@tomzzi: Imel velike probleme s službenim dizlom pr -12. Avto poslal na pooblaščenca, da zamenjajo filter goriva. Avto je prišel nazaj nedotaknjen, z dopisom, da je z avtom vse v redu. Avto sem osebno pelu nazaj, zagrozil,da bojo vsi njihovi mehaniki na dom dobil inšpekcijo in ne moreš verjet, filter je bil zamenjan v 20-ih minutah. Zastonj.
Drug primer: Redni servis na pooblaščencu. po opravljenem servisu je blo stranki povedano,da so še bremze zanič in da bi jih blo res dobro čimprej zamenjat. Odgovor stranke: Ja, kaj ste pa do zdej počel?To bi lahk zdej nardil,ko je bil avto na dvigalu. Odgovor serviserja: ja,nismo vedli če lahko, pa smo vam zdej povedal. Odg. stranke: Mate moj telefon, poklical bi, pa bi se zmenli. Na konc so se bremze rihtale drigje.
Tretji primer: Avto cuka. Na pooblaščencu ne jebejo 5% da obstaja možnost okvare na šobah. Pa smo vsi vedl da so šobe defektne, avto pa še v garanciji. Na koncu se je rešlo na drugem servisu, pa še to brez vez in poznanstev ne bi šlo.
Četrt primer: Prideš v pooblaščen avtosalon, kjer prodajajo in servisirajo tri različne znamke. Pa ti ob ogledu dotičnega modela prodajalec "svetuje", da ne te firme kupovat, s tem se ne boš dolgo pelu. Tam raj poglej za unimi. Tisti so zakon.
Pa še mam takih cvetov na zalogi. Aja, pa jest na tvojem mestu ne bi glih dajal bremz na pooblaščenca urejet. Tam ti še ploščice zamenja, brez da bi prej vodila sčistili in namazali
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.