gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne feb 01, 2009 2:55 am

Pustmo mi nemski tuning stil ;) Kot sem rekel, jst zelim met relativno uporaben avto. Seveda mi je v interesu, da zgleda fajn, ampak nikakor ne za vsako ceno. Delam cca. 3K km mesecno ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne feb 01, 2009 11:55 am

Večina oz skor vsi majo serijsko 225/18/40 na širini 7 1/2J..

Zame je lih idealno, guma je direkt pravokotno na feltno. Ni ne napeta ne balon...

Slika
Zadnjič spremenil CupraR, dne Ne feb 01, 2009 4:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne feb 01, 2009 2:33 pm

CupraR super - to sem potreboval. Mislim, da sem, kar se dimenzij tice kar odlocen!


LpF
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne feb 01, 2009 4:25 pm

Računaj, da serijska platišča so ponavadi 1/2 J ožja in majo višji ET.(da bolj notr pride v kolotek) kokr pa pol uzameš aftermarket feltne za isto serijsko dimenzijo gume.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne feb 01, 2009 4:54 pm

banban je napisal/-a:jst sm mel prej na avtu GY F1 in sm bil izredno zadovoljen. porabil sem jih do žice :oops: zadnjih par dni sem se izživljal. ko so povsem gladke držijo po suhem kot bi bil zlepljen na cesto :D
pred tem sem imel Bridgestone turanzo er300. katastrofa od gume.... usaj zame
nism bil nikakor zadovoljen
zdej sm pa nabavu Dunlop sport maxx in sm zelo zelo pozitivno presenečen.
naredil sem okol 5000 km in držijo fenomenalno. po mokrem in suhem. res. usekakor moja prva izbira. drugič vem da bom spet sport maxx kupil.. pa še dokaj ugodne so napram bridgestone....


Turanzo ER300 sem tudi jaz imel prvo vgradnjo na mazdi 3. Povprečna guma za daily driverje. Turanza ER30 pa se je pošteno zalepila na cesto. Razlika je kot dan pa noč, v ceni pa se pozna max 1€ na gumo. Seveda se ER30 logično zato tudi hitreje obrabi.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne feb 01, 2009 6:45 pm

Kolega pravi, da je ER300 občutno boljša kot ER30, kar mi je logično, saj je ER300 naslednica ER30 - če se ne motim.

Hkrati je še dejal, sta občutno slabši od Continental Premium Contact 2.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 01, 2009 6:54 pm

premium contact 2 sm js mel na svojem avtu...zlizal v cca 17kkm...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Po feb 02, 2009 8:01 pm

težko bo tej temi pridt do dna ker vsak človek ima svoj stil vožnje in prav tako vsaka guma se drugače obnese na različnih avtih
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po feb 02, 2009 8:09 pm

Ma saj je dovolj, da se nabirajo predlogi, argumentirani jasno...

LpF
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost