Ravno zato, ker jo tolk pumpam mi sploh zdrži tolk kilometrov. Poglej malo po raznih forumih kako se ljudje pritožujejo, da jim pobere robove in da z F1 ne prevozijo več kot 20.000km.
Se pa sprašujem kakšnega vulkanizerja imaš, da ti svetuje tolk nizke tlake razen, da imaš precej lahek avto, kar dvomim.
Moj avto je težak cca 1.500kg in tudi pri meni je vulkanizer pametno ugotovil, ko mi je pobiralo robove (na obeh straneh gume, tako da ni bil vzrok optika al pa geometrija), da je to značilno za to gumo in da je pač tako, da jo bom moral menjati pri 15.000-20.000km.
Ker se pač nisem strinjal z njegovimi ugotovitvami sem pač naredil domačo nalogo in predelal kar precej raznoraznih člankov in forumov. Edini, ki niso nergali nad obrabo so bili tisti, ki so polnili okrog 3.0 bara (44PSI).
Toliko sem tudi jaz nato polnil te gume in doživel naslednje pozitivne učinke:
- enakomerna in bistveno manjša obraba
- boljši občutek v ovinkih - zelo stabilna lega, nobenega valjanja gum
- izredno lepo obnašanje pri zaviranju, nič cukanja volano levo in desno kar se je dogajalo prej
- manjši učinek aquaplaninga in boljše lastnosti v dežju
- poraba se je zmanjšala za cca 0,3 litra/100km
edini minus je bil ta, da so bile gume zdaj bolj trde in s tem manj udobne in ker to niso glih touring gume ampak bolj športne sem pač to vzel v zakup že takrat, ko sem jih kupil.
Drugače pa poglej na bok in boš videl, da je maksimalno polnjenje teh gum kar pri 61PSI (4,2bara), kar ti da nekako tudi slutiti, da so namenjen za večje tlake polnjenja kot nekatere druge gume.
Pa še en nasvet: vulkanizerjem nikar ne zaupaj preveč pri nasvetih, ker oni živijo od prodaje gum in vulkanizerskih storitev zato so bolj zadovoljni, da gumo "prej" pobere. Tudi zgodbica o boljšem obnašanju zimskih gum glede na letne pri nizkih temperaturah je zrasla na njihovem zelniku navkljub temu, da vsi primerjalni testi kažejo ravno nasprotno
V glavnem vzemi si čas in pobrskaj po internetu - tu je neskončna zakladnica znanja in če znaš pravilno ločiti zrnja od plev boš tudi znal videti kaj je res in kaj ni.
