pskoda je napisal/-a:SS-595 proti B Potenzi je razlika kot noč in dan v prit B Potenze, SS-595 je zanič po mokrem in je zelo glasna, prav tako je razlika v B Potenzi in Michelinu energy, ker Potenza je čisti šport, M energij je poudarjena na manjšo obrabo obrabo in nižjem kolutnem uporu
SAVINJCAN je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:SS-595 proti B Potenzi je razlika kot noč in dan v prit B Potenze, SS-595 je zanič po mokrem in je zelo glasna, prav tako je razlika v B Potenzi in Michelinu energy, ker Potenza je čisti šport, M energij je poudarjena na manjšo obrabo obrabo in nižjem kolutnem uporu
si že imel federal?
pskoda je napisal/-a:SS-595 proti B Potenzi je razlika kot noč in dan v prit B Potenze, SS-595 je zanič po mokrem in je zelo glasna, prav tako je razlika v B Potenzi in Michelinu energy, ker Potenza je čisti šport, M energy je poudarjena na manjšo obrabo in nižjem kolutnem uporu
pskoda je napisal/-a:SS-595 proti B Potenzi je razlika kot noč in dan v prit B Potenze, SS-595 je zanič po mokrem in je zelo glasna, prav tako je razlika v B Potenzi in Michelinu energy, ker Potenza je čisti šport, M energy je poudarjena na manjšo obrabo in nižjem kolutnem uporu
croma_man je napisal/-a:jst sm mel SS595 na volvotu pa so me pozitivno presenetile, tako da ne vem kaj imate nekateri za pljuvat...prvo probat, pol pa lapat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov