Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 So dec 05, 2009 3:58 pm

Zakaj za vraga bi rabu moment ključ za zategvat vijake na platiščih. Nasloniš se na ročaj in uživo dost drži. Pa normalno se ga da potem odšraufat.

Preverjeno pri približno 50ih avtomobilih.

Tistega vulkanizerja, ki vam tako močno zateguje vijake, pa raje zamenjajte, ker vam bo slej ko prej uničil platišče. Če vam ga ni že.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So dec 05, 2009 4:14 pm

denko...itaq 99% vulkanizerjev tako pocne...predvsem v obdobjih ko imajo ful guzve (ko se menjavajo zimske ali letneg gume)......tako da najbolje doma menjavat platisca ;) oz feltne...
Slika
 
Uporabniški avatar
cky2k
Uporabnik
 
Prispevkov: 1042
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:20 pm
Kraj: Prevalje(Koroška)

Napisal/-a cky2k So dec 05, 2009 4:30 pm

Dariooo je napisal/-a:denko...itaq 99% vulkanizerjev tako pocne...predvsem v obdobjih ko imajo ful guzve (ko se menjavajo zimske ali letneg gume)......tako da najbolje doma menjavat platisca ;) oz feltne...


x2
čist mal se nasloniš na ročaj pa je dost ne pa k ti pri menjavi zategne k i**** pol doma se lah pa zejbavaš cel dan da odtegneš:roll:
VW golf IV
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Napisal/-a McBobo So dec 05, 2009 5:52 pm

denko4 je napisal/-a:Zakaj za vraga bi rabu moment ključ za zategvat vijake na platiščih. Nasloniš se na ročaj in uživo dost drži. Pa normalno se ga da potem odšraufat.

Preverjeno pri približno 50ih avtomobilih.

Tistega vulkanizerja, ki vam tako močno zateguje vijake, pa raje zamenjajte, ker vam bo slej ko prej uničil platišče. Če vam ga ni že.


Zavraga zato, ker je pri litih feltnah malo bolj zategnjen šrauf hitro preveč zategnjen. In potem imaš problem, kot sem ga imel jaz, da kriviš ključe, kot da bi bili iz plastelina. Pri navadnih železnih feltnah ni tak problem malo bolj zategnit, pa še zmeraj ni potem problema z odvijačenjem. Zato bom nabavil moment ključ in tudi vulkanizerju bom drugič pamet solil, da ne bodo potem meni živci po luft letel in ključi, kot ob mojem zadjem problemu :evil: .
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 So dec 05, 2009 5:57 pm

Saj sem ti napisal. Samo nasloniš se na navaden ključ in za zihr drži. In ko je treba odtegnt, se spet samo nasloniš gor in že imaš feltno dol. Čist simpl ;)
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Napisal/-a McBobo So dec 05, 2009 6:06 pm

No, če imaš že toliko izkušen in "grift" v roki za zateg, potem v redu. Meni se je že zgodilo pri navadni feltni, da sem premalo zategnil in so se vijaki odšraufali. Čutil in slišal sem, da je nekaj narobe z zadnjim kolesom, ko se je slišal zvok, kot da bi rob luknje, kjer je vijak na ovinkih drsal po navoju vijaka. Tako da raje z moment ključem, pa je bolj ziher.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On So dec 05, 2009 6:18 pm

Jaz sem pred tremi leti kupil momnet ključ za 40 Eur in od takrat nimam problemov.

Dokler so bile železne feltne se je dalo nekak, samo z ALU se mi pa ni dalo ukvarjat...


Od vulkanizerskega orodja sem si nabavil še dvigalko in natične ključe ( take ki imajo obod iz gume) ter priredil sem se nastavek kateri pride na avto, da res čist nč ne poškodujem podvozja z dvigalko...

Sedaj menjam že vsem sosedom in žlahti, še malo pa bo treba firmo odprit:)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov