denko4 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Vem, da je recimo pri golfu V vsekakor dosti bolje imeti boljše gume spredaj! Razlogov je pa več kot dovolj. Če že kaj izgubi stik s podlago, je to prvi konc, ki ob pretiravanju pač podkrmari, zadnjega nikoli ne zanese, čeprav ni esp-ja. Pri zaviranju je večina obremenitve na prvem paru koles in je zaradi tega logično katere gume so bolj pomembne kar se tega tiče. Pri speljevanju na spolzki podlagi s sprednjim pogonom je tudi logično katere gume opravijo delo.
BravoKončno ena normalna izjava tle.
Sprednja kolesa imajo pri zaviranju veliko več učinka in zato je bolje da imamo tam boljše gume z več profila. Pri aquaplanningu in pri vožnji po snegu prav tako potrebujemo več oprijema spredaj.
Pa meni res ni jasno kako vam lahko zadnji konec avtomobila odnaša. Meni ga ni še nikoli odneslo. Zdej ali ne znate vozit in bremzate v ovinkih, ali pa nevem kaj.
Vprašaj se raje, katera kolesa držijo smer avta. Ko si boš na to odgovoril, potem pametuj kje rabiš več oprijema.
Glede naprej nazaj pa tole. Če daš gume naprej nazaj vsakih 10 kkm, potem dosežeš, da pri menjavanju naprej nazaj ni bistvene razlike v oprijemu med prvimi in zadnjimi kolesi in lepo enakomerno izrabiš vse štiri gume in po tem kupiš lepo vse štiri nove in maš spet enakomeren oprijem, kar je najboljše. Če pa že imaš bistveno razliko, kar seveda nikoli ni priporočljivo, potem je treba dat gume z boljšim oprijemom na kolesa, ki držijo smer avta in ta so zadnja. Kdor ne verjame, naj zategne ročno pri 130 na uro in bo takoj doživel demonstracijo situacije, ko zadnja kolesa izgubijo oprijem. Iz podobnega razloga imajo zadnja kolesa manjši zavorni učinek kot prva. Če prva kolesa blokirajo pred zadnjimi gre avto še vedno naravnost, pa če nevem kaj delaš po volanu. Če blokirajo zadnja pred prvimi....mislim, da vsi vemo, kaj se zgodi.