RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.
Bat_zajla je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.
Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.
Drugače pa je to uporabno samo pri novih platiščih. Pa še tam je vedno treba dati uteži.
Bat_zajla je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.
Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.
pskoda je napisal/-a:
Če hočeš imeti čim manj uteži je treba gumo večkrat montirat, demontirat in zasukat kar pa ni dobro sploh za gumo ne
To je nam delal Špan, po ponovnem teženju, da stvar trese. No, po tem postopku ni niti malo več treslo. Ampak očitno je večina prelenih, da bi to počeli. Računajo pa, kot da dajejo gor zlate uteži.pskoda je napisal/-a:Ko gume napolniš z zrakom (potrebno zaradi centriranja) in ta prime feltno (sliši se pok) jo je potrebno ponovno spustit in stisnit, da spusti feltno nato jo lahko obrneš in ja malo sem se narobe izrazil in je ni potrebno čisto demontirat
Drugače pa še nikoli v življenju nisem videl, da bi kdorkoli obračal gumo potem ko jo je montiral pa nima veze kdaj
INFINITI je napisal/-a:Imaš pa talente ki kljub vsemu balansiranju v piko in ne vem kaj, speljejo takoj po montaži na hard in jim obrne feltno na gumi ker je še vedno mast od montaže gor vsa mokra in spolzka.
thunderbolt je napisal/-a:Mene so že sami vulkanizerji opozorili naj se prvi dan izogibam močnemu pospeševanju z mesta in močnemu zaviranju - skratka, naj vozim bolj na izi zaradi masti.
Se mi je pa na gorskem kolesu zgodilo, da mi je zaradi milnice pri montaži gumo obrnilo na platišču - ni bilo prijetno!
Bat_zajla je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.
Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.
Drugače pa je to uporabno samo pri novih platiščih. Pa še tam je vedno treba dati uteži.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov