http://www.caranddriver.com/features/ef ... res-testedTukaj je primerjava z istimi gumami, je pa treba upoštevat tudi dejstvo, da se za večjo colažo (na istem avtu) dobi boljše gume oz. za balonarce dobiš kvečjemu nek "srednji rang", npr. od Bridgestone-a Turanza, Potenza že odpade, najbolj pogoste so pa kakšne B250, pri večji colaži pa praktično ne dobiš "nižjega" ranga.
Bolj kot sama sila v ovinku bi me pa zanimali časi na kakšni relativno zaprti oz. razgibani progi.
Energetik81 je napisal/-a:No, primerjava z mostom ni umesna. Pri balonastih gumah je velikokrat "občutek" da bo avto odneslo, pa ga vendarle ne. Katere so boljše, bi lahko izvedel le z merilcem pospeška in vožnjo v krogu, dokler avta dejansko ne odnese.
Iskreno povedano mi gre tvoje (pretirano) teoretiziranje včasih že pošteno na živce. Če je že samo občutek slabši, je to en minus, se ti ne zdi? Če imaš boljši občutek, "na čem si", se je lažje približat meji. No pa tudi merjenje pospeška ni vse, tukaj so še nagle spremembe smeri (kombinirane z zaviranjem v kakšni nevarni situaciji), odzivnost in natančnost volana, obraba (robov) pri hitri vožnji skozi ovinke, ...