belkaena je napisal/-a:Ker si ti pajac
Mene zanima mnenje tistih, ki pravijo da so uležane boljše.
TrijoAdijo je napisal/-a:Gumarski industriji se gre za to, da prodajo čimveč gum...to upam, da je vsem jasno. In če oni tebi danes prodajo gume narejene včeraj, jih boš hitreje zjebal, kot une, ki so kako leto odstale v skladišču. In če boš ti gume hitreje zjebal, boš kmalu spet kupil nove...Je slika malo bolj jasna zdej kako stvari stojijo?
Ja, najbolje da kdor ima prostorske možnosti, da si naredi poleg kleti za staranje vina in posebnih prostorov za zorenje pršutov, še posebno čumnato, kjer bodo 'odležavale gume'.ban je napisal/-a:Torej so gume na novih avtih, ki so frišne slabše od tistih, ki dve leti ležijo na lagerju
Ahaha, dobro si to spisal.sonic je napisal/-a:"Kolega, kaj pa imaš tamle zadaj poleg tstih buteljk cabernet sauvignona '09" - "Ah, dve nogi pršuta, je prinesel zadnjič bratranec, pa en hlebec bohinjskega sira, tam naprej desno pa komplet Dunlopk 17", lani je bila dobra letina, naslednje leto bodo glih taprave za na mojga Audija, predlanske Goodyearke smo pa lih včeri dali na ženinega RAV4, so že dozorele"
W3s7_S1D3 je napisal/-a:zakaj pa se ne bi vulkanizer obnašal kot trgovec, ki mu je prioriteta prodati prvo starejše artikle, da le-te ne postanejo prveč stare?
Amater123 je napisal/-a:Ja, da odlezi par mesecev. Ne pa da prodajajo 2 leti stare gume, kot nove gume in za ceno nove gume. Seveda je marsikomu, ki dela 10000 ali vec kilometrov letno vseeno. Tistemu, ki pa na leto naredi zgolj pol toliko, ali se manj, pa nikakor ne more biti vseeno, ce ze ob nakupu dobi (pre)staro gumo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov