Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne nov 22, 2009 10:27 am

to pa pol jst ne kapiram na kak način?
Lep pozdrav :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne nov 22, 2009 1:37 pm

Egr je mela že astra 1.6 75 KM letnik 94 bencinar,tako da ma precej vozil EGR ventil pa nima veze al bencinar al diesel.Malo sem na brzino preletel temo in @ samo moram rečt da ima tukaj lenivec prav ,ker če ni bi bilo EGR-ja bi moral biti sesalni kolektor brez vsake saje ker bi šel skozi njega samo zrak tako pa se z sajami ki pridejo prek EGR-ja in oljnimi hlapi ki pridejo z zrakom iz turbine na kolektorju naredi tak poc da bi moral ta kolektor ene 2 dni namakat v nki agresivni p izdariji da bi ga lahko spucal kot je treba.Tista cev ki pa si jo snel ne pomeni nič.Egr je treba vzet stran ga podret na pol in potem not kjer je ventil očistit in zadevo pregonit če šteka potem pa zadevo blindiraš na cevi ki je pred EGR-om in ne za njim in potem preden pride na kolektor,ker potem saje še smeraj pacajo EGR in ta posledično spet zašteka in če ga blindiraš ne delaš nobene škode na motorju.Sam imam blindiranega 50000 km in ja sesalni kolektor je usran ko presica in bi ga tudi spucal če ne bi bilo treba zarad enega vijaka vzet dol CR pumpe....
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov