Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a airmike To apr 26, 2011 7:08 pm

@svetilnik: Lepo zmeri tlak zjutraj ko so gume hladne potem se pa pelji par kilometrov malo bolj dinamično (tak da gume škripajo :lol: ) potem se pa ustavi pa zmeri tlak pa boš vidu kolk višji tlak bo v gumah ;) Recimo pri meni je razlika 0.4 bara (dimenzija 185/60 14 polnjene z plinom ki se mu reče zrak :) )
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a BBoss Sr apr 27, 2011 1:12 am

svetilnik je napisal/-a:Bboss, tega peugeota vozim še danes in ta oseba je moja znanka, prijateljica, tako, da... enostavno, jaz potegnem po AC in ovinkih, mislim pa, da tvoja mati ne... to je to. Upam, da razumeš ;)
Če tega ne veš, da guma postane sčasoma "plastična", ni več kot "radirka", žal mi je... malo blesavo napisano, toda upam, da tudi to razumeš... ;)
Esem, zakaj potem, ko grem 2x na leto na kontrolo plina, mi ni potrebno skoraj nič filat, pa še zaračuna mi ne... Prosim razlago, glede tvojega mnenja o nategu ;)
Mesec nazaj je sodelavčemu očetu razneslo gumo, dobesedno... zato, zakaj bi jaz to reskiral? Za enkrat plačanih 20€ :lol:

Ps. peugeota prodaja ;)


A si mal nesramen al kaj - tipično, ko ljudem zmanjka znanja in argumentov se spustijo na nivo obrekovanja in deskreditacije. Ja nisem neumen, da ne vem kaj hočeš z mojo mamo povedat sam, če je to zate argument, ki bo zdej razrešil dilemo "plin proti zraku" si pa žal bolj neumen kot sem mislil. Se oproščam za napisano sam po tvojem pisanju, razgledanosti, tendenci nakladanja in izmišljevanja dogodkov, prepričanosti, da imajo strici vulkanizerji neizpodbitno vedno prav kljub temu, da tega ne morejo dokazati bi prej rekel, da imaš ti problem s svojo mladostjo in neizkušenostjo in sem kar prepričan, da si verjetno komaj prilezel preko dvajset let tako, da bi ti po letih lahko celo bil fotr.

Še 1x te pozivam - daj argumentiraj svoje navedbe čisto fizikalno, podkrepi s pravimi in ne izmišljenimi dokazi in ne zagovarjaj nekaj samo zato, da sam pred sabo opravičiš vloženi strošek.

Ker pa si tak ekspert nam razloži zakaj in kdaj ratajo gume plastične. Po kolkih letih, po kolkih milimetrih in kaj je difinicija plastičnosti oziroma kdaj guma ni gumasta ampak rata plastična. Tale odgovor komaj čakam, ker me res firbec matra kaj boš naumil. Aja pa zgodbicee o očijevih sodelavcih, mamah, ženskah, ki čez dva posta ratajo dobre znanke in prijateljice pa prihrani za svojo družbo.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard Sr apr 27, 2011 2:17 am

BBoss; opravljamo to kar Sizif opravlja že stoletja. Človek, ki nima osvojenega znanja o obnašanju plinov, žal ne bo vedel nič o plastični in elastični deformaciji, niti o tem, kaj pomeni plastičnost in kaj elastičnost. Če si opazil moje poste nasploh ignorira, ker verjetno ne oblavda ali pa ne razume fiz-kem zakone. Tako, da... če bi še obstajali kartoni, bi ga Svetilnik dobil, ker se obnaša žaljivo in nespoštljivo do tebe, (med drugim celo enega (naj)boljših uporabnikov tega foruma), zaenkrat pa ga lahko samo opozorim, torej:

@Svetilnik: začni dvigovati svoj nivo komunikacije in se do ostalih uporabnikov začni vesti spoštljivo. Namesto, da se delaš norca, raje sprejmi in se zahvali za znanje in informacije, ki si jih dobil (ne samo od mene). S tem lahko zgolj pridobiš, saj si samo obogatiš splošno razgledanost. Če pa imaš argumente, ki dokazujejo nasportno pa jih predstavi, a ker jih do zdaj nisi in zaradi manjke le teh prešel na žaljenje, nekako dvomim, da jih boš tudi v prihodnosti.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a BBoss Sr apr 27, 2011 10:06 am

Ma sej vem, sam me neumnost pač malo iz tira vrže. Pa ne, da bi hotel Svetilniku kaj slabega, rad bi ga le prepričal naj odvrže plašnice in se sam pozanima. Ima cel internet na voljo, da preveri. Nihče ne rabi vedet o vsaki stvari vse in biti res načitan o čisto vsem, sam da pa kljub temu, da nima treh čistih potem hoče v to svoje nerazumevanje prepričat tudi ostale je pa oreng huda - sej pol pa njegove poste berejo drugi in če ne bi bilo kontraargumentacije bi mu še celo verjeli, da je vse kar je napisal pač res.

Samo zato se še spuščam v take debate, da se vsaj ljudje začnejo spraševati kdo ima prav, če si nasproti stojijo popolnoma različna mnenja. Upam, da se ravno zaradi tega ljudje vsaj malo v dilemi in da ne navalijo kot gluhe svinje k vulkanizerjem zaradi mnenja enega takega vulkanizerskega agitatorja.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a simply Sr apr 27, 2011 4:56 pm

Sam se plina ne branim - če ga napolnijo zastonj - plačevati zanj pa ne mislim.

Drugače se strinjam z predhodnikoma.

Glede gume, ki jo morebiti lahko raznese ker je polnjena z zrakom in ne z plinom : če ima namen počit bo počila.

Je kdo razmišljal v smeri helija oziroma NoS. ;)
 
Uporabniški avatar
smajli
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Ne jun 01, 2003 10:09 pm
Kraj: Maribor

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a smajli Če apr 28, 2011 9:28 pm

Eni so pa res naivni.. :-? Že ptiči na veji namreč čivkajo o tem glupem prepričanju o dušiku v gumah, ki ga lahko ovrže že vsak z malo znanja osnov fizike.

Nitrogen as an alternative to air when filling tires seems to be gaining some popularity. The fact that Costco and other retailers are now offering nitrogen fills certainly points to nitrogen filled tires as becoming more mainstream. At almost $10 per tire does it really save fuel like it is claimed to do? Here are some answers.

Let's start with a basic principle. Inhale...., now let it out. The breath you just took was 78% nitrogen. Of course you could tell that when you took that breath, couldn't you. That is the biggest problem with the assertion that nitrogen is better than air. 78% of the air is already nitrogen!

The big claim made by nitrogen believers is that nitrogen will save gas by keeping your tires at the optimum pressure level. They suggest that nitrogen permeates from your tires slower than oxygen. The pressure loss of the tire is less over time because the nitrogen is staying in the tire longer.

This contention is just not supported by the laws of physics. The rate of diffusion of a gas through a porous substance depends on the mass and the size of the molecules of that gas. Oxygen and nitrogen are almost the same size and in fact nitrogen is lighter than oxygen. That means that if either is going to permeate through the tire the nitrogen would actually permeate faster than the oxygen.

Consider this little bit of common logic. If oxygen did indeed permeate through a tire at a faster rate than nitrogen, then as the tire lost pressure mostly nitrogen would then be left in the tire. Let's assume at this point there is 90% nitrogen left in the tire.

Now in order to bring your tire back to the proper pressure, you top off your tires with a small amount of air. You have in effect added a small amount of air which is 78% nitrogen to the residual air in the tire which is 91% nitrogen. The end result is your tire is now filled with an air mixture with a very high concentration of nitrogen.

Continuing this train of thought, if the nitrogen does continue to behave the same way, the smaller amount of oxygen now in the tire escapes from the tire and the nitrogen that remains behind becomes even more concentrated. Maybe you now have 95% nitrogen in your tires. As you continually repeat this process many times, you continue to get higher and higher concentrations of nitrogen in your tires. Eventually you will end up with only nitrogen.

The question is, if eventually you would end up with nitrogen filled tires by just repeatedly filling them with air, why would you fill them with nitrogen to begin with and spend the more money? It just doesn't make sense.

This is just a common sense answer as to why the claims of nitrogen being a significant factor in reducing gas consumption just don't hold up. There many more specific scientific answers as to why the nitrogen claims are false. Most of them are way to complicated to try and explain in one short article. In the end it seems you are seeing the one law of physics that seems to manifest itself over and over.

Once again there are those who are taking advantage of a situation to make a buck. Who finds an advantage to filling tires up with nitrogen? Those selling the equipment and those retailing the nitrogen. They earn more profits. Who gets the short end of the stick? That' right, it's the consumer.


Očitno pa so vseeno na***dili Jay Lenota, da je nardil to bedasto reklamo, da bi nasedlo čim več ljudi. Ker če pa to potrdi kdo iz Hollywood-a, potem bo ziher res: http://www.getnitrogen.org/n2study/video/leno.html :/:o:/
I never forget a pussy... cat
Slika
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a LukL Če apr 28, 2011 11:10 pm

evo glih danes sem se ukvarjal s takim bmw-jem 3 coupe, gospod že prej dal dol rof original gume in felge, in kupil en rabljen komplet gum in jih dal na avto... prvi problem je bil, da ventilčki niso bli pravi, na ekranu se izpiše runflat please not drive over 80km/h
ko odpravimo to, je bil naslednji problem gume postanejo glasne do nekje 50km/h in potem utihnejo... pride nazaj vse gume dol, kao naj pregledam kaj ''drsa''; gleda še on-nič
premenjat sprednje nazaj, zadnje naprej ne smeš ker je dimenzija druga

na koncu se je izkazalo da imajo gume ''manjše'' robe v V profilu in naj bi bil zarad tega tak zvok....
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a im nobody Če apr 28, 2011 11:51 pm

fantje pa ne pozabit da guma ki je filana s plinom je lažja kar pomeni da je pol tudi avto lažji...ko da bi mel 5 konjev več...waw...enim se pa res ne da dopovedat... =P =P
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a esem Pe apr 29, 2011 12:41 am

Da ne bomo enostranski - stran "resnice" :|
http://www.thetruthaboutcars.com/2007/1 ... -nitrogen/

Marsikje navajajo, da dušik počasneje uhaja, ker naj bi imel večje molekule - kljub manjši masi/velikosti atoma. Je to zaradi trojne vezi ali česa drugega?

Sicer so pa to bolj debate tipa: "Pljuni resnici v šlauf" ;) .
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: a je lahko od obrabe ene gume takšno sranje

Napisal/-a lizard Pe apr 29, 2011 2:31 am

esem je napisal/-a:Marsikje navajajo, da dušik počasneje uhaja, ker naj bi imel večje molekule - kljub manjši masi/velikosti atoma. Je to zaradi trojne vezi ali česa drugega?

Sicer so pa to bolj debate tipa: "Pljuni resnici v šlauf" ;) .


Trojna vez je krajša od dvojne vezi ko govorimo o enakem atomu (torej npr. dvojna vez med dvema C atomoma je krajša od trojne vezi med dvema C atomoma). Torej nam to ne razloži zakaj je N2 molekula večja od O2.

Sicer pa malce strokovnega teksta, tukaj je treba poznati že nekaj več kemije (ne zgolj srednješolske), a na koncu tudi ni neke hude panike, spraševali pa so se enako stvar kot ti oz. mi tukaj:

http://www.getnitrogen.org/pdf/graham.pdf

Na koncu je torej jasno, da O2 prehaja skozi gumo hitreje kot N2, ker je malenkost manjši, razlogov zakaj je manjši je kar nekaj, in s temi podrobnostmi nima smisla obremenjevat tukajšnjo populacijo. A še vedno gre ven tudi N2, torej je še vedno potrebno gumo polnjeno s plinom vsake toliko časa dopolnit.

Še vedno pa se tlak v praksi spreminja enako tako pri zraku kot plinu (čistemu dušiku), tisto nakladanje o eksploziji gume je itak brezvezno (pa ne enačit eksplozije gume in ko guma pač poči), edina stvar, ki torej drži je, da dušik počasneje prehaja skozi gumo kot O2, a še vedno velja dejstvo, da je v zraku 20% O2 in slabih 80% N2, tako, da tudi tu v praksi ni neke zelo velike razlike in je potrebno v vsakem primeru vsake toliko časa gumo dopolnit.
Večino zraka pomojem itak uide skozi ventil, ne pa s prehodom skozi steno gume.
Vrni se na Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov