Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So okt 10, 2009 2:58 pm

torstorm je napisal/-a:
MonoGamija je napisal/-a::D


stvar je taka... auto more it na homologacijo KER:
je to poseg v original stanje automobila se pravi je treba ¨rollbar¨ privariti in privijačiti na šasijo avtomobila. pod 2 delala se bo stena in ne kr neki brezveze... materiala bo za cca 300kg... in lih ni fino če ti u primeru prometne nesreče pade vse to na hrbet... zato bom poskrbeu za svojo varnost tako kot je treba !

negdo je omenil strokovna montaža, načrt itd.... za use to je že poskrbljeno ker mam že človeka ki mi bo use podpisal glede strokovne vgradnje...


razni bedniki z dišečimi smrekcami, škatlami za woofer itd. .... če nevete kaj je bistvo usga tega vas lepo prosm da nehate dajat take ¨prizadete¨ odgovore ker mi res niste od pomoči !

sem pa že našel varilca ki je pripravljen te stvari privariti tako da samo še čakam les potem pa sestavljat škatlo itd... ;) ;)


upam da vam je moja slovenščina zdj kej bol ušeč... KER MEN NI !!!! ;)


Kaj pa ko greš na morje ali kam in imaš poln kufera mprtljage ,ponev kant itd.. kaj to boš tudi homologiral? Prtljažni prostor je zato , da se v njem vozi prtljaga in ni važno če notri pelješ woofer ,ali les, ali škatle ..... Če pa že kako konstrukcijo variš pa za to rabiš prvo a-test narediti in potem TUV in komaj s tem lahko kaj homologiraš.Drugače pa zna biti kaka taka konstrukcija bolj nevarna od same škatle , škatla ti z večjo površino pride prvo v zadnje sedeže nato še je prostor do naslonjala prvih, kaka cev pa ti pri veliki sili komot prepiči vse skup...Ni vse kar tako kot se sliši.Če pa se boš že zaletel čelno ali kako podobno kam da bi ti to vse skup z sedeži odtrgalo in te naprej porinilo ,potem je vseeno kaj imaš v avtu, preživel tako ali tako neboš.Pri 100km/h čelnega trka imaš za povprečno težo človeka približno 7 ton pritiska na okostje :)


Pa ne razumeš, da ne bo sploh zadnjih sedežev? :roll:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Ne okt 11, 2009 10:28 pm

cca 300 kg kot je Monoganija napisal, da bo, res ne bo, temveč 490 kg, vsaj tako sem jaz izračinal.

4x100Ah baterije so cca 150kg
4x subi so cca 70kg
lesa je cca 200kg
4kom ojačevalcev je cca 70kg
skupaj 490kg,
zato rabiš nove amortizerje. :roll:
 
MonoGamija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To sep 15, 2009 11:16 am

Napisal/-a MonoGamija Ne okt 11, 2009 10:33 pm

:) tema govori o varjenju ojačitve škatle... se prau kar pride na oz. v samo škatlo je važno se pravi les in pa subi oz zvočniki kar nanese 270kg... kar bo v prostoru namenjenemu za rezervno gumo ob škatli za voznikovim sedežom itd. v tem primeru ni pomembno :) ampak ok nebomo pikolovski. kot sm že omenu pride komplet ojačano podvotje KN gewinde po trdoti višini nastavljivi + par stvari še :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po okt 12, 2009 6:33 pm

samo mesarec je napisal/-a:cca 300 kg kot je Monoganija napisal, da bo, res ne bo, temveč 490 kg, vsaj tako sem jaz izračinal.

4x100Ah baterije so cca 150kg
4x subi so cca 70kg
lesa je cca 200kg
4kom ojačevalcev je cca 70kg
skupaj 490kg,
zato rabiš nove amortizerje. :roll:


minus zadnji sedeži,polica, tapete?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov