Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To jan 26, 2010 4:51 pm

gofra je napisal/-a:
a4 je napisal/-a:zanese te če ne veš vozit


Bravo, zdej pa se za lastno dobro potrkaj trikrat v les...

LpF

Z glavo...
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To jan 26, 2010 6:09 pm

tistemu carju, ki lahko zategne ročno pri 130 kmh in mu uspe ulovit nepoškodovan avto v teh zimskih razmerih mu častim kišto pira. Pa lahko si sam izbere najboljše 4x nove gume pa še vedno mislim da bo parkiral na strehi ali v jarku.
Res bi rad vidu kako vozite, da imate take probleme z ritjo? 100 kmh v ovinek, v soncu, dežju in snegu? V tem primeru bi verjel da imate probleme ja, samo ne iskat rešitve v gumi ampak v glavi ;)

@a4
se strinjam :) če se znaš vozit (prilagodit hitrost in manevre razmeram ceste, ne da pričakuješ da se bo cesta prialgodila tebi) se da normalno peljat povsod. Sam dajem boljše gume spredaj zaradi trakcije in zaviranja, vsakomur pa svoje
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To jan 26, 2010 6:10 pm

Ma ste čudni :shock: ko smo še v IVG živeli sem se fural samo po AC pa sem v letu dni cca 25000km prednje gume zlizal na 2,5mm ;) zadnje pa so imele še po 2 letih 4,5mm profila 8) M+S ja. Torej sem spredaj menjal že drugi par v 2 letih :idea: in je pol jasno, da zadnih nisem menjal :roll: Za Idrijske avinke pa je mus zadaj dobra nova guma spredaj pa tista od lani :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 26, 2010 6:20 pm

Verjamem da je tudi zelo različno od avta do avta... na passatu karavanu bi še mogoče premislil o boljših zadaj, na golfu V pa definitivno nima nobenega smisla... Kaj mi pomenijo boljše gume zadaj, če mi sprednji konc recimo v ovinku leti naravnost, če pretiravam?! Na golfu mi zadnji konc še NIKOLI v nobenih pogojih ni delal preglavic, izključno sprednji... za ta avto me pa noben ne prepriča v to pogruntavščino. In kolikor vidim so kao dokazali, da v ekstremnih situacijah to pomaga... In potem naj bom dal zadaj boljše, če se mi slučajno enkrat zgodi, da se bom moral izogibati oviri in moral cuknit recimo najprej levo in potem nazaj desno, pa mi bo zadnji konc odneslo? Osebno raje vidim, imam v taki situaciji najprej več učinka z bremzanjem(spredaj boljše), potem ko se začnem izogibat, mi tudi več pomenijo sprednje gume, da sploh spremenijo smer vožnje(namesto, da avto začne drset naravnost). Seveda vse mišljeno tudi ob predpostavki, da daš gas, ko je to potrebno, če pa bremzo stiskaš kot norc oz.poyabiš na gas, pa verjamem, da te zadnji konc hitro prehiti...

Vglavnem zaradi 0.01% situacij, ki me lahko doletijo, se mi ne zdi smiselno zanemarit veliko večino ostale vožnje. Tudi, če mi zanese zadnji konc prvič po nekaj letih, ni tak problem kontra namotat...

Poskusite si pa to primerjavo zamišljat tudi v skrajnosti. Recimo, da so ene gume totalen obup, druge pa vrhunske. V tem primeru bi različno postavitev prišla najbolj do izraza. Kaj bi v tem primeru pomenile vrhunske zadnje gume, če bi bilo zavijanje skoraj onemogočeno, bremze bi spredaj blokirale(oz. zdrsovale z absom), zadaj pa prijele podobno, kot da bi zategnili ročno, da o speljevanju ne govorimo...
Correct me if I´m wrong :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 26, 2010 6:26 pm

Aja pa govorim seveda o avtu s sprednjim pogonom in težkim nosom... Itak edini strokovna razlaga na youtubu je to:

http://www.youtube.com/watch?v=gSz7cm6MwH0

Ameriške krave z zadnjim pogonom na "losovem testu"... itak čist mehko podvozje, ogromna teža spredaj in pogon zadaj...

Aja pa, če znaš ocenit oprijem podlage, sploh ne boš (nenamerno) s tako hitrostjo zapeljal v ovinek oz. vztrajal pri isti hitrosti... Sicer pa tistim ,ki priletijo na vrat na nos in panično reagirajo, ne pomagajo niti najboljše gume in najboljši 4x4 s komplet elektroniko! :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To jan 26, 2010 6:54 pm

domi je napisal/-a:
NejcZ je napisal/-a:
Borcix je napisal/-a:Ok in zdaj ena butasta ...

Spredaj maš "zlizane" zimske gume zadaj pa nove ... avto vleče valda na prednji pogon ... no in zdaj mi povej kaj boš delal z tanovimi gumami z dobrim profilom zadaj, ko ti prednje v prazno vrti?

Moje mišljenje je pač, da v zimskem času boljši profil na pogonska kolesa, kot pa bote verjetno vsi počasi ugotovili ... 100 ljudi 100 čudi ;)


Pa mi ti povej.. kateri del lažje kontroliraš pri zdrsu, prednji ali zadnji? Stvar je dvostranska :)


Pa še eno vprašanje kot odgovor: Koliko krat pa pri normalni vsakodnevni vožnji greš pošrek v ovinek da bi izkoristil gume oziroma vozil na njihovi skrajni meji pred zdrsom?? :?:

Za normalno uporabo je boljše da imaš več profila spredaj zaradi zaviranja, kjer se večkrat (dnevno) zgodi da moraš izkoristiti ˝dobre˝ lastnosti gume.
Je pa tudi boljše če imaš vse 4 gume enakomerno obrabljene.

LP


To o zdrsu...skor vsak dan...zdaj ko je sneg pa tak non-stop :-P .

Pač mam tak stil vožnje, da mi lučka za esp mal da ne skoz gori :-P ..pa sploh niso potrebne visoke hitrosti za to. Za to menjujem gume vsako sezono, zato zelo dobro vem kako pomembne so zadnje gume.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 So jan 30, 2010 11:27 pm

folk ne filozofirat ze zdrava pamet ti pove da so gume z boljsim profilom zadaj, negleda na pogon in zaviranje....
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Ne jan 31, 2010 12:28 am

jurcek3 je napisal/-a:folk ne filozofirat ze zdrava pamet ti pove da so gume z boljsim profilom zadaj, negleda na pogon in zaviranje....

Hja..100 ljudi, 100 zdravih pameti ;)
 
Uporabniški avatar
error 90
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Ne nov 23, 2008 1:29 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a error 90 Ne jan 31, 2010 10:17 am

Jaz mislim da je še vedno bolje dati bolše hume spredaj če ima avto sprednji pogon ( zaviranje, zavijanje, pospeševanje) Če nima gripa uspred te bo v ovinku samo naravnost nosilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Ne jan 31, 2010 10:43 am

error 90 je napisal/-a:Jaz mislim da je še vedno bolje dati bolše hume spredaj če ima avto sprednji pogon ( zaviranje, zavijanje, pospeševanje) Če nima gripa uspred te bo v ovinku samo naravnost nosilo.

Jaz pa vem da je bolje imeti boljše gume spredaj. Saj mi vedno, tudi če imam dosti boljše gume spredaj, nos rine iz ovinka. Pa tudi pri zaviranju se pozna.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jan 31, 2010 3:14 pm

sp
error 90 je napisal/-a:Jaz mislim da je še vedno bolje dati bolše hume spredaj če ima avto sprednji pogon ( zaviranje, zavijanje, pospeševanje) Če nima gripa uspred te bo v ovinku samo naravnost nosilo.

Evo bom dal en dan slike gor kam se se peljal z 2,5mm profila v sneg ( prednje gume M+S) :evil: Zadaj pa še 4,5mm ;)
Priponke
Slika0334.jpg
Slika0331.jpg
Slika0328.jpg
Zadnjič spremenil Ivan36, dne Ne jan 31, 2010 4:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne jan 31, 2010 3:57 pm

jurcek3 je napisal/-a:folk ne filozofirat ze zdrava pamet ti pove da so gume z boljsim profilom zadaj, negleda na pogon in zaviranje....


Jaz bi še filozofiral :mrgreen:

Sej ko človek 1x mal preproba te vulkanizerske, prometne, kaj te jaz vem kakšne nasvete velikokrat prideš do spoznanja, da je en kup enga nabijanja. Folk pa vestno beee beeee beeee :D Tako je vulkanizer rekel. A bejž no. A to je sveto potem al kako?

S slabimi sprednjimi gumami sem se še lahko kolikortoliko hitro peljal. Ko sem zadevo obrnil je bilo zapečateno. Vseskozi lovil rit in je bilo prov mučno na trenutke.

Še veš ne in BUUUM te preseneti.
http://www.youtube.com/watch?v=3a9wT5v56wQ

Vsi tisti, ki govorite, da je lažje loviti rit. Koliko takih ekstremih primerov zdrsa na meji ste imel, da lahko to trdite in se z novimi gumami spredaj bolj varni? Al je to mišljeno le tko mal norenje in ko v ovinku daš volan, gre avto naravnost. Če se voziš vsaj malo dinamično po gladkih površinah, NO WAY, da dam zadaj slabe.

Včeraj šokiran ob doživetem. Kolega dobil en avto in je sledila demonstracija. Spredaj nove dobre zimske gume Fulda Kristal Montero3 al kaj so. Baje je letos zmagala na testu in zadaj neke stare eurotek. OJOJ. Dejansko si šel v ovinek po snegu, spredaj je držalo brez problema, zadaj pa labodji spev. Mislem :shock: Tisti setup pri avtomobilu je smrtno nevaren. Ker 90% voznikov, ko se bo nekaj zgodilo z avtomobilom so zavore do konca, dlani na obraz in bo kar bo, malo v šali :D Midva sva se imela sicer fletno, ampak že vidim zagovornike ....

Kakorkoli, vsak zase ve, kako je prav in mu še najbolje odgovarja. ;)
Zadnjič spremenil X-Hair, dne Ne jan 31, 2010 4:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne jan 31, 2010 4:33 pm

To je neskonca debata.. Jest sploh ne vem vec kaj bi preferiral, boljse gume zadaj al spredaj, zato jih menjam spredaj-zadaj vsakih 10k km, da vse 4 isto obrabljene, pa mi ni treba skrbet glede tega ;)
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 31, 2010 4:42 pm

EX-B je napisal/-a:To je neskonca debata.. Jest sploh ne vem vec kaj bi preferiral, boljse gume zadaj al spredaj...


Ne samo, da je to neskoncna debata, pac pa tudi uporabnik Ivan36 ne ve kaj je to zimska pnevmatika in kaj je letna glede na koticek in temo pogovora.
Ivan36, je potrebno tudi kaj pogledat ne samo pisat... http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=46990
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jan 31, 2010 4:46 pm

MacTron je napisal/-a:
EX-B je napisal/-a:To je neskonca debata.. Jest sploh ne vem vec kaj bi preferiral, boljse gume zadaj al spredaj...


Ne samo, da je to neskoncna debata, pac pa tudi uporabnik Ivan36 ne ve kaj je to zimska pnevmatika in kaj je letna glede na koticek in temo pogovora.
Ivan36, je potrebno tudi kaj pogledat ne samo pisat... http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=46990


Ja kaj pa je :roll: Sedaj je zima poleti pa bom itak dal gor NOVE letne GUME 8) Je v nalivu in okol 120kmh na AC kar nevarno imeti pod 2mm profila in široke gume ;)
Govor je o kake gume spredaj nove ali ne :-P

Ha ha pa preberi koliko postov gre na zimo glih na tej strani :roll: :idea: PAČ je taka tema v tisto od leta 2007 pa sam PIŠ!ALI pa tja kopiraj :evil:



---
edit mactron: Previdno s spodnjimi besedami - opozarjam te.
Zadnjič spremenil Ivan36, dne Ne jan 31, 2010 7:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jan 31, 2010 4:55 pm

X-Hair je napisal/-a:
jurcek3 je napisal/-a:folk ne filozofirat ze zdrava pamet ti pove da so gume z boljsim profilom zadaj, negleda na pogon in zaviranje....


Jaz bi še filozofiral :mrgreen:

Sej ko človek 1x mal preproba te vulkanizerske, prometne, kaj te jaz vem kakšne nasvete velikokrat prideš do spoznanja, da je en kup enga nabijanja. Folk pa vestno beee beeee beeee :D Tako je vulkanizer rekel. A bejž no. A to je sveto potem al kako?

S slabimi sprednjimi gumami sem se še lahko kolikortoliko hitro peljal. Ko sem zadevo obrnil je bilo zapečateno. Vseskozi lovil rit in je bilo prov mučno na trenutke.

Še veš ne in BUUUM te preseneti.
http://www.youtube.com/watch?v=3a9wT5v56wQ

Vsi tisti, ki govorite, da je lažje loviti rit. Koliko takih ekstremih primerov zdrsa na meji ste imel, da lahko to trdite in se z novimi gumami spredaj bolj varni? Al je to mišljeno le tko mal norenje in ko v ovinku daš volan, gre avto naravnost. Če se voziš vsaj malo dinamično po gladkih površinah, NO WAY, da dam zadaj slabe.

Včeraj šokiran ob doživetem. Kolega dobil en avto in je sledila demonstracija. Spredaj nove dobre zimske gume Fulda Kristal Montero3 al kaj so. Baje je letos zmagala na testu in zadaj neke stare eurotek. OJOJ. Dejansko si šel v ovinek po snegu, spredaj je držalo brez problema, zadaj pa labodji spev. Mislem :shock: Tisti setup pri avtomobilu je smrtno nevaren. Ker 90% voznikov, ko se bo nekaj zgodilo z avtomobilom so zavore do konca, dlani na obraz in bo kar bo, malo v šali :D Midva sva se imela sicer fletno, ampak že vidim zagovornike ....


Hehe tu sm se pa že vozil s kartingom :D

Ok tu je dokaz, da ni dobro imeti slabih zadnjih gum, zanimivo bi bilo še prešraufat slabe naprej, se ti ne zdi? ;) To mene zanima, konkretna primerjava zelo slab/zelo dobre gume spredaj/zadaj!

Ekstremnih primerov zdrsa sem pa imel dovolj, da ne mlatim prazne slame. In z golfom V (ki mu zadnji konc ne leze tako ven, kot sem že občutil na golfu 2) enkrat na zelo vredu asfaltu na mokri cesti pri temperaturi blizu ničle z dokaj zlizano Turanzo ER300, ki je imela celo za odtenek več profila zadaj sem pač enkrat prehitro pripeljal v ovinek v tretji z lepimi obrati in kaj se je zgodilo? Prvi konc NARAVNOST, zadnji pa niti trznil ni! In ovinek sem lepo zajel, torej linija oz. bilokako cukanje ni bilo krivo za to. V tem primeru me tu tako veselo prepričujete, da bi zadnji konc zaneslo...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jan 31, 2010 5:01 pm

V tem primeru me tu tako veselo prepričujete, da bi zadnji konc zaneslo...


Torej GOLF je za vse na tem svetu 8) Pa ne vozimo vsi GOLFE bemu ja :D SAj MArea in na splošno straješi Fiati niso glih biser držanja smeri v ovinkih pa še nisem ven zletel no, pa so bile oreng zanič letne gume gor :(
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 01, 2010 10:46 am

Ivan36 je napisal/-a:
V tem primeru me tu tako veselo prepričujete, da bi zadnji konc zaneslo...


Torej GOLF je za vse na tem svetu 8) Pa ne vozimo vsi GOLFE bemu ja :D SAj MArea in na splošno straješi Fiati niso glih biser držanja smeri v ovinkih pa še nisem ven zletel no, pa so bile oreng zanič letne gume gor :(


Pa kake komplekse maš ti človek? Če se pač največ kilometrov z GOLFOM delam, s tem namigujem, da je vse na tem svetu? V prejšnjih postih sem pa lepo napisal, da na avtih z drugačnim podvozjem in težiščem, imajo boljše zadnje gume celo smisel, pri mojem GOLFU pa ne. A je to tako težko dojet?
Človek sploh ne sme več dat primera na katerem avtu nima smisla imet boljših gum zadaj, brez da bi se en z anti GOLF kompleksi pojavil?! :roll: In drugače nisem nikoli ven zletel niti z njim niti z biločem drugim, ker sem ga takrat ujel. Ti bi pa s tisto "MAreo" v podobnih pogojih z istimi gumami in isto hitrostjo lepo pobiral kose avta po cesti...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po feb 01, 2010 12:21 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:
V tem primeru me tu tako veselo prepričujete, da bi zadnji konc zaneslo...


Torej GOLF je za vse na tem svetu 8) Pa ne vozimo vsi GOLFE bemu ja :D SAj MArea in na splošno straješi Fiati niso glih biser držanja smeri v ovinkih pa še nisem ven zletel no, pa so bile oreng zanič letne gume gor :(


Pa kake komplekse maš ti človek? Če se pač največ kilometrov z GOLFOM delam, s tem namigujem, da je vse na tem svetu? V prejšnjih postih sem pa lepo napisal, da na avtih z drugačnim podvozjem in težiščem, imajo boljše zadnje gume celo smisel, pri mojem GOLFU pa ne. A je to tako težko dojet?
Človek sploh ne sme več dat primera na katerem avtu nima smisla imet boljših gum zadaj, brez da bi se en z anti GOLF kompleksi pojavil?! :roll: In drugače nisem nikoli ven zletel niti z njim niti z biločem drugim, ker sem ga takrat ujel. Ti bi pa s tisto "MAreo" v podobnih pogojih z istimi gumami in isto hitrostjo lepo pobiral kose avta po cesti...


Opazka je šla na tole :v tem primeru me tu tako veselo prepričujete, da bi zadnji konc zaneslo.... Nič drugega, Saj vem, da je G dober, ker je pravilno teža razporejena, in pa v določeni situaciji moraš imeti tudi srečo poleg znanja ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 01, 2010 2:53 pm

Ma na živce mi gre, da je cel kup forumašev tu, ki ti dajo občutek, da bi se moral opravičevat, ker mam golfa(oni si pa očitno ne morejo privoščit dat toliko več za pošteno ergonomijo in še kaj zraven)...
Sreča je bila le v tem, da ni noben nasproti pripeljal, avto sem pa ujel z dobro reakcijo. Sicer sem po veliki neumosti sploh tako hitro pripeljal, ne vem kaj mi je bilo tisti tremutek,enostavno sem šel čez mejo, čeprav znam zelo dobro ocenit kje je meja.
No zdaj sem malo manj mlad i dosti manj neumen pa se držim filinga...

Pač moja trditev je, da se ta namestitev boljših gum ne more nikakor posploševat...
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost