Ja naj bi vseboval neka sredstva proti rjavenju.Šprickit je drugače fini kit za brizganje,ni pa temeljna.Če bi barval plastične dele se nabrizga direkt na plastiko še plastrik primer,nato pa špric kit čez ali pa tudi ne.
aha, kaj pa če bi recimo en blatnik hotel prebarvati oz. cel avto ker bi kaj moral zakitati ? kakšen bi bil potem postopek, recimo da bi en znak odstranil ter zakital luknjo, kakšen bi bil postopek ?
Ja če boš kakšen znak odstranil ,pa če ostane velika luknja je bolje navariti kos pločevine ali pa z cinom zaliti tisti del.Izogibaj se kitanja prov na debelo če se le da.
Temeljno barvo pa izberem gleda na barvo ki bo končna ?
kero antikorozijsko zaščito predlagate ?
Pa a se da tele barve pa lake kje na internetu dobiti, sem ze nekaj iskal pa niti nevem kaj naj iščem
Da, ne bom nove teme odpiral...ve kdo koliko stane 1 nanos t.i prozornega laka za zaščito barve (govorim o celotnem avtomobilu) pri profesionalnem ličarju?
kaj extra ceneje kot da bi dal celega barvat skoro nebo.
Treba ga isto demontirat, abdekat in pobarvat, profitiras pri caa 2kg barve in pa na casu v katerem bi naneselo barvo. Moras pa istotak dvakrat nanest lak.
Drugace pa nevem zakaj bi lakiral na novo? zarad sijaja? zascite? da bi skril rise?
lp