black je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:black je napisal/-a: Pri Alfi 156 sem moral med sezono prestaviti gume z leve na desno in obratno, ker jih je ful pobiralo. Res da je bila znižana in se je nagib še bolj podrl...
.
če je optika naštimana, ti gum ne bo podiralo, pa če so še tolko nagnjena!! ( seveda v nekih mejah normale....če ne boš mel podrta kolesa za 4 stopinje in več
)
ti pa verjamem, da si mel optiko nastavljeno po tovarniško in ti je nucalo gume...... če bi ti optiko nastavljal nekdo, ki se spozna ( in ne slepo prepisal podatkov iz knjižice), ti tudi pri znižani ne bi pobiralo gum!! ( seveda v primeru , da je bilo podvozje brez luftov!)
Gume pobira, pa nastavljaj optiko kakor hočeš.
ne jih NE!!
če je optika in podvozje OK, ti gum NE pobira po robovih!
Tudi, če si slišal zgodbice okoli Alfe (156 predvidevam), da ko nižaš, potem pobira!! Ja, če ni dobro nastavljeno oz je nastavljeno po originalnih cifrah
Sam imam 156ko , znižano, dva kompleta gum sem zvozil (cca 70 k km) in nikol mi ni pobiralo notranjega roba ne spredaj , ne zadaj (dokler je bilo podvozje ok!) ....prvi komplet mi je, ko je bilo po sredi cca 3mm, v pol leta pobralo notranji rob na cca 1 mm- krivec so bile še original roke pri 170 kkm, do takrat( 3 leta / sezone prej) je bila obraba enakomerna. po zamenjavi rok in nove gume imam zopet enakomerno obrabo!
Res pa je, da je optika narejena tako kot je treba. tudi če imam nagib nekaj več kot 2 stopinji (kar ni lih malo)
@edey:....tako kot ti je @Templar rekel, če je optika narejena, kot je treba in podvozje brez zračnosti mora gumo pobirati enakomerna....ali pa vsaj zelo podobno