TUkaj je zanimiv nemški prispevek na to temo, kjer so avto obuli v različne dimenzije enakega proizvajalca.
http://www1.adac.de/images/Reifenbreite_tcm8-188691.pdf
Na kratko povzetek:
Razlika med zaustavno potjo med 185 in 225 gumo je izjemna. Prva je ustavila avto na suhi cesti v 41m, slednja pa v samo 35,8m. To pomeni, da ko je pri širši gumi avto že stal varno na mestu, je tisti z najožjimi pnevmatikami priletel v tej točki v "oviro" z cca 30-40 km/h kar pomeni precej razbit avto. Kaj to pomeni če zavirate pri višji hitrosti, ko je ta razlika v zaustavni poti še precej višja, si lahko sami mislite.
Tudi na mokrem je širša dominirala zaustavno pot - pogoj je seveda dovolj globok profil. Vožnja skozi ovinke oz dinamika je ravno tako debelo v prid "tuning" opcije.
Minusi so standardni, večja poraba goriva (zračni upor je bil višji kar 6%), manjši komfor, splavanje (hidroplaning) se je pojavil pri 69 km/h, pri najoži pa šele pri 80mk/h.
Vsekakor pa velja, da je treba zadeve delati "po pameti" in brez pretiravanje, ter z upoštevanjem proizvajalčevih navodil glede dovoljenih dimenzij.
Pa veselo obuvanje konjičkov
