lizard je napisal/-a:Ne ti si govoril, da širše gume zmanjšajo delovanje sile na tebe oz. avto. To je poplnoma narobe povedano, Newton se pa obrača v gorbu .
G sila pove več kot hitrost. Namreč te gume bodo vedno recimo zdrsnile pri tej imerjeni G sili, medtem če bi napisal da zdrsnejo pri 120 km/h, to ne pove nič, ker bi lahko bil ovinek 90 stopinjski lahko pa 10.
Tako, da še enkrat najbolj važno tu - G sila je odvisna od hitrosti s katero prevoziš ovinek, samo in zgolj od tega. Širše gume pa omogočajo višje maksimalne G sile, s aktero lahko prevoziš ovinek - torej omogočajo višjo hitrost pri prehodu ovinka.
Širina koloteka je več ali manj zanemarljiva. Ljudje ki imajo malo bolj izostrene čute, zaznajo ravno obratno, da se z dobrimi in širšimi gumami avto bolj nagiba, saj omogočajo hitreješe prehode skozi ovinke.
Številke oz. meritve povejo več kot človeški čuti. Zato bolj verjamem meritvam G sili kot tvojemu občutku, sploh če greš iz zimskih 15 na letne 19.
1. Pri večji colaži mene pri ISTI HITROSTI dosti manj meče iz sedeža kot pri manjši, to sem povedal in nič drugega! Avto se manj nagiba zaradi širine koloteka(manjši ET še dodatno pomaga), višine in širine gum(manj se zvijajo) in to čutiš. Torej Newton se ne strinja, da pri avtu z izboljšano lego človeka v avtu manj premetava? Torej pri ISTI HITROSTI te ista sila vleče iz sedeža pri kombiju in ferrariju(recimo da ni razlike v sedežih)?!
2. G sila povprečnemu vozniku ne pove NIČ, dosti bolj reprezentativno bi bilo če bi povedali hitrost v istem ovinku(in tudi povedali koliko stopinjski ovinek je v igri), saj si navadni smrtniki težko na pamet predstavljamo kaj pomeni določena G sila in Z LAHKOTO predstavljamo hitrost, na katero moramo biti v vožnji še kako pozorni in imamo zato zelo dobro predstavo o njej. Tebi števec namesto hitrosti v ovinkih prešalta na G silo?
3. Kako za vraga je širina koloteka zanemarljiva v tej debati?? In kolikokrat moram še napisat, da govorim o nagibanju PRI ISTI HITROSTI IN SEVEDA V ISTEM OVINKU?! A je to res tako ekstremno težko dojet in je res nujno potrebno na vso silo iskat neko nestrinjanje, tudi če popolnoma izkrivljaš moje izjave?
4. Toliko so menda moji čuti izpopolnjeni, da vem kdaj me meče ven iz sedeža(ker niso ravno školjkasti) in da lahko pri tem odčitam tebi tako ljube ŠTEVILKE iz ševca za hitrost in razlika v hitrosti je več kot očitna. A ti sploh avta nimaš oz. nisi nikoli na istem avtu vozil z različno velikimi platišči, da se zanašaš izključno na meritve?
Škoda mojih živcev za debato z nekom, ki moje besede kljub številnim razlagam kar naprej obrača in obrača. Še stokrat povdarjeno ISTO HITROST je tako težko sprejet...