esem je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če je asimetric jo lahko daš na katero stran avta hočeš oz glej samo globino profila, če pa ni asimetric je označena z smerjo vrtenja in je važno na katero stran avta jo daš (spredaj, zadaj nima veze razen globina profila).
Čeprav si najbrš že pogruntal, ker tema je že kar nekaj dni stara

Tema je stara, a bolje je napake odpravljat pozno kot nikoli.
pskoda in zuzek
Ravno obratno je! - asimetric pomeni nesimetrično (ne pomeni "a" "symmetric" ampak asimetrično - po slo je to
nesimetrično!), ker ima notranji del profila drugačen od zunanjega in je torej logično (kje je zdrava kmečka pamet?) ter precej pomembno, da se gumo da na pravo stran (levo ali desno). To bi nekateri ugotovili ali po logiki ali z minimalnim znanjem angleščine oz tujk, tukaj pa še dodatno zagovarjate razlage, ki so ravno obratne oz napačne

.
Dajte post, preden ga oddate, prebrat z odprtim in kritičnim pristopom - da ne bomo zavajali uporabnikov.
Običajno (in logično) je "zunanja" stran bolj za ovinke, "notranja" pa bolj za mokro cesto, kar se vidi tudi po profilu. Tako poskušajo združit "dve v eni" oz izkoristit najboljše iz obeh svetov.
Običajno na asimetričnih piše inside ali outside.
A po tvoje obstajajo leve in desne asimetrične gume?

Če te ni zaje**** logika, te je pa nedoslednost pri pisanju, kot tudi @pskoda, on je očitno govoril o pravilno montiranih gumah na feltnah.
Torej...
Simetrične gume se na feltno montirajo glede na označeno smer vrtenja (puščica na gumi mora kazati v smeri vrtenja kolesa), asimetrične pa tako, da je oznaka "outside" na zunanji strani feltne.
Če se montirajo feltne z že pravilno nameščenim kompletom gum, to pomeni, da lahko feltno z asimetrično gumo daš kamorkoli, pri simetričnih moraš bit pa pozoren na označeno smer vrtenja, se pravi lahko na eni strani menjaš samo spredaj/zadaj, ne moreš pa dat kamorkoli, kot pri asimetričnih.
V
nobenem primeru torej ni pomembno, na katero stran daš samo gumo, pomembo je le, da jo pravilno obrneš (na feltni). Če si pa govoril o gumah, pravilno montiranih na feltno, je pa ravno pri asimetričnih
vseeno, kam jih montiraš.
EDIT: Obstajajo tudi asimetrične gume, izdelane namensko za levo in desno stran, vendar se v praksi uporabljajo na "ultra high performance" vozilih. Več je napisano par postov nižje.