Nekaj časa nazaj je močno pokalo ob obračanju, sedaj pa je ok, občasno pa spet poka in to le ob obračanju na mestu, prej pa tudi ob vožnji čez npr. ležeče pol.. Ležaj menjan, končniki so ok. Tiste "puše" volanske letve naj bi bile zatisnjene. Kaj še ostane-podmazat manšete?
Druga težava: volan v levo gre mehko, v desno pa težko. Kakšen senzor servota, zobata, ...?
GT4turb0 je napisal/-a:Na žalost ne poka v volanu in naj bi bil kriv senzor. Po mojih informacijah je ta senzor v motorju servo volana in je prekleto drag.
Kakšen nasvet? Hvala
Če ne poka v volanu, si kaj pomislil tudi na "šalco" na amontizerju
Mehanik pravi da je verjetno ta EPS kriv (electronic power steering). A ve kdo bi lahko to popravil in kako se temu reče v drugih jezikih (če bi našel na ebayu)?
GT4turb0 je napisal/-a:Mehanik pravi da je verjetno ta EPS kriv (electronic power steering). A ve kdo bi lahko to popravil in kako se temu reče v drugih jezikih (če bi našel na ebayu)?
hvala
Mehanik, ki pravi verjetno, in skoraj da moraš popraviti sam Je kje se pa najde tak "maestro"
To je bil nasvet, da ne iščem potencialnih delov ko je avto že razdrt, kakorkoli, če mu ga peljem na pooblaščeni sevis popravilo ni racionalno, v bistvu pa to sploh ni moje vprašanje.
Volan se tudi iz leve strani ne vrača v nevtralen položaj ko je na mestu, iz desne pa se, z ugasnjenim motorjem pa se približno enako vrača (kar se pač da poskusit).