a4 je napisal/-a:če odpelješ vse skup k vulkanizerju, ne bo težav, ker gumo pogledajo na katero stran sodi in v katero stran se vrti. če pa doma montiraš je pa odgovornost na tebi
Doche je napisal/-a: Potem je vseeno ali je levo ali je desno saj bo v vsakem primeru obveljalo outside ne glede na stran montaže.
romanll je napisal/-a:Doche je napisal/-a: Potem je vseeno ali je levo ali je desno saj bo v vsakem primeru obveljalo outside ne glede na stran montaže.
pametnjakovič kaj pa če se je prejšnjo sezono vrtela na levi strani pa jo dajo sedaj desno?je vseeno?
pskoda je napisal/-a:Če je asimetric jo lahko daš na katero stran avta hočeš oz glej samo globino profila, če pa ni asimetric je označena z smerjo vrtenja in je važno na katero stran avta jo daš (spredaj, zadaj nima veze razen globina profila).
Čeprav si najbrš že pogruntal, ker tema je že kar nekaj dni stara
pskoda je napisal/-a:Če je asimetric jo lahko daš na katero stran avta hočeš oz glej samo globino profila, če pa ni asimetric je označena z smerjo vrtenja in je važno na katero stran avta jo daš (spredaj, zadaj nima veze razen globina profila).
Čeprav si najbrš že pogruntal, ker tema je že kar nekaj dni stara
esem je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Če je asimetric jo lahko daš na katero stran avta hočeš oz glej samo globino profila, če pa ni asimetric je označena z smerjo vrtenja in je važno na katero stran avta jo daš (spredaj, zadaj nima veze razen globina profila).
Čeprav si najbrš že pogruntal, ker tema je že kar nekaj dni stara
Tema je stara, a bolje je napake odpravljat pozno kot nikoli.
pskoda in zuzek
Ravno obratno je! - asimetric pomeni nesimetrično (ne pomeni "a" "symmetric" ampak asimetrično - po slo je to nesimetrično!), ker ima notranji del profila drugačen od zunanjega in je torej logično (kje je zdrava kmečka pamet?) ter precej pomembno, da se gumo da na pravo stran (levo ali desno). To bi nekateri ugotovili ali po logiki ali z minimalnim znanjem angleščine oz tujk, tukaj pa še dodatno zagovarjate razlage, ki so ravno obratne oz napačne .
Dajte post, preden ga oddate, prebrat z odprtim in kritičnim pristopom - da ne bomo zavajali uporabnikov.
Običajno (in logično) je "zunanja" stran bolj za ovinke, "notranja" pa bolj za mokro cesto, kar se vidi tudi po profilu. Tako poskušajo združit "dve v eni" oz izkoristit najboljše iz obeh svetov.
Običajno na asimetričnih piše inside ali outside.
~toMmy~ je napisal/-a:....
A po tvoje obstajajo leve in desne asimetrične gume? ....
esem je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:....
A po tvoje obstajajo leve in desne asimetrične gume? ....
Ne vem, zakaj "po tvoje"? Vprašaj raje tovarne, ki na asimetrične dodajo tudi znak vrtenja! In take gume dejansko so samo leve ali desne. Bo šlo?
Asimetričen koncept dezena bi bil idealen če bi izdelovali - posebej leve in posebej desne pnevmatike.
Pred leti so se nekateri proizvajalci celo lotili tega.Očitno pa je zahtevnost proizvodnje in težava pri logistiki - ovirala nadaljno proizvodnjo. Kljub temu se je ta koncept uveljavil in spada med najbolj razširjenimi - tudi pri letnih pnevmatikah.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov