The outside of this range is equally as crafted as the inside: from the low rolling resistant tyres which reduce road friction to the specifically designed aerodynamic styling, BlueMotion means less fuel consumption, lower emissions and a better driving experience.
esem je napisal/-a:Original equipment = prvovgradnja, se pravi to, kar dobiš na avtu, ko kupiš novega. Nekateri avti (točno določen model nekega avta - npr VW Golf BlueMotion) imajo dodatno nekaj nižjo porabo (in (lahko tudi precej) višjo začetno ceno) - običajno malo preprogramiran ECU, izboljšana aerodinamika, drugačne gume (E v tvojem primeru), ki so lahko tudi malo ožje, bolj napumpane, morda je avto malo lažji, daljše prestave, morda start/stop sistem, el. servo itd, vse to pa je za doseganje nižje porabe dodatno optimizirano (usklajeno), kar v tvojem primeru pomeni, da so te E gume narejene po zahtevah (requirements) proizvajalca vozila, torej v bistvu prilagojene čisto določenemu vozilu. Kar pomeni, da ni nujno, da bo pri tebi kak večji oz sploh opazen efekt.
Recimo za VW http://www.volkswagen.co.uk/technology/ ... chnologiesThe outside of this range is equally as crafted as the inside: from the low rolling resistant tyres which reduce road friction to the specifically designed aerodynamic styling, BlueMotion means less fuel consumption, lower emissions and a better driving experience.
Direktne razlike med gumama je težko ugotovit, verjetno gumarji to tudi skrivajo. Lahko je glasnejša (ni nujno), gotovo je malo manj udobna (že zaradi večjega tlaka), ima malo manjše trenje (manjši kotalni upor), a zato se morda malernkost slabše drži ceste (kar "šparovcem pri porabi" itak ni toliko pomembno, oni običajno ne "polagajo" ovinkov), morda zdrži manj (verjetno prej obratno) itd. Kakorkoli, razlike so verjetno precej majhne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov