mihaing je napisal/-a: Za tvoj avto so dovoljene pnevmatike :
195/45R16 80
Size: 7.0x16 205/45R16 83
PCD: 4/100.0 215/40R16 82
Offset: 30
Če govorimo o 16 col.
Tako da 205/50/16 ni opcija kot si omenjal
pskoda je napisal/-a:Mislim da felta z 7J gre minimalno 195
Če misliš vzet 7J feltne ti priporočam 205/50/16, pospeški malenkost slabši ni omembe vredno, zavorna pot je krajša, stabilnost boljša, poraba malenkost višja max 0,3l
el_diablo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Mislim da felta z 7J gre minimalno 195
Če misliš vzet 7J feltne ti priporočam 205/50/16, pospeški malenkost slabši ni omembe vredno, zavorna pot je krajša, stabilnost boljša, poraba malenkost višja max 0,3l
zavorna pot se podaljša pri širokih gumah
el_diablo je napisal/-a:bremze težje zagrabjo in avto ustavljajo.zastopm,ampak ti ne znam napisat zakaj je tako. razliko pri ustavljanju sem čutu že ko sm na polotu iz 185 na 205 prešaltal. in ja,dle je rabu z 205.
esem: primerjava 105 al pa 305 je res na mestu![]()
eljuero je napisal/-a:195/45/R16 mislim da preveč odstopa od homol. dveh, več kot 4%. 17" bi pa bila ustrezna. Avto ima orginal gor 175/65/R15 ali 185/55/R16.
Oni podatki so od felne?
Aha, se nanaša na @C4V4L13R.
Sila lepenja je komponenta sile podlage, ki preprečuje gibanje telesa, ki miruje na podlagi. Je vzporedna podlagi, v nasprotni smeri rezultante preostalih sil in ima maksimalno vrednost, ki je odvisna od pravokotne (normalne) sile podlage:
F_l \le k_l F_n.
kl je koeficient lepenja in je odvisen od snovi, iz katerih sta telo in podlaga, in od površin obeh stičnih ploskev. Sile, manjše od Fl (in prav tako vzporedne podlagi), ne morejo spraviti telesa v gibanje. Pojav se imenuje lepenje.
Posledica trenja je deformacija teles. Ta je včasih zaželena, kot denimo pri poliranju, največkrat pa ne, saj vodi v obrabo. Trenje zmanjšujemo z mazivom na stiku površin, s čimer močno zmanjšamo koeficient trenja. Pri grafitu so nedavno odkrili supermazivnost, pojav, da dve površini v stiku drsita ena ob drugi brez trnja, kar ustreza koeficientu trenja, enakem nič. Veda, ki preučuje maziva in njihove lastnosti, se imenuje tribologija.
Namesto maziv se lahko za zmanjševanje trenja uporablja tudi akustično mazanje: zvok povzroči vibracije plasti v stiku, s čimer se zmanjša trenje med njimi. Pojav so uporabljali nemški tanki med drugo svetovno vojno, pri katerih je za akustično »mazanje« tankovskih gosenic skrbelo njihovo lastno cviljenje.
INFINITI je napisal/-a:
To je zaradi večje teže platišč in je bila kinetična energija precej večja
Če so zavore dobre, pa je jasno da bodo širše gume omogočile krajšo zavorno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov