Napisal/-a lisko Sr avg 18, 2010 4:56 pm
Hja po večini se še vedno uporablja dinitrol kot groba zaščita podvozja. iz izkušej pa ti povem , da se ti dinitrol ni zdel preveč gumjast , ker si ga pred časem napocal na nezaščiten del. Ker če površine res ne očistiš do temeljne barve ne nardiš nič....Če imaš občutek , da se stara izolacija lušči ali pa da bo začela odpadat in prek namažeš dinitrol imaš čez čas potem res fleho , ki odpade ( in se ti zdi da ni nič gumjast). S temi težavami sem se ukvarjal jaz na jeepu kot na petki. Površine kjer je bilo možno zbrusit do temeljne in nato prek dinitrol , se s flexom in krtačo ornk namatraš. Kjer pa ni bilo možno dodobra predhodno zbrusit se je dinitrol luščil kar v kosih....
Za prage pa sem dobil kao neko specialnost prek katerga se lahko tudi nanese barva oz. ne ostane toliko gumjast , da bi barva pokala.
Za osnovno pa sem vzel Hammerite, ki pa sem jo tudi testiral in ta hudič se tudi , ko je suh noče prelomit tudi če ga prepogneš....
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
