

X-Hair je napisal/-a:Sale90, če si bil super zadovoljen z omenjeno gumo, ne vem zakaj ne ponoviš nakupa. Hočeš malo več športnosti. Prov. Po prebranem jaz sploh nebi nič razmišljal in kupil ER300 z ali brez oznake ecopia. Sam sem bil v dimenziji 195/50/15 fasciniran tako nad oprijemom, kot majhno obrabo. Ni pa guma športna, pa ne zaradi premalo oprijema, ampak zaradi mehkih bokov, kar ima posledico, da boš ob športni vožnji nenatančen v ovinek. Ma ti najbrž nisi tak ekstremist. Zato se pa kupi, že prej omenjeno, teto Potenzo 050A (pero, je že mogoče kakšna naslednica zunaj) Se pa moraš zavedat, bom dal primer. Če jih nardiš z ER300 recimo 15kkm, jih boš z 050A samo 10kkm ali manj. Ampak se ti pa oddolži na mokrem, odzivnostjo in čisto nič občutka, kot da si na "pudingu". Kako ti bo žrlo gumo je pa optika kriva. Men jih je požrlo znotraj, ravno tako kot S.Drive in Ventus EVO12. Je gospod Koruza nrdu malo bolj (preveč) športno. Bomo popravli, oštja
X-Hair je napisal/-a:Zato se pa kupi, že prej omenjeno, teto Potenzo 050A (pero, je že mogoče kakšna naslednica zunaj)
Se pa moraš zavedat, bom dal primer. Če jih nardiš z ER300 recimo 15kkm, jih boš z 050A samo 10kkm ali manj. Ampak se ti pa oddolži na mokrem, odzivnostjo in čisto nič občutka, kot da si na "pudingu".
~toMmy~ je napisal/-a:Pri 205/55/16 na Golfu V ni ravno občutit "mehkih bokov", ravno obratno, v ovinku je zelo natančen občutek na volanu.
peroRS je napisal/-a:
S Potenzo narediš manj, ker te premami, da poteraš hitreje skozi ovinke![]()
Z dobrim podvozjem in to gumo si car po ovinkih
![]()
Nasplošno se da kar dosti kilometrov narediti s Potenzo, tudi zelo hitre vožnje in kar je zelo pomembno, tudi z malo profila drži v dežju kot pribita.
X-Hair je napisal/-a:Zaenkrat me je v 15 colah, glede športnosti, prepričala S.Drive. Ampak hvala lepa za 70€ po komadu.
Ja no, jaz sem jo znucal prov ekstremno, pa daleč od divjanja. Pazil nanjo, da je blo veselje. Kar je bilo, da sem si ga privoščil v dežju. Je pa res, da je veliko odvisno kje se voziš. Če v 20km vsako sekundo obrneš volan potem veš kje smo
X-Hair je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Pri 205/55/16 na Golfu V ni ravno občutit "mehkih bokov", ravno obratno, v ovinku je zelo natančen občutek na volanu.
Daj eno športno gumo na avto pa boš potem občutil. Jaz sem dal nekaj proizvajalcev skozi + takoj, ko dam novo gumo preprobam zadeve. In če probaš v eni sezoni 3 različne proizvajalce, si potem lahko ustvariš eno mnenje o gumi. Če pa voziš eno gumo tri leta je to dosti težje.Dokler je v igri tekoča dinamičnost se popolnoma strinjam s tabo, v pretiravanju pa je S.Drive res dala fenomenalen občutek na volanu in tukaj Turanza pogori popolnoma.
peroRS je napisal/-a:Mislil sem, da jih bom na hitro ponucal do zime, pa sem bil neverjetno presenečen nad oprijemom![]()
peroRS je napisal/-a:Probal sem jih poiskat pri raznih vulkanizerjih, da bi kupil še en komplet novih, pa so zgleda da že šle iz proizvodnje, tudi na uradni strani proizvajalca jih ni. Zdaj me pa zanima, katera guma pri Yokohami je naslednica te C-drive...a je mogoče ravno ta S drive![]()
~toMmy~ je napisal/-a: Če je v igri 17" in že na račun nižjega roba toliko trša guma, bi morala bit Turanza zadovoljiva za športno vožnjo brez pogostih ekstremov, pa še obraba je ugodna.
inyection je napisal/-a:lep pozdrav tud sam imam namen kupt nove gume pa sem v dilemi ali goodyear f1 ali Bridgestone Turanza ER 300 glede obrabe se ne obremejujem ampak hočem da mi guma drži:)))cena je približno ista.kera je po vašem mnenju boljša tako v suhem kot mokrem.lp
X-Hair je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Probal sem jih poiskat pri raznih vulkanizerjih, da bi kupil še en komplet novih, pa so zgleda da že šle iz proizvodnje, tudi na uradni strani proizvajalca jih ni. Zdaj me pa zanima, katera guma pri Yokohami je naslednica te C-drive...a je mogoče ravno ta S drive![]()
Ne, to sta dve različni gumi. S kot oznaka za sport drive in C kot comfort drive.
tomazpog je napisal/-a:Ok, pa še eno malce "drugačno" vprašanje:
Katere gume dat na C4 Picasso 2.0HDi , glede na to, da se z avtom nikakor ne bo podiralo hitrostnih rekordov, niti ovinkov, hehe
Torej, neko čimboljše razmerje med ceno, kvaliteto in predvsem obstojnostjo!
Predloge na plan, hvala
p.s.
guma 215/55/16
yugof1 je napisal/-a:Pozdravljeni,
počas si že ogledujem katere pnevmatike kupiti za prihajajočo letno sezono. Ima kdo kakšne izkušnje z gumo Pirelli cinturato p7 ecoimpact in pa Goodyear Optigrip. Gume bodo na 307-ici z 90 konji. Dimenzija gum 205/55/16. Vem oz. zdi se mi, da z nobeno ne morem zgrešit, pa vendar me zanima kako se kaj guma obnese po eni ali dveh sezonah.
Hvala za odgovore
lp, Matic
peroRS je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Probal sem jih poiskat pri raznih vulkanizerjih, da bi kupil še en komplet novih, pa so zgleda da že šle iz proizvodnje, tudi na uradni strani proizvajalca jih ni. Zdaj me pa zanima, katera guma pri Yokohami je naslednica te C-drive...a je mogoče ravno ta S drive![]()
Ne, to sta dve različni gumi. S kot oznaka za sport drive in C kot comfort drive.
Evo našel, sam zgleda da naslednica ni še v prodaji....bom še iskal pri prodajalcih.
http://www.yokohama-slo.com/db/yokohama ... 3_file.pdf
Če je C za comfort, kako se pol šele S drive drži ceste![]()
Zdaj sem si naredil zalogo gum za 2 sezoni, pol bo treba pa spet kaj "samo do zime" izbrskat![]()
Hvala za info.
tomazpog je napisal/-a:Kaj Pa Bridgestone Turanza ER300,
tomazpog je napisal/-a: ali Continental Premium contact2 ?
d_leonit je napisal/-a:Za katero od teh treh bi se vi odločili?
tomazpog je napisal/-a:Kaj Pa Bridgestone Turanza ER300, ali Continental Premium contact2 ?
Kaksna pa je obraba le-teh glede na strosek?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost