Letne pnevmatike:

Da, imam že nameščene (stare)
168
26%
Da, imam že nameščene (nove)
129
20%
Še čakam z namontiranimi zimskimi
344
54%
 
Skupaj glasov : 641
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So mar 28, 2009 6:30 pm

Michelin za mene sploh ni guma. Ko je stara 3 leta jo lahko vržeš stran, ima pa 5mm profila. Kaj ti to nuca, če te pa na vsakem ovinku ven nese.
Bridgeston pa Contiental, to so gume, pa še cenejše od tistih plastičnih Michelink.
Sigurno pa ni res, da bi bila daljša zavorna pot z letnimi. Sej pa to že sam ugotoviš, brez meritev, da lahko z letno gumo dosti bolj zahodiš po bremzi, brez da bi blokiralo.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So mar 28, 2009 6:40 pm

romanll je napisal/-a:fante vidim da ti primankuje znanja in pišeš samo tisto kar prebereš ;)

se pravi po vaših trditvah MICHELIN navaja napačne informacije ko trdijo da je dalša zavorna pot z letnimi pnevmatikami itd... :!:


Malo lepšega vedenja bi ti koristilo, "fante".
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll So mar 28, 2009 7:41 pm

lizard je napisal/-a:
romanll je napisal/-a:fante vidim da ti primankuje znanja in pišeš samo tisto kar prebereš ;)

se pravi po vaših trditvah MICHELIN navaja napačne informacije ko trdijo da je dalša zavorna pot z letnimi pnevmatikami itd... :!:


Malo lepšega vedenja bi ti koristilo, "fante".


fante ne mi govorit kako se obnašam ker si ti prvi začel z pisanjem bedarij
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll So mar 28, 2009 7:42 pm

mišek je napisal/-a:Michelin za mene sploh ni guma. Ko je stara 3 leta jo lahko vržeš stran, ima pa 5mm profila. Kaj ti to nuca, če te pa na vsakem ovinku ven nese.
Bridgeston pa Contiental, to so gume, pa še cenejše od tistih plastičnih Michelink.
Sigurno pa ni res, da bi bila daljša zavorna pot z letnimi. Sej pa to že sam ugotoviš, brez meritev, da lahko z letno gumo dosti bolj zahodiš po bremzi, brez da bi blokiralo.


ni debata o michelinovih pnevmatikah ampak napisano z strani michelina o problemih letnih pnevmatik v zimskih razmerah
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So mar 28, 2009 8:05 pm

lažejo
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll So mar 28, 2009 8:24 pm

mišek je napisal/-a:lažejo


itak :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 So mar 28, 2009 10:02 pm

Uporabi iskalnik in si poišči ene par tem, kjer smo o teh stvareh že veliko debatirali. Med njimi boš našel tudi AM test (a vidiš - test), kjer so točno to dokazali z istim avtom, z letnimi/zimskimi gumami istega proizvajalca. Namreč da se z letno tudi pri -7° ustaviš prej kot z zimsko. Če raje verjameš reklamam preoizvajalca gum kot dejanskim testom, si pa sam kriv.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll So mar 28, 2009 10:23 pm

dobro
vam dam prav :roll:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 So mar 28, 2009 10:36 pm

Evo da se ne boš matral: :[]

Slika

Slika

Slika
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So mar 28, 2009 10:50 pm

...tako kot piše zgornji teks dejansko drži za pneumatike mer 165/175/185/195 eventualno 205; amoak pri ekstremnih merah rec 235/245 :arrow: se pa dejansko pri stopinjah pod 3 ne da peljat - pa se to strinjali vi ali ne.....
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So mar 28, 2009 10:58 pm

sašo5 je napisal/-a:...tako kot piše zgornji teks dejansko drži za pneumatike mer 165/175/185/195 eventualno 205; amoak pri ekstremnih merah rec 235/245 :arrow: se pa dejansko pri stopinjah pod 3 ne da peljat - pa se to strinjali vi ali ne.....


To pa pomeni, da imaš preširoke gume za svojo težo avta.
Če bi bil kak težek avto, verjetno ne bi bil problem, ker pa je prelahek pa je premali pritisk na podlago in plava po cesti.
To je glih tako, kot zimska guma za sneg more bit ozka, ne pa neki valjar, ki tlači pol metra snega pred seboj. Pa tudi če je guma ožja se profil bol zagrize v sneg in prime.
Pri letnih in gola cesta je pa tudi nekje meja, od tiste meje naprej ti pa dodatna širina samo škodi.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 So mar 28, 2009 10:58 pm

Jah, tega pa ne vemo, škoda da ADAC malo več takih testov ne nardi.

Pa pogrešam tudi teste gum, starih recimo 3 leta, z 4mm profila.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne mar 29, 2009 5:55 am

mišek je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:...tako kot piše zgornji teks dejansko drži za pneumatike mer 165/175/185/195 eventualno 205; amoak pri ekstremnih merah rec 235/245 :arrow: se pa dejansko pri stopinjah pod 3 ne da peljat - pa se to strinjali vi ali ne.....


To pa pomeni, da imaš preširoke gume za svojo težo avta.
Če bi bil kak težek avto, verjetno ne bi bil problem, ker pa je prelahek pa je premali pritisk na podlago in plava po cesti.
To je glih tako, kot zimska guma za sneg more bit ozka, ne pa neki valjar, ki tlači pol metra snega pred seboj. Pa tudi če je guma ožja se profil bol zagrize v sneg in prime.
Pri letnih in gola cesta je pa tudi nekje meja, od tiste meje naprej ti pa dodatna širina samo škodi.
:roll: :bonk :pray:
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Ne mar 29, 2009 7:20 am

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne mar 29, 2009 12:14 pm

sašo5 je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:...tako kot piše zgornji teks dejansko drži za pneumatike mer 165/175/185/195 eventualno 205; amoak pri ekstremnih merah rec 235/245 :arrow: se pa dejansko pri stopinjah pod 3 ne da peljat - pa se to strinjali vi ali ne.....


To pa pomeni, da imaš preširoke gume za svojo težo avta.
Če bi bil kak težek avto, verjetno ne bi bil problem, ker pa je prelahek pa je premali pritisk na podlago in plava po cesti.
To je glih tako, kot zimska guma za sneg more bit ozka, ne pa neki valjar, ki tlači pol metra snega pred seboj. Pa tudi če je guma ožja se profil bol zagrize v sneg in prime.
Pri letnih in gola cesta je pa tudi nekje meja, od tiste meje naprej ti pa dodatna širina samo škodi.
:roll: :bonk :pray:

In kaj je narobe napisal? Bral sem študijo (se zdaj ne spomnim naslova) kjer so ravno to preizkušali. Za določen avto je primerno le neko OBMOČJE širine gume, če greš izven (preozke, preširoke) se oprijem slabša.
No, čisto teoretično bi bilo vseeno ali imaš 1cm široke al pa pol metra. Sila lepenja bi bila pri istem avtu popolnoma enaka pri obeh, ker je odvisna samo od sile teže na vsakem kolesu.
Praktično seveda ni tako, saj s širino spreminjamo tudi koeficient lepenja, zvijanje gume, prav tako ozka guma ne more prenesti velike moči motorja na cesto, ker se enostavno deformira in pregreje.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne mar 29, 2009 1:42 pm

Energetik81 je napisal/-a:In kaj je narobe napisal?


predvsem to:
mišek je napisal/-a:To pa pomeni, da imaš preširoke gume za svojo težo avta.
Če bi bil kak težek avto, verjetno ne bi bil problem, ker pa je prelahek pa je premali


Avto ma zadnjo mero 255 (sam imam 245) - prejšnji je imel zdanjo mero 245, sam sem imel 235....

.....NI mi druge, kot da vas naložim v avto, ko je temperatura minus in odpeljem mojo"ruto" s šihta domov - zjutraj recimo(Obrežje - Brežice) s široko letno.....

.....potem "nataknemo" zimsko 225 in se zopet peljemo.........rad bi videl obraze "presenečenosti"-........

P.S sedaj mi je res dost.... :yum (kosilo in deci terana...)
Zadnjič spremenil sašo5, dne Ne mar 29, 2009 1:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne mar 29, 2009 1:44 pm

Nima smisla da dajete toliko OFF-ov. Za vožnjo po predpisih je vsaka guma OK, pa se lahko razkurite vsi po vrsti!!
 
Luke
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr nov 12, 2008 7:21 pm

Napisal/-a Luke Ne mar 29, 2009 2:50 pm

gume namestim prihajajoči teden ;)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne mar 29, 2009 5:54 pm

sašo5 je napisal/-a:Avto ma zadnjo mero 255 (sam imam 245) - prejšnji je imel zdanjo mero 245, sam sem imel 235....

.....NI mi druge, kot da vas naložim v avto, ko je temperatura minus in odpeljem mojo"ruto" s šihta domov - zjutraj recimo(Obrežje - Brežice) s široko letno.....

.....potem "nataknemo" zimsko 225 in se zopet peljemo.........rad bi videl obraze "presenečenosti"-........

P.S sedaj mi je res dost.... :yum (kosilo in deci terana...)


Kaj pa če bi probal z letno 225 pa tako probal, ko bo temperatura minus?
Ne nekaj mešat zdaj različnih mer, ki lahko prinesejo čisto druge rezultate.
Guma ima določeno trdoto in da tista guma optimalno prime more biti primerno obtežena. V nižjih temperaturah guma postane trša in če je preširoka tista teža, ki pritiska na gumo ne zagotavlja več pravega oprijema.
Glej, če bi imela gume enake širine pa tekalno površino, takšno kot jo imajo tovornjaki - torej bistveno tršo bi te sredi poletja zabrisalo s ceste, ker na tisto gumo more pritiskati par ton, da prav prime.
Sem prepričan, da če bi imel letne gume 225 in s tistimi vozil pri temperaturah pod nulo bi se bolje odrezale kot 245. Površinski pritisk bi bil večji in s tem bi se guma bolj deformirala po tekalni ploskvi, se pravi guma bi se bolj zagrizla v pore asfalta in oprijem bi bil boljši.
Kolikor vem imaš Audia A4 2.0 TFSI, sem gledal po katalogu avto niti nima 1500 kg. Mislim, da to pa ni neka teža ki bi pri gumi 245 (letni) zagotavljala dober oprijem pri nizkih temp. Recimo, če bi iste gume nataknil na kakega, ki ima 1800 kg, pomoje da ga ne bi neslo proti ograji tako kot praviš ti, da tebe odnaša iz ovinka. Vsekakor so neke meje.
Formula ima tudi široke gume pa ni težka, samo so pa verjetno bistveno mehkejše kot to kar mi vozimo na avtih, se ti ne zdi? Če bi bile pa gume trde kot na teh civilnih avtih bi bile pa hitrosti tudi bistveno nižje.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne mar 29, 2009 6:16 pm

Kako boš potem pojasnil dejstvo, da so pri BMW-ju seriji 3 dovoljene pnevmatike od 195 R15 do 255 ( sicer zadaj ) R18. To je kar visoka toleranca.
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost