš"rit",kot pa "nos",če ma avto spredaj pogon.Jaz jih tudi menjam vsako leto zadnje naprej prednje nazaj.Nikoli pa ne menjam leve in desne strani (pri tistah gumah ,ko je to mogoče) :D :D


In pri katerih ni mogoče?


Pri smernih gumah ,kot so ti že povedali nekateri uporabniki pred mano.Oz.jih je mogoče obrnit samo je potrebno gumo demontirat kar je pa posledično spe strošek (cca30€)

jay-vidiš kje vse se da živet :D :D :D :D


Med drugim je moje vprašanje bilo posmehljivo. Namreč vse gume lahko menjaš levo desno, če je potrebna demontaža s platišč je pa že druga stvar.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po jan 25, 2010 6:06 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Kje morajo biti boljše gume je stvar STABILNOSTI avta in ne oprijema.


samo da si stabilen :pop:

tudi jaz sem stabilen :lol:
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Po jan 25, 2010 6:06 pm

same bistre glave tukaj :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Po jan 25, 2010 6:10 pm

No in spet tema, kjer bo kreganja na kubik :ue
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Po jan 25, 2010 7:07 pm

Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 25, 2010 7:12 pm

Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Tle je bolj govora o legi na cesti, ne pa o sami trakciji, tu je zgodba vsekakor obrnjena, najboljše je itak vse 4 gume dobre.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Po jan 25, 2010 7:13 pm

saj je bila že ena tema o tem. pa se tudi nikamor ni prišlo z debato, eni so devali bolše zadaj, drugi spredaj, in tudi bo tako.
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Po jan 25, 2010 7:17 pm

speedfreak je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Tle je bolj govora o legi na cesti, ne pa o sami trakciji, tu je zgodba vsekakor obrnjena, najboljše je itak vse 4 gume dobre.


Saj nisem nič slabega mislil, samo da dobiš "lego" na cesti moraš sploh speljati, ali? :roll:

Pa brez zamere.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 25, 2010 7:21 pm

Borcix je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Tle je bolj govora o legi na cesti, ne pa o sami trakciji, tu je zgodba vsekakor obrnjena, najboljše je itak vse 4 gume dobre.


Saj nisem nič slabega mislil, samo da dobiš "lego" na cesti moraš sploh speljati, ali? :roll:

Pa brez zamere.


Vem, da ni blo nič slabega misljenga...tud z moje strani ne, se opravičujem za ton ;) .

Spelješ lahko tudi s pomočje enega ali več parov rok :-P
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Po jan 25, 2010 9:23 pm

Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Pa mi ti povej.. kateri del lažje kontroliraš pri zdrsu, prednji ali zadnji? Stvar je dvostranska :)
 
Uporabniški avatar
domi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne okt 24, 2004 7:49 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a domi Po jan 25, 2010 9:40 pm

NejcZ je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Pa mi ti povej.. kateri del lažje kontroliraš pri zdrsu, prednji ali zadnji? Stvar je dvostranska :)


Pa še eno vprašanje kot odgovor: Koliko krat pa pri normalni vsakodnevni vožnji greš pošrek v ovinek da bi izkoristil gume oziroma vozil na njihovi skrajni meji pred zdrsom?? :?:

Za normalno uporabo je boljše da imaš več profila spredaj zaradi zaviranja, kjer se večkrat (dnevno) zgodi da moraš izkoristiti ˝dobre˝ lastnosti gume.
Je pa tudi boljše če imaš vse 4 gume enakomerno obrabljene.

LP
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 25, 2010 11:25 pm

Vem, da je recimo pri golfu V vsekakor dosti bolje imeti boljše gume spredaj! Razlogov je pa več kot dovolj. Če že kaj izgubi stik s podlago, je to prvi konc, ki ob pretiravanju pač podkrmari, zadnjega nikoli ne zanese, čeprav ni esp-ja. Pri zaviranju je večina obremenitve na prvem paru koles in je zaradi tega logično katere gume so bolj pomembne kar se tega tiče. Pri speljevanju na spolzki podlagi s sprednjim pogonom je tudi logično katere gume opravijo delo.

Edina video razlaga, zakaj naj bi boljše gume imeli zadaj, ki sem jo videl, je demonstrirana z ameriškimi avti z zadnjim pogonom in težkim sprednjim koncem... tam ima to mogoče celo nekaj smisla. Drugače je pa to vse skupaj za lase privlečeno... Še na bmw forumu iz izkušenj zagovarjajo boljše gume spredaj...
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik To jan 26, 2010 6:44 am

lenivec je napisal/-a:zaradi plina se obraba ne zmanjša...
drugače pa kao priporočajo na 10000 da obrneš.
jaz recimo obračam pač takrat ko dam gor zimske. med letom nisem še nikoli.



Zaradi plina se obraba zmanjša, saj je v gumi konstantno isti tlak.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik To jan 26, 2010 6:45 am

tads je napisal/-a:tako je najbolje kot je rekel lenivec, ko boš dal gor letne jih zamenjaj, zakaj bi brezveze plačeval menjavo.


Vozim samo na letnih gumah, zimskih ne potrebujem - Obala.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To jan 26, 2010 11:12 am

abbe je napisal/-a:assimetricne oz une k majo outside pa lahko das kamor kol pa bo ok.


OJOJ kaj sem jaz napisal :cry :bonk

Tako je, hvala za popravek. V mislih imel pa, da s tem spremeniš smer vrtenja gume.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 To jan 26, 2010 11:43 am

~toMmy~ je napisal/-a:Vem, da je recimo pri golfu V vsekakor dosti bolje imeti boljše gume spredaj! Razlogov je pa več kot dovolj. Če že kaj izgubi stik s podlago, je to prvi konc, ki ob pretiravanju pač podkrmari, zadnjega nikoli ne zanese, čeprav ni esp-ja. Pri zaviranju je večina obremenitve na prvem paru koles in je zaradi tega logično katere gume so bolj pomembne kar se tega tiče. Pri speljevanju na spolzki podlagi s sprednjim pogonom je tudi logično katere gume opravijo delo.

Bravo :!: Končno ena normalna izjava tle.
Sprednja kolesa imajo pri zaviranju veliko več učinka in zato je bolje da imamo tam boljše gume z več profila. Pri aquaplanningu in pri vožnji po snegu prav tako potrebujemo več oprijema spredaj.
Pa meni res ni jasno kako vam lahko zadnji konec avtomobila odnaša. Meni ga ni še nikoli odneslo. Zdej ali ne znate vozit in bremzate v ovinkih, ali pa nevem kaj.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jan 26, 2010 11:57 am

Poanta je predvsem v tem, da je obnasanje avtomobila pri zdrsu prednjega konca (zaradi kateregakoli razloga) bistveno bolj predvidljivo od primera, ko ti bodo blokirala ali zaplavala zadnja kolesa. sicer pa vsakomur svoje - ce gre za ekstremne primere je itak se najbolje kupit en par pnevmatik in basta...

LpF
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov